Suhteet pitihän se arvata, etten saanu olla edes joulua ilman, että äidillä on joku pakkomielle miun kehoon ja kaikkeen muuhunki

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
argh, taas mennään. varotan että oon todella huonolla tuulella tän asian takia, joten kielenkäyttö on myös sen mukasta. ja myös teille vittuuntumisvaroitus, koska tästä äitini käytöksestä on todella ärsyttävää edes lukea.

puhuin jouluaattona poikapuolisen kaverini kanssa discordissa ja kun miulla oli toppi päällä, niin äitini päätti mainita taas katsoen mua paheksuvasti, että laitahan jotain tuohon topin päälle ennen ku alatte puhua, ettei kaikki näy :)) vaikka äiti ei oiskaan sanonu tuota, niin oisin kyllä laittanu jotain siihen, koska olin myös ite sitä mieltä, että en halua näyttää kaverilleni niin paljoo ihoa. asiahan ei kuitenkaan äidilleni kuulu, joten ois voinu vaikka pitää sen turpansa taas kiinni.
samoin kun katottiin joulupäivänä alkuillasta salkkareita miun ipadiltä, niin äiti alko kauhistelemaan, kun miulla oli valkonen perus pitkähihanen josta näky vähän nännit läpi. se vaan jotain inis siinä, että "pitäsköhän kuitenki laittaa jotain tuohon alle?". sanoin että tää on taas sisäistettyä naisvihaa johon se akka tokas, että "eihän oo, mie vaan tarkotan että siun ois hyvä huomioida myös muut ihmiset jos *miun veljen nimi* ja hänen tyttöystävä vaikka tulee kotiin".
aha vittu okei, mitäs muuta tää on, jos ei sisäistettyä naisvihaa?! ja miks minun pitäs peittää nännini vittu omassa kodissani jollain liiveillä, ettei vaan perheenjäsenet järkyty ja etten nyt vaan ole tyrkky ja huora?🙄
kuten oon täällä aiemminkin sanonu, niin hän taas välillä pyörtää puheensa. eilen just ihmettelin ääneen ku naiset jotka tekee vaikka aikuisviihdettä nähään halpoina, mutta miehiin taas yleensä suhtaudutaan jotenkin suopeemmin. ja äiti oli miun kans samaa mieltä.
samoin hän sano yks päivä että saan näyttää nännejäni jos haluan, mutta silti jaksaa joka vitun kerta mainita jos ne näkyy pikkiriikkisen paidan läpi (totta vitussa näkyy vaikken esille laitakaan, liivit on sen verran ohuet ja joissain tilanteissa haluun olla ilman, esim. sillon ku oon kotona. myös uimasta lähtiessä on pakko olla ilman, koska liivit ei asetu märkää ihoa vasten ollenkaan). jos tää asia ei kerta haittaa sua, niin miks valitat siitä joka välissä??? selvästi se kaivaa äitini persettä jotenkin.

niin ja heh, jos luulette että tää hänen rajottaminen liittyy pelkästään pukeutumiseen niin no, ei, olette väärässä :')
hän esim. sanoo etten saa edes lomalla keskustella miun kavereiden kanssa yöllä (vaikka puhusin hiljaa) ja esim. sillon joulupäivän iltana olin ottamassa vielä limpparia ja pari piirakkaa, niin äiti sitten inis siinä, että "et syö enää tähän aikaan".
tiettyyn pisteeseen asti rajat on rakkautta, mut äitillä menee jo pakkomielteiseks määrätä miun kehosta, ulkonäöstä, elämästä, tekemisestä, olemisesta, vittu varmaan hengittämisestäki seuraavaks. mitään ei sais päättää ite, ja hän luulee omistavansa miut. ja kun avauduin sille poikapuoliselle kaverilleni noista neljästä asiasta eli en sais valvoo, en ois saanu syödä ja sit noi pari naisvihatilannetta, niin kaverikin sano että on kyllä aika säälittävää käytöstä miun äidiltä.
tätä määräämistä on jatkunu niin kauan ku muistan, ja se ei tuu varmaan ikinä tajuamaan, kuinka rassaavaa ja väärin tuo käytös on.
näitä esimerkkitilanteita olis vaikka muille jakaa.
en keksi enää mitään muuta ku sen, että alan oikein uhalla provosoimaan äitiä ja teen just niinku hän ei tykkää. tosin mie pelkään, et sitten se paska alkaa uhoomaan jollain, ettei vaikka tue enää taloudellisesti niin hyvin tms. (oon siis 16 ja miulla ei oo vielä tuloja). muistaakseni joskus uhoskin jotain, että jos teen asian x (en muista mikä se oli), niin sitten hän alkaa jotenkin hankaloittamaan miun elämää, en kyllä muista et millä tavalla.
 
