Suhteet pitihän se arvata, etten saanu olla edes joulua ilman, että äidillä on joku pakkomielle miun kehoon ja kaikkeen muuhunki

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Tää. Todella häiritsevää. Btw on tosi hauskaa olla semi isorintainen ja lisäks ace joten ei paljoo seksi ja seksuaalisuus kiinnosta mut sit must oletetaan et oon jotenki helvetin seksuaalinen ihminen tai jotaki vastaavaa tai sellane joka harrastaa yhen illan juttuja? Niiku öö eii vois pahemmin pieleen mennä. Oikeestaan must tuntuu et tajusin vasta ihan joku aika sitten kunnolla sen et aa varmaan mun tissien koon takia mulle puhutaan niin paljon tommost kaikkee ällöö baareissaki yms. Oikeest olin aikasemmin ihmetellyt sitä et mist ne saa sen kuvan et oisin jotenki todella seksuaalinen tai jotain. Sit katoin yhtä mun ottamaa peiliselfietä ja tajusin et ei helvetti mun persoonasta saa varmaa aivan erilaisen kuvan just siks et mul on isohkot tissit ja muutenki keho sellanen ei mikään tikku (toi ei sit missään nimessä oo pahalla ketään tikkuja kohtaan ❤️) ja sit olin jotenkin äimistyny siitä et oikeesti ulkonäkö voi antaa ihmisille täysin erilaisen kuvan
Siis on oikeasti sairasta miten esimerkiksi sellaset aseksuaalit (jotkut voi olla jopa sex-repulsed kuten minä) joilla on isommat tissit tai vastaavaa ja sit vaikka pukeutuu """seksuaalisesti""" (jossa en ainakaan ite näe mitään seksuaalista, siis esim paljastavas pukeutumises) tai jotain eli "näyttää semmoselt et ois seksuaalinen ihminen" nähdään jotenki ihan väistämättä alloseksuaaleina ja vieläpä varmaan jotenki hyperseksuaalisina ja sitten just niitä varmaan uskotaan vähiten. Sillee jos vaikka pukeutuu paljastavasti niin semmonen on muka vähemmän aseksuaali ku sellanen joka pukeutuu peittävästi aina???? En vittu vaan näe logiikkaa. Siis must tuntuu et mä ite ainakin en ees muista että "ainiin mun keho on tämmönen" tai "ainiin muut näkee mun pukeutumisen seksuaalisena asiana" tai jotain et mä vaa näytän siltä miltä näytän ja pukeudun miten pukeudun (eikä nyt tbh oo käyny mielessä mennä johonkin rintojen pienennykseenkään sen takia ettei mua pidettäis jotenki erilaisena ihmisenä ku mitä oon) ja miksen vois olla samalla vaikkapa aseksuaali? Ei ne sulje toisiaan pois..... Jotenki tuntuu että tää on ollu vielä traumaattisempaa mulle koska en tykkää yhtään siitä että mua seksualisoidaan, no, ei varmaan moni muukaan mut tuntuu että mulle se on jotenkin vielä vaikeempi paikka ku muille.

