Keho Pitääkö tässä lähteä epillereiden metsästykseen

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,745
varmaan ajatteli että hyvä olla valmiina koska aina noita tilanteita ei tosiaan suunnitella ennalta vaan asiat saattaa edetä hyvinkin nopeasti.

mutta siis eihän pillerit oo ainoa mahdollinen ehkäisy, käyttäkää kondomeita.
Joo kyl mä tiiän et ei oo ainut ja kondomia käytettäs joka tapauksessa. Minusta olis vaan varmempi käyttää tupla ehkäisyä mutta en viittis niitä turhaan syödä mutta toisaalta en voi tietää milloinka niitä tarvitsen
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757
Joo kyl mä tiiän et ei oo ainut ja kondomia käytettäs joka tapauksessa. Minusta olis vaan varmempi käyttää tupla ehkäisyä mutta en viittis niitä turhaan syödä mutta toisaalta en voi tietää milloinka niitä tarvitsen
suosittelen lukemaan tämän ennen kuin alat käyttämään
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Nyt mua alko pelottaa, ku mun on ite alettava käyttämään niitä, mut ei ehkäsyn takii. Enkä oikein voi muutamaan tehä, ku niitä käyttää ja nyt sain kuulla, mitä kaikkee kamalaa mulle voi tapahtua. D:
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
Pääasia että on jokin ehkäisy. Itse en ensimmäisenä suosittelisi hormonaalista ehkäisyä, mutta onhan esimerkiksi hormonikierukkakin vaihtoehto. Ainakin itse olen lukenut, että tällöin tulisi pienemmät hormonaaliset haitat kun keskittyvät enemmän paikallisesti eikä yhtä runsaasti koko kehoon. Suosittelen joka tapauksessa tutkimaan lisää tietoa netistä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
varmaan ajatteli että hyvä olla valmiina koska aina noita tilanteita ei tosiaan suunnitella ennalta vaan asiat saattaa edetä hyvinkin nopeasti.

mutta siis eihän pillerit oo ainoa mahdollinen ehkäisy, käyttäkää kondomeita.
Niin, ehkä mulle on vaa outo ajatus että tilanne etenis niin nopee ettei ehtis valmistautuu. Itellä ainakaan ei tuu koskaan olee niin kiire etteikö ehtis sit sen jälkeen hoitaa asiat kuntoon, kun on tajunnut olevansa valmis. Tosin oon greyseksuaali niin mun ny on muutenki vaikee ymmärtää valtaväestöä i think.

Mutjoo, en ite käyttäis e-pillereit koskaan, juurikin noiden mahdollisten terveysriskien takia.
 

varjojenmaa

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
300
Reaktioarvo
305
Mä vetäisin mieluummin tuplalla kun on huomattavasti varmempi
Lapsi ei todellakaan sovi elämäntilanteeseen
Ite oon sitä mieltä, että e-pillereiden merkitystä ylikorostetaan esim. koulun seksuaalivalistuksessa. Sukuni naisilla on aurallista migreeniä, jonka vuoksi he eivät voi käyttää suurinta osaa e-pillereistä ja hyvin ovat pärjänneet ilmankin. Ulkoiset ehkäisyvälineet on oikein käytettynä hyvin toimivia.
 
Ylös Pohja