Viimeksi muokattu:

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
vielä tuli mieleen pari naurettavaa juttua :D jos vaikka sanon äidille että meen kuselle, niin hän alkaa jeesustelemaan, että "pitää sanoa pissalle, kuulostaa muuten asiattomalta". myös jos sanon vaikka jatkuvasti "herranjumala", niin se on äidilleni suurinpiirtein maailmanlopun paikka ja hän aattelee että jotenkin pilkkaan jumalaa :DDD vittu anna mun kaikki kestää, ei saatana. en jaksa tuota ainaista marinaa jostain. kaikki mistä vaan voi nalkuttaa, niin kyllä varmasti nalkutetaan. tuosta "herranjumala"-sanasta se ei kyllä oo valittanu vähään aikaan, mutta tuosta pissahommasta on.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,833
Reaktioarvo
2,892
En lukenut kokonaan mutta jo alku kuulosti ihan uskomattomalta :D tai niiku tuli vaa fiilis et "ketä kiinnostaa" tai nii siis .. oikeasti. Ketä kiinnostaa mitä sulla on päällä D: en mä vaa tajuu
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
En lukenut kokonaan mutta jo alku kuulosti ihan uskomattomalta :D tai niiku tuli vaa fiilis et "ketä kiinnostaa" tai nii siis .. oikeasti. Ketä kiinnostaa mitä sulla on päällä D: en mä vaa tajuu
niinpä :D ei ketään muuta kiinnostakaan ku äitiä ja joskus myös veljeäni, ihme mielensäpahottajia molemmat. ihan hyvä ettet lukenu kokonaan, takaan että ois tullu vaan ärsyyntyny olo :D:: ja sellanen, että mihin tää maailma oikein on menossa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,833
Reaktioarvo
2,892
niinpä :D ei ketään muuta kiinnostakaan ku äitiä ja joskus myös veljeäni, ihme mielensäpahottajia molemmat. ihan hyvä ettet lukenu kokonaan, takaan että ois tullu vaan ärsyyntyny olo :D:: ja sellanen, että mihin tää maailma oikein on menossa
Luin sit myöhemmin ton viestin lähettämisen jälkeen kokonaan ja joo totta tuli kyl vähän sellanen olo. Äitisi taitaa olla joku random konservatiivinen himouskovainen siis 🤔
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
ensimmäinen ajatukseni ku aloin lukemaan alotusviestiä:
cover2.jpg

ei täs legit voi enää sanoa muuta, ku että terveisiä äidille:

ANNA HAITUVAISEN OLLA!!!!!!! ANNA. OLLA.

sincerely,
varasijan väki


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
t. persikkapyllykkä, joka repii pelihousunsa
 

pääskylintu

kvaak kvaak
Liittynyt
2.12.2021
Viestejä
52
Reaktioarvo
46
anteeks nyt heti ensimmäisenä tää kiroilu, mutta mitäs helvetin vittua sun äitin päässä liikkuu? niinku.. a) sä oot omassa kodissas, tietenkään sun ei tarvis mitään liivejä pitää jos et halua, ja b) jos jotain järkyttää oman perheenjäsenen tai kenenkään muunkaan nännit, niin.. taitaa olla päästään vähän dingdong titityy.

mua muutenkin häiritsee rintojen yliseksualisointi. niinku ne on ihan normaali asia. mua häiritsee, että mies voi marssia keskustassa ilman paitaa, mutta nainen voi saada sakot jos kävelee rinnat paljaina samassa paikkaa. niinku " jos nainen on ilman paitaa keskustassa se rikkoo lakia kun siihen ei oo totuttu ja se herättää paheksuntaa " no ei kai siihen oo saatana totuttu ku jumalauta ei siihen ees anneta mahdollisuutta.

ja mua häiritsee, kun isot rinnat on muka jotenkin "huoramaiset"
mulle sanottiin, että sopisin hyvin strippiklubille kun mulla on niin isot tissit. OLIN 10.

