Käytin vertauskuvana.No mitenkähän Ukrainan tilanne liittyi tähän keskusteluun?
Sun kommentit on jo säälittävän huonon trollin tasosia.
Käytin vertauskuvana.No mitenkähän Ukrainan tilanne liittyi tähän keskusteluun?
Sun kommentit on jo säälittävän huonon trollin tasosia.
Sinä mulkku jatkuvasti kiusaat helmiä, koska koet että hän on nuoresta iästään helppo maali sinulle. Oletettavasti haukut, vähättelet ja kiusaat häntä, koska hän nauraa minun jutuille eikä sinun, mikä on naurettavaa. Tiedät, ettei moni muu käyttäjä olisi sinulle minkään tasoinen "uhka", olet säälittävä pelkuri ja ihmisvihaaja, mutta nuoresta iästään helmi on tehnyt tässäkin keskustelussa sinusta selvää, ja tulee tekemään.Kiusaanko? Koetko että kiusaan jos et niin ei oo kiusaamista.
Kannattaa lopettaa hyvissä ajoin. Kukaan ei jaksa tällasta sotaa täällä koko ajan ja oot ihan ite aiheuttanu sen että sulle ollaan ilkeitä täällä.Käytin vertauskuvana.
Missä minä kiusaan jatkuvasti hillasuota?Sinä mulkku jatkuvasti kiusaat helmiä, koska koet että hän on nuoresta iästään helppo maali sinulle. Oletettavasti haukut, vähättelet ja kiusaat häntä, koska hän nauraa minun jutuille eikä sinun, mikä on naurettavaa. Tiedät, ettei moni muu käyttäjä olisi sinulle minkään tasoinen "uhka", olet säälittävä pelkuri ja ihmisvihaaja, mutta nuoresta iästään helmi on tehnyt tässäkin keskustelussa sinusta selvää, ja tulee tekemään.
Tämä ei ole mikään Euroviisu-finaali, jossa pisteilllä on merkitystä vaan sillä, ja ainoastaan sillä, on merkitystä miten kohtelet muita ihmisiä. Internet on oikeaa elämää ja sinä olet mulkku joka paikassa, johon kosket. Toivon oikeasti, että sinä painut takaisin sinne persreikään, mistä tuollainen paska on puserrettu.
Ja niin, hyvät tytöt ja pojat, kissat ja koirat. Minäkin osaan kiroilla ja käyttää alatyylistä kieltä.
Eipä se vastapuoli osaa sen paremmin käyttäytyä.Kannattaa lopettaa hyvissä ajoin. Kukaan ei jaksa tällasta sotaa täällä koko ajan ja oot ihan ite aiheuttanu sen että sulle ollaan ilkeitä täällä.
Mitä sä selität?Yksi vastaan koko maailma. Sankaritarina, jonka ritariksi et pääse vaikka yrittäisit.
Käyttäytyisi paremmin jos sinäkin tekisit niin. Jos olisit asiallinen omissa vastauksissa ja itse asiassa vielä parempi, lakkaisit tunkemasta jokaiseen Helmin ja Skeletorin keskusteluun haastamaan riitaa negatiivisilla kommenteilla, kaikki olis sua kohtaan mukavempia.Eipä se vastapuoli osaa sen paremmin käyttäytyä.
Jos omaisit sitä kuuluisaa lukutaitoa, niin ymmärtäisit.Mitä sä selität?
Hoet samaa asiaa, mutta et suotu kertomaan kunnollista syytä siihen, miksi täällä olisi kateellisia?Opettele lukemaan.
Kodikasta.Demimäinen fiilis
Veit jalat suustaniDemimäinen fiilis
Suomalainen kateellisuus paistaa läpi.Hoet samaa asiaa, mutta et suotu kertomaan kunnollista syytä siihen, miksi täällä olisi kateellisia?