Pistää miettimään, etteivätkö muut tajua ettei nimimerkin poistaminen tai vaihtaminen..(jatkuu)

Tilanne
Keskustelu on suljettu.

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,997
Reaktioarvo
8,482
Kiusaanko? Koetko että kiusaan jos et niin ei oo kiusaamista.
Sinä mulkku jatkuvasti kiusaat helmiä, koska koet että hän on nuoresta iästään helppo maali sinulle. Oletettavasti haukut, vähättelet ja kiusaat häntä, koska hän nauraa minun jutuille eikä sinun, mikä on naurettavaa. Tiedät, ettei moni muu käyttäjä olisi sinulle minkään tasoinen "uhka", olet säälittävä pelkuri ja ihmisvihaaja, mutta nuoresta iästään helmi on tehnyt tässäkin keskustelussa sinusta selvää, ja tulee tekemään.
Tämä ei ole mikään Euroviisu-finaali, jossa pisteilllä on merkitystä vaan sillä, ja ainoastaan sillä, on merkitystä miten kohtelet muita ihmisiä. Internet on oikeaa elämää ja sinä olet mulkku joka paikassa, johon kosket. Toivon oikeasti, että sinä painut takaisin sinne persreikään, mistä tuollainen paska on puserrettu.

Ja niin, hyvät tytöt ja pojat, kissat ja koirat. Minäkin osaan kiroilla ja käyttää alatyylistä kieltä.
 

hobitti

Asiantuntija
Liittynyt
19.5.2023
Viestejä
358
Reaktioarvo
63
Sinä mulkku jatkuvasti kiusaat helmiä, koska koet että hän on nuoresta iästään helppo maali sinulle. Oletettavasti haukut, vähättelet ja kiusaat häntä, koska hän nauraa minun jutuille eikä sinun, mikä on naurettavaa. Tiedät, ettei moni muu käyttäjä olisi sinulle minkään tasoinen "uhka", olet säälittävä pelkuri ja ihmisvihaaja, mutta nuoresta iästään helmi on tehnyt tässäkin keskustelussa sinusta selvää, ja tulee tekemään.
Tämä ei ole mikään Euroviisu-finaali, jossa pisteilllä on merkitystä vaan sillä, ja ainoastaan sillä, on merkitystä miten kohtelet muita ihmisiä. Internet on oikeaa elämää ja sinä olet mulkku joka paikassa, johon kosket. Toivon oikeasti, että sinä painut takaisin sinne persreikään, mistä tuollainen paska on puserrettu.

Ja niin, hyvät tytöt ja pojat, kissat ja koirat. Minäkin osaan kiroilla ja käyttää alatyylistä kieltä.
Missä minä kiusaan jatkuvasti hillasuota?
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,495
Eipä se vastapuoli osaa sen paremmin käyttäytyä.
Käyttäytyisi paremmin jos sinäkin tekisit niin. Jos olisit asiallinen omissa vastauksissa ja itse asiassa vielä parempi, lakkaisit tunkemasta jokaiseen Helmin ja Skeletorin keskusteluun haastamaan riitaa negatiivisilla kommenteilla, kaikki olis sua kohtaan mukavempia.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,997
Reaktioarvo
8,482
Mitä sä selität?
Jos omaisit sitä kuuluisaa lukutaitoa, niin ymmärtäisit.

Minä en oikeasti jaksa enää sinua, loukkaamisestasi meni into jo tunti sitten. Tiedän, että väität vastaan ymmärtämättä, mutta olkoot. Piirrä vaikka kuvani seinälle ja kuse sitä kohti, sinulla ei ole mitään arvoa. Ota tämä jonkinlaisena voittona, jota haluat. Sinä halusit vuosi sitten kuolemaani, minä en ole koskaan toivonut sitä sinulle ja se erottaa ihmiset eläimistä, sinä apina. Ihmisyyteni korostuu siinä, että annan olla tälläisen mitättömän asian (jollainen sinä olet etkä muuksi muutu) olla.

Ja moderaattoreille, antakaa jollekin bannia tai varoitus tästä keskustelusta. Minä tämän aloitin, mutta hyvät hyssykät tätä miten meillä on mennyt riehumiseksi.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,997
Reaktioarvo
8,482
@varasija @immortalem, vetäkää johtopäätöksiä ja antakaa sanktioita. En ylläty, jos annatte bannit minulle, koska minä tämän aiheutin.
Minkeliä en mielelläni hyväksy sanktiokomiteaan, koska hän ei osaa olla puolueeton.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,469
Voi teitä kullannuppusia. Tämä keskustelu sulkeutuu nyt. Pitänee alkaa käydä täällä taas aktiivisemmin.

Olen valitettavan hyvällä tuulella joten kenellekään en anna toistaiseksi bannia, mutta tämä on viimeinen varoitus sekä hobitille että Skeletorille. Jatkatte tätä missä keskustelussa tahansa, niin annan bannit sen kummemmin varoittamatta.

Ja te muut, joilla meni tässä keskustelussa nimittelyksi: muistakaa käyttäytyä. Yksi varoitus vielä, sitten bannit.
 
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Ylös Pohja