juu, ajauduin aiheesta aika paljon, anteeks siitä. mut tosi tökeröö käytöstä sun äidiltä.

ja terveisiä äidilles: älä ole mielensäpahoittaja, vaan anna ihmisten olla. kirjoita negatiiviset ajatuksesi vaikka päiväkirjaan, mutta älä lauo niitä ihmisten naamoille.
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Tän jälkeen osaan kyllä arvostaa omia vanhempia taas enemmän. Oon niin pahoillani, että sun äiti ja veli on sua kohtaan tollasia. :/ Hyvä, että yrität vaikka sitten rautalangasta vääntää niille, että tollanen ei oo ok. En vaan ymmärrä tollasta ajattelutapaa, että jopa omassa kodissa pitäis ajatella muita ja vielä, kun asia on toi, että nännit näkyy vähän paidan läpi jne. D:
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Mä ainakin haluaisin olla se joka pitää miehen vaan tyytyväisenä, se vaan kiihottaa mua :D Seki olis tosi kiihottavaa jos mies huorittelis seksin aikana

Yleensä parisuhteessa haluaa sille toiselle osapuolelle hyvää ja haluaa pitää sen tyytyväisenä. Jos mä joskus oon parisuhteessa, niin totta kai mä haluan, että sillä toisella on hyvä olla ja toivon, että se toinen osapuoli haluaa mulle samaa. Seksin aikana huorittelu on myös eri asia, jos siihen antaa luvan, kun loukkaamistarkoituksessa huorittelu.

Jos et kuitenkaan puhunut tässä parisuhteesta, vaan pelkästä seksistä, niin se on hyvä, jos sä saat nautintoo vaan siitä, että pidät miehen tyytyväisenä. Ongelma on kuitenkin monilla yleensä se, että heteroseksissä nainen ei usein pysty nauttimaan tai saamaan orgasmia siinä ajassa, kun mies saa orgasmin. Valitettavan moni mies myös ajattelee, että se on ok ja tää onkin yksi tapa jolla naisia esineellisetetään. On monia muitakin tapoja, eli kaikkihan ei liity seksiin.

Toi on siis täysin ok, jos sulle riittää miehen tyytyväisenä pitäminen ja huorittelukin on ok, jos siihen antaa luvan. Ite ajattelen ton kuitenkin niin, että se ei silloin oo esineellistämistä, koska jos sä tykkäät siitä ja sulle riittää tollaset asiat, niin sehän on vaan hyvä juttu, jos molemmat pystyy nauttimaan siitä.

Tuli kyllä aika sekava teksti, mutta pistän sen väsymyksen piikkiin, ehkä tästä sai edes osittain kiinni siitä, mitä hain takaa. :D
 

Kertokaapliis

Asiantuntija
Liittynyt
13.3.2021
Viestejä
280
Reaktioarvo
153
Yleensä parisuhteessa haluaa sille toiselle osapuolelle hyvää ja haluaa pitää sen tyytyväisenä. Jos mä joskus oon parisuhteessa, niin totta kai mä haluan, että sillä toisella on hyvä olla ja toivon, että se toinen osapuoli haluaa mulle samaa. Seksin aikana huorittelu on myös eri asia, jos siihen antaa luvan, kun loukkaamistarkoituksessa huorittelu.

Jos et kuitenkaan puhunut tässä parisuhteesta, vaan pelkästä seksistä, niin se on hyvä, jos sä saat nautintoo vaan siitä, että pidät miehen tyytyväisenä. Ongelma on kuitenkin monilla yleensä se, että heteroseksissä nainen ei usein pysty nauttimaan tai saamaan orgasmia siinä ajassa, kun mies saa orgasmin. Valitettavan moni mies myös ajattelee, että se on ok ja tää onkin yksi tapa jolla naisia esineellisetetään. On monia muitakin tapoja, eli kaikkihan ei liity seksiin.

Toi on siis täysin ok, jos sulle riittää miehen tyytyväisenä pitäminen ja huorittelukin on ok, jos siihen antaa luvan. Ite ajattelen ton kuitenkin niin, että se ei silloin oo esineellistämistä, koska jos sä tykkäät siitä ja sulle riittää tollaset asiat, niin sehän on vaan hyvä juttu, jos molemmat pystyy nauttimaan siitä.

