Mielenterveys Pliis auttakaa

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Mä en kestä enää tätä. En mä osaa ees selittää mut mä en vaan kestä enää
 
Liittynyt
10.9.2021
Viestejä
256
Reaktioarvo
270
Ethän tee mitään itelles?D:
Toi tunne on ihan hirvee ja siinä tilanteessa tuntuu siltä kun pois pääsyä ei olis. Mutta kyllä se ihan varmasti vielä helpottaa, vaikka just nyt ei tuntuis siltä<3
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Mä oon ihan täysin jumissa. Haluun olla joku muu. Mikään ei auta. Mul on niin paljon pakko-oireita ettei elämästä tuu enää mitään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Älä tee mitään
Mua pelottaa vaan että sekoon yhtäkkiä mut juu en kai mä. Yritin juoda vähän alkoholii jos se auttais mut sitä nyt oli muutenkin niin vähän niin ei sekään auttanut. Oon ihan jumissa. En mä pysty. Koko elämä tuntuu ihan epätodelliselta enkä tiiä mitä mun kuuluu tehä (ocd?) Niiku en todellakaan ymmärrä mitä tääl kuuluu tehä. En oo koskaan ymmärtänyt.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Kuuntelisin musaa mut mua pelottaa et sekin on väärin. Sitä paitsi mua pelottas että ihastuksii tulee mielee koska sekin tuntuu väärält. Kaikki mitä teen on väärin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Soittaisin kriisipuhelimeen mut en uskalla enkä mä osaa mitään puhua
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Vittu mä oon oikeesti täysin invalidi yksilö. En pysty vittu mihinkään. Mikå vittu mua vaivaa. Tää paska ei ikinä lopu ku yritän koko ajan ajatella et miten mun KUULUU tehä jotain
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Mitä vittua yritin kuunnella musaa mut mikään ei auta. Mul on nälkä mut en haluu syödä. Haluun nukkua mut en pysty. On niin paha olo. En saa mitään asioita selväks enää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Pitää varmaan kohta yrittää nukkua

Ei tästä mitään tuu muuten. Pakko yrittää syödä jotain ja juoda ja sit mennä nukkumaan.

Tai en ehkä jaksa syödä, ehkä mä vaa juon.

Must tuntuu et mun pitäs jutella jonkun kanssa mut ei sekään auta mitään. Ikinä ei oo aiemminkaan auttanu. Tuntuu et pitäs jutella jollekin joka oikeesti tajuu näitä asioita mutta ei oo sellasia tullu vastaan. Aina kaikki vaa pahentaa oloa niiku se seksuaaliterapeutti vaikka kelasin et sen ois pitäny just auttaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Mitä musiikkia kuuntelet?
Ah en muista mitä sillon kuuntelin, öh, varmaan bts:ää ja chisuu ainaki. Yritin kato kuunnella sellasii biisei mitkä auttais mun oloon (kuten epiphany) mut ei se hirveesti jeesannu. Ku mul on tapana joskus kuunnella tommosia self love biisejä tai vastaavia jos must tuntuu siltä et oon huono mut nyt ei auttanu, plus nää ongelmat on paljon syvempiä ku pelkästään