pitäsikö kertoa totuus

ninja

Uusi
Liittynyt
10.4.2021
Viestejä
12
Reaktioarvo
1
Olen tutustunut erääseen jätkään ja hän on kehunut minua, pyydellyt kuvia jne. Toiminta ollut sellaista ettei vaikuta varatulta. Olen ihastunut häneen ja välillä tuntuu että hänkin minuun, sillä viestittelemme paljon. Välillä päivän aikana on useampi tunti kun hän ei laittele mitään, mutta nyt siihen taisi löytyä syy. Hänelle on tyttöystävä. Nyt sitten mietin pitäsisikö minun mennä sanomaan tälle tytölle tämän jätkän touhuista vai antaa asian olla. ??!
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Saitko tietää siltä pojalta että sillä on tyttöystävä?

Kyllä mä sanoisin, ettei sen tyttöystävän tarvi kuluttaa enempää aikaa huonossa suhteessa. Itsehän se poika on (oletettavasti) lähettänyt sulle viestejä, mitkä ei olis sen kumppanin mielestä okei. Ihan itse on liemensä keittänyt.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,950
Reaktioarvo
8,463
Saitko tietää siltä pojalta että sillä on tyttöystävä?

Kyllä mä sanoisin, ettei sen tyttöystävän tarvi kuluttaa enempää aikaa huonossa suhteessa. Itsehän se poika on (oletettavasti) lähettänyt sulle viestejä, mitkä ei olis sen kumppanin mielestä okei. Ihan itse on liemensä keittänyt.
Täähän se ois.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
Kerro. Mää veikkaan et se tyttö ite saa asian kuiteski myöhemmin seleville nii parempi ku saa tietää sen mahollisimman nopiaa (en toki tiedä kauan ovat yhdessä olleet mutta siis oletettavasti(?) ei kovin kauaa)
 

ninja

Uusi
Liittynyt
10.4.2021
Viestejä
12
Reaktioarvo
1
Saitko tietää siltä pojalta että sillä on tyttöystävä?

Kyllä mä sanoisin, ettei sen tyttöystävän tarvi kuluttaa enempää aikaa huonossa suhteessa. Itsehän se poika on (oletettavasti) lähettänyt sulle viestejä, mitkä ei olis sen kumppanin mielestä okei. Ihan itse on liemensä keittänyt.
sattumalta löysin igstä heidän yhteiskuvia ja sitten kysyin asiaa yhdeltä eräältä tutulta niin sanoi, että he ovat olleet jo pari vuotta
 

ninja

Uusi
Liittynyt
10.4.2021
Viestejä
12
Reaktioarvo
1
Kerro. Mää veikkaan et se tyttö ite saa asian kuiteski myöhemmin seleville nii parempi ku saa tietää sen mahollisimman nopiaa (en toki tiedä kauan ovat yhdessä olleet mutta siis oletettavasti(?) ei kovin kauaa)
ovat olleet n. 2v yhdessä ja vuoden verran olen viestitellyt pojan kanssa
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Parempi kertoa. Jos ja kun tyttö saa asian itse selville, saattaa tää poika alkaa syyttämään sua. Vaikka tuon tyyppisellä tapauksella paljon mahdollista ettet ole edes ainoa.
 
Ylös Pohja