Tuli kyllä aika sekava teksti, mutta pistän sen väsymyksen piikkiin, ehkä tästä sai edes osittain kiinni siitä, mitä hain takaa. :D
No juu totta 🤔 oon vaan monesti törmännyt ihmettelijöihin tässäki asiassa tai et jotkut kokee senkin jotenki pahana asiana
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
No juu totta 🤔 oon vaan monesti törmännyt ihmettelijöihin tässäki asiassa tai et jotkut kokee senkin jotenki pahana asiana
Mun mielestä siinä ei oo mitään pahaa, koska ihmiset nauttii niin erilaisista asioista. 😊Loppujen lopukshan se on vaan jokaisen oma asia mistä tykkää, niin hassua, jos jonkun mielestä se on väärin tai paha asia.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,833
Reaktioarvo
2,892
mua häiritsee, kun isot rinnat on muka jotenkin "huoramaiset"
mulle sanottiin, että sopisin hyvin strippiklubille kun mulla on niin isot tissit. OLIN 10.
Tää. Todella häiritsevää. Btw on tosi hauskaa olla semi isorintainen ja lisäks ace joten ei paljoo seksi ja seksuaalisuus kiinnosta mut sit must oletetaan et oon jotenki helvetin seksuaalinen ihminen tai jotaki vastaavaa tai sellane joka harrastaa yhen illan juttuja? Niiku öö eii vois pahemmin pieleen mennä. Oikeestaan must tuntuu et tajusin vasta ihan joku aika sitten kunnolla sen et aa varmaan mun tissien koon takia mulle puhutaan niin paljon tommost kaikkee ällöö baareissaki yms. Oikeest olin aikasemmin ihmetellyt sitä et mist ne saa sen kuvan et oisin jotenki todella seksuaalinen tai jotain. Sit katoin yhtä mun ottamaa peiliselfietä ja tajusin et ei helvetti mun persoonasta saa varmaa aivan erilaisen kuvan just siks et mul on isohkot tissit ja muutenki keho sellanen ei mikään tikku (toi ei sit missään nimessä oo pahalla ketään tikkuja kohtaan ❤️) ja sit olin jotenkin äimistyny siitä et oikeesti ulkonäkö voi antaa ihmisille täysin erilaisen kuvan
Siis on oikeasti sairasta miten esimerkiksi sellaset aseksuaalit (jotkut voi olla jopa sex-repulsed kuten minä) joilla on isommat tissit tai vastaavaa ja sit vaikka pukeutuu """seksuaalisesti""" (jossa en ainakaan ite näe mitään seksuaalista, siis esim paljastavas pukeutumises) tai jotain eli "näyttää semmoselt et ois seksuaalinen ihminen" nähdään jotenki ihan väistämättä alloseksuaaleina ja vieläpä varmaan jotenki hyperseksuaalisina ja sitten just niitä varmaan uskotaan vähiten. Sillee jos vaikka pukeutuu paljastavasti niin semmonen on muka vähemmän aseksuaali ku sellanen joka pukeutuu peittävästi aina???? En vittu vaan näe logiikkaa. Siis must tuntuu et mä ite ainakin en ees muista että "ainiin mun keho on tämmönen" tai "ainiin muut näkee mun pukeutumisen seksuaalisena asiana" tai jotain et mä vaa näytän siltä miltä näytän ja pukeudun miten pukeudun (eikä nyt tbh oo käyny mielessä mennä johonkin rintojen pienennykseenkään sen takia ettei mua pidettäis jotenki erilaisena ihmisenä ku mitä oon) ja miksen vois olla samalla vaikkapa aseksuaali? Ei ne sulje toisiaan pois..... Jotenki tuntuu että tää on ollu vielä traumaattisempaa mulle koska en tykkää yhtään siitä että mua seksualisoidaan, no, ei varmaan moni muukaan mut tuntuu että mulle se on jotenkin vielä vaikeempi paikka ku muille.

Vituttaa oikeasti paljon ne jatkuvat kommentoinnit esim tisseistä ko esim mun veliki on sanonu jotain että "miehet varmaan kattoo et jumalauta mitkä hinkit" ja olin iha vaa et???????? Sillee naurahdin mut oikeesti mua ällöttää. Mä oikeesti häpeen mun tissei kaikkien noiden kommenttien takia. Ja varmaan sen takia mulla tuli sellanen olo et haluun binderin. Tai niin mä veikkaan. Siis must tuntuu et mun veli yritti piristää mua sillon sillee tyylii et hei sä oot kaunis nainen ja miehet tykkää susta varmasti mut...... En tiiä, mua ällöttää D: tai sillee hävettää. Jotenkin mua ei se häirinny jos vaikka mun kaverit sano mulle et "sul on isot tissit" tai jotakin vastaavaa, ei se silleen samalla tavalla hävettäny (no ehkä vähän mut) mut sit kaikki tämmöset hävettää tosi paljon ja varsinkin jos joku tyyppi baarissa on vaik hiplannu mun tissei. Tuntuu että mä oon ite tehny jotain väärää siinä. Sitä paitsi ku oon tämmönen sex-repulsed ja aseksuaali niin en tykkää mistään tommosesta seksuaalisesta muutenkaan, en usko että tykkäisin edes parisuhteessa joten..... Tuntuu aika oudolta tollanen seksuaalinen kommentointi. Muistan ku mun enoki kerran kommentoi jotenki oudosti mun ulkonäköö kun olin ehk yläasteella ja mul oli semmonen toppi enkä ite ees (tapani mukaan) ajatellut sitä muuten kuin ihan normaalina paitana. Siis mun mielestä se ei ollu sinänsä mitenkään outoo mut se kuulosti vähän semmoselt läpän heitolta tai semmoselt mut silti tuntuu jotenkin oudolta et mitäh niiku et miks oma eno tai oma veli edes sanois mitään tollasta. Siis mä ny uskon et ne on ollu semmosii heittoi vaa mut kyl must silti tuntuu vähän semmoselt oudolta tai niiku nii, hävettää. Sit mun veli on senki jälkeen kerran jotain kommentoinu liittyen mun tisseihin ja en tiiä tuntuu jotenkin oudolta ja vähän oksettavalta. En tiiä onks toi normaalii ees? Jotenki tuntuu tosi ahistavalta
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Luin sit myöhemmin ton viestin lähettämisen jälkeen kokonaan ja joo totta tuli kyl vähän sellanen olo. Äitisi taitaa olla joku random konservatiivinen himouskovainen siis 🤔
kieltämättä välillä tukee itellekin epäilykset siitä, jos hän onkin salaa joku himouskovainen :D äiti kyllä on ortodoksi ja on aika uskovainen, mutta ei kuitenkaan silleen et muistaa raamatun ulkoo tai käy kirkossa joka viikko :D uskonto siis näkyy jonkun verran hänen elämässä ja kuten näistä kertomistani asioista (esim. ei saa sanoa sanaa "herranjumala" koska oi voi) huomataan, niin välillä se menee yli. konservatiivinen se nyt ainaki on D:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,833
Reaktioarvo
2,892
kieltämättä välillä tukee itellekin epäilykset siitä, jos hän onkin salaa joku himouskovainen :D äiti kyllä on ortodoksi ja on aika uskovainen, mutta ei kuitenkaan silleen et muistaa raamatun ulkoo tai käy kirkossa joka viikko :D uskonto siis näkyy jonkun verran hänen elämässä ja kuten näistä kertomistani asioista (esim. ei saa sanoa sanaa "herranjumala" koska oi voi) huomataan, niin välillä se menee yli. konservatiivinen se nyt ainaki on D:
Okei eli konservatiivinen ja uskovainen ainakin, no, sehän kovin usein saattaa johtaakin täntyyppisiin lopputuloksiin
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
ensimmäinen ajatukseni ku aloin lukemaan alotusviestiä:
katso liitettä 4039

ei täs legit voi enää sanoa muuta, ku että terveisiä äidille:

ANNA HAITUVAISEN OLLA!!!!!!! ANNA. OLLA.

sincerely,
varasijan väki


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
t. persikkapyllykkä, joka repii pelihousunsa
oih tää oli niin ihana viesti :D: kiitos tälleen tosi myöhässä D: <3 luin tän ja muutkin viestit itse asiassa ääneen miun äitille, se vaan naureskeli huvittuneena🙄 mutta naurakoon vaan, ei ilmeisesti kestä kuulla totuutta että hän on puhunu miulle oksettavaan sävyyn.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
anteeks nyt heti ensimmäisenä tää kiroilu, mutta mitäs helvetin vittua sun äitin päässä liikkuu? niinku.. a) sä oot omassa kodissas, tietenkään sun ei tarvis mitään liivejä pitää jos et halua, ja b) jos jotain järkyttää oman perheenjäsenen tai kenenkään muunkaan nännit, niin.. taitaa olla päästään vähän dingdong titityy.

mua muutenkin häiritsee rintojen yliseksualisointi. niinku ne on ihan normaali asia. mua häiritsee, että mies voi marssia keskustassa ilman paitaa, mutta nainen voi saada sakot jos kävelee rinnat paljaina samassa paikkaa. niinku " jos nainen on ilman paitaa keskustassa se rikkoo lakia kun siihen ei oo totuttu ja se herättää paheksuntaa " no ei kai siihen oo saatana totuttu ku jumalauta ei siihen ees anneta mahdollisuutta.

ja mua häiritsee, kun isot rinnat on muka jotenkin "huoramaiset"
mulle sanottiin, että sopisin hyvin strippiklubille kun mulla on niin isot tissit. OLIN 10.

juu, ajauduin aiheesta aika paljon, anteeks siitä. mut tosi tökeröö käytöstä sun äidiltä.

ja terveisiä äidilles: älä ole mielensäpahoittaja, vaan anna ihmisten olla. kirjoita negatiiviset ajatuksesi vaikka päiväkirjaan, mutta älä lauo niitä ihmisten naamoille.
aaa tämäkin viesti niin täyttä kultaa!! kiitos <3 pääsin itekin purkamaan vitutustani tämän kautta :D: oon niin samaa mieltä kaikesta ku voi vaan olla, ja just tuo rintojen yliseksualisointi on paskaa. aina saa muiden silmissä jotenki bimbon leiman. tuoki et oot saanu 10-vuotiaana tommosen kommentin on jotain uskomatonta D: tai no tavallaan en ees yllättyny, tää meidän yhteiskunta on niin sairas. luin siun viestin äidille ja jotenki tuli tosi hyvä mieli siitä, vaikka se vähän naureskelikin eikä varmaan tajunnu, miten törkeetä sen käytös on. tuntuu ettei se ymmärrä koskaan, vaikka mie mitä tekisin, mikä on hyvin raivostuttavaa ja turhauttavaa.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Tän jälkeen osaan kyllä arvostaa omia vanhempia taas enemmän. Oon niin pahoillani, että sun äiti ja veli on sua kohtaan tollasia. :/ Hyvä, että yrität vaikka sitten rautalangasta vääntää niille, että tollanen ei oo ok. En vaan ymmärrä tollasta ajattelutapaa, että jopa omassa kodissa pitäis ajatella muita ja vielä, kun asia on toi, että nännit näkyy vähän paidan läpi jne. D:
kiitos myötätunnosta <3 samaa mieltä oon kyllä joka asiasta minkä sanoit D: en myöskään ymmärrä mikä tuossa on niin vakavaa, silleen... voidaanko antaa kaikkien olla kotona niinku haluaa, miks miun pitäs miellyttää yhtään ketään? kunhan en alasti mee makoilemaan yhteisessä käytössä olevaan sohvaa, niin ei luulis olevan kellekään ongelma. vaan näköjään on :/ ilmeisesti miun pitää alkaa provosoimaan ihan kunnolla, niin se tajuaa, että mitä enemmän se asiasta mainihtee, niin sitä enemmän teen niinku hän ei tykkää. sama koskee muitakin juttuja ku vaan pukeutumista, koska äiti koittaa AINA rajottaa mua semmosissa asioissa missä ei tarviis.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
No juu totta 🤔 oon vaan monesti törmännyt ihmettelijöihin tässäki asiassa tai et jotkut kokee senkin jotenki pahana asiana
antaa muiden pitää pahana, itse en todellakaan näe tuossa mitään epänormaalia ja tuo on täysin ok jos molemmat tykkää :) kaikilla on ne omat mieltymykset ja toi on käsittääkseni aika yleistäkin
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,756
oih tää oli niin ihana viesti :D: kiitos tälleen tosi myöhässä D: <3 luin tän ja muutkin viestit itse asiassa ääneen miun äitille, se vaan naureskeli huvittuneena🙄 mutta naurakoon vaan, ei ilmeisesti kestä kuulla totuutta että hän on puhunu miulle oksettavaan sävyyn.
Sun äidillä on huono asenne, ihan perusjuttu et pitäis ymmärtää omaa lasta.
 
Ylös Pohja