Pitääkö olla huolissaan jos juo lonkeroa keskellä viikkoa?

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
riippuen paljon juo, onko jatkuvia putkia tai päittäistä juomista. myös sitä miksi oikein juo kannattaa miettiä, se kertoo usein siitä onko se juominen hälyttävää.
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
En nyt ihan pelkästään siitä huolestuisi, että juo yhden lonkeron keskiviikkoiltana. Riippuu aika paljon muistakin asioista, kuten miksi juo, kuinka paljon ja tekeekö niin usein.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Aikuiseksi tullessa voi viikonpäivien merkitys ihan täysin kadota. Jos ei ole perus Ma-Pe rytmissä ja työskentelee esimerkiksi ravintola alalla, sun viikonloppu saattaa hyvinkin olla keskellä viikkoa. Siksi en ehkä miettisi muutenkaan paljon että millon juo. Toki jos on seuraavana aamuna töitä ja juo itsensä krapula kuntoon, niin sitten ehkä voisi hälytyskellot alkaa soimaan. Tätä kyllä tuli tehtyä nuorempana. Täällä on jo aika paljon hyviä vinkkejä, mieti miski juot, kuinka paljon, kuinka usein, onko vain kerran arki juopottelu vai ihan pinttynyt tapa jne. Ennen saatoin juoda stressaavan työpäivän jälkeen siiderin tai lasin viiniä ns. rentoutumisena, mutta sitten muutaman kuukauden jälkeen huomasin että se oli päivittäinen tapa, kallis ja tuskin kovin terveellinen, jonka jälkeen mä lopetin alkoholin täysin. Nyt olen taas esitellyt sen elämääni ja no ollessani nyt 10 pv. karanteenissa, olen juonut vähän joka päivä...
 
Ylös Pohja