Vituttaa oikeasti paljon ne jatkuvat kommentoinnit esim tisseistä ko esim mun veliki on sanonu jotain että "miehet varmaan kattoo et jumalauta mitkä hinkit" ja olin iha vaa et???????? Sillee naurahdin mut oikeesti mua ällöttää. Mä oikeesti häpeen mun tissei kaikkien noiden kommenttien takia. Ja varmaan sen takia mulla tuli sellanen olo et haluun binderin. Tai niin mä veikkaan. Siis must tuntuu et mun veli yritti piristää mua sillon sillee tyylii et hei sä oot kaunis nainen ja miehet tykkää susta varmasti mut...... En tiiä, mua ällöttää D: tai sillee hävettää. Jotenkin mua ei se häirinny jos vaikka mun kaverit sano mulle et "sul on isot tissit" tai jotakin vastaavaa, ei se silleen samalla tavalla hävettäny (no ehkä vähän mut) mut sit kaikki tämmöset hävettää tosi paljon ja varsinkin jos joku tyyppi baarissa on vaik hiplannu mun tissei. Tuntuu että mä oon ite tehny jotain väärää siinä. Sitä paitsi ku oon tämmönen sex-repulsed ja aseksuaali niin en tykkää mistään tommosesta seksuaalisesta muutenkaan, en usko että tykkäisin edes parisuhteessa joten..... Tuntuu aika oudolta tollanen seksuaalinen kommentointi. Muistan ku mun enoki kerran kommentoi jotenki oudosti mun ulkonäköö kun olin ehk yläasteella ja mul oli semmonen toppi enkä ite ees (tapani mukaan) ajatellut sitä muuten kuin ihan normaalina paitana. Siis mun mielestä se ei ollu sinänsä mitenkään outoo mut se kuulosti vähän semmoselt läpän heitolta tai semmoselt mut silti tuntuu jotenkin oudolta et mitäh niiku et miks oma eno tai oma veli edes sanois mitään tollasta. Siis mä ny uskon et ne on ollu semmosii heittoi vaa mut kyl must silti tuntuu vähän semmoselt oudolta tai niiku nii, hävettää. Sit mun veli on senki jälkeen kerran jotain kommentoinu liittyen mun tisseihin ja en tiiä tuntuu jotenkin oudolta ja vähän oksettavalta. En tiiä onks toi normaalii ees? Jotenki tuntuu tosi ahistavalta
tää menee miullaki tosi pahasti tunteisiin, niinku MIKSI pitää kommentoida kenenkään tissejä? vaikka siun veli tai eno tai ne muutkaan jotka on kommentoinu ei välttämättä tarkota sitä pahalla, niin silti se ei oo ok, jos se tuntuu siusta epämukavalta. ei kenenkään kroppaa saa kommentoida ilman selvää suostumusta. ja vielä tuo että tullaan hiplaamaan ja muuta, siis miten vitussa ihmiset luulee sen olevan ok??? se että rinnat näyttää katsojan mielestä hyvältä / on isot / mitä ikinä ei oikeuta olemaan törkee. ja sit sekin vituttaa myös mua, kun aatellaan että isorintanen haluu seksiä tai jos käyttää paljastavampaa paitaa niin on nyt automaattisesti joku miestennielijä, vaan koska ne tissit on isot. isorintanen on aina myös tyhmä, halpa ym. siis argh, millon kaikki tajuaa että tuo on ihan täyttä potaskaa? ei varmaan ikinä D: miulla jäi kenties jotain sanomatta (oon nyt niin väsyny etten jaksa enää aatella mitään kunnolla), mutta haluun sanoo, että oon pahoillani tuosta kaikesta mitä oot joutunu kokemaan❤
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
oih tää oli niin ihana viesti :D: kiitos tälleen tosi myöhässä D: <3 luin tän ja muutkin viestit itse asiassa ääneen miun äitille, se vaan naureskeli huvittuneena🙄 mutta naurakoon vaan, ei ilmeisesti kestä kuulla totuutta että hän on puhunu miulle oksettavaan sävyyn.
tein parhaani, ole hyvä vain! D: sain kiteytettyä kaikki tunteeni siihen lol. mut ..... oonko yllättynyt, et äitisi ei katso peiliin? ikävä kyllä en D: nauru on toki myös defenssi, eli voi ol et hän yritti vaa olla sillee joojoo hehe ei mikään ole vialla tai sit tietää jollai tasol et on. hankala uskoa, ettei tietäis, mut no... ihmiset on mitä on, joten ehkä minun ei pitäs olla nii toiveikas honestly D:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
tää menee miullaki tosi pahasti tunteisiin, niinku MIKSI pitää kommentoida kenenkään tissejä? vaikka siun veli tai eno tai ne muutkaan jotka on kommentoinu ei välttämättä tarkota sitä pahalla, niin silti se ei oo ok, jos se tuntuu siusta epämukavalta. ei kenenkään kroppaa saa kommentoida ilman selvää suostumusta. ja vielä tuo että tullaan hiplaamaan ja muuta, siis miten vitussa ihmiset luulee sen olevan ok??? se että rinnat näyttää katsojan mielestä hyvältä / on isot / mitä ikinä ei oikeuta olemaan törkee. ja sit sekin vituttaa myös mua, kun aatellaan että isorintanen haluu seksiä tai jos käyttää paljastavampaa paitaa niin on nyt automaattisesti joku miestennielijä, vaan koska ne tissit on isot. isorintanen on aina myös tyhmä, halpa ym. siis argh, millon kaikki tajuaa että tuo on ihan täyttä potaskaa? ei varmaan ikinä D: miulla jäi kenties jotain sanomatta (oon nyt niin väsyny etten jaksa enää aatella mitään kunnolla), mutta haluun sanoo, että oon pahoillani tuosta kaikesta mitä oot joutunu kokemaan❤
Kiitos ❤️ nimenomaan näin. Oon varmaan vaan sen verran epävarma että kaikenlainen kommentointi menee helposti tunteisiin. Mutta joo oot oikeessa varmaankin. Toi hiplaaminen tapahtu sellasessa tilanteessa että olin suudellu sen jätkän kaa aiemmin ja sekin jo tuntu ällöltä ja sit mentiin ulos ku baari meni kii ja siin portais se jotai koski mun tissei enkä osannut sanoa että se tuntuu epämukavalta. Mut olin sillonvarmaa joku 19v ja just noihin aikoihin mulla oli ehk enemmän näitä ahistelukeissejä kuin nykyään. Mut siis meinaan vaan sitä että must tuntuu et jotenki totuin siihen enkä ees tajunnut et pitäis sanoo et toi tuntuu ällöltä. Mä vaa kestin sen. En tiiä mitä tekisin nyt vastaavassa tilanteessa mutta luulen että sanoisin etten tykkää 🤔 itse asiassa aattelin eka et sen oli ok tehä niin ku oltii suudeltu aiemmin mut eiks sen ois kuitenkin pitänyt kysyy mieluummin lupa et saako se koskee mua. Ja sillonki ku se mun silloinen säätö alko koskee mua ni must senki ois pitäny kysyy eka. Tai niiku. En tiiä. Oon varmaa jotenki tosi outo mut en tykkää et mua kosketaan tollee, enkä yleensä tykkää suutelustakaan, se tuntuu ällöltä ja aattelen aina et voi ei taasko toi haluu pussata?????? Ja meen melkeen paniikkii ku se ällöttää niin paljon enkä tiedä mitä sanoa ja sit miettii et pitäskö selittää vaa et mua ällöttää suutelu mostly. En sitten tiedä että onko kyse vaan väärästä ihmisestä. Vai enkö tykkää ollenkaan mistään tollasesta........ (Saattaa olla mun asexual ass jonka takii en tykkää, emt, hämärää)

Mut oikeesti???? Miks ihmiset ei kysy et "voinko mä tehdä näin" ???? Miks ne vaa aattelee et tollanen kosketus tuntuu kaikista ihan ookoolta? :O hohhoijaa. Tarvitaan lisää tietoisuutta tämmöisistä asioista
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
perhana minuu rupes ärsyttää siun puolesta... luojan kiitos miun äiti ei oo tommonen D: toki se on miun jalkakarvoista maininnu, mutta kerran kun tein selväks etten jaksa sheivata, niin se keskustelu oli siinä. mutta kotona saan olla tosi vapaasti, että miun perus asu on vaan alushousut ja T-paita (äitikin on ilman rintsikoita ja housuja kotona - ainoostaan semmonen mekko asia yllä ja alushousut tottakai). ja no ainoot kerrat, jolloin äiti puuttu miun syömiseen oli aiheesta (söin ihan helvetisti herkkuja ja äiti pelkäs miun saavan diabeteksen, sekä sit söin liian vähän). mutta hitto ärsyttäis jos hakisin jotain snäkkii X kellonaikaan, kun sattuu nälättää ja sit joku sanois, että älä tähän aikaan - perkele kyllä muuten tähän aikaan :D
 
Ylös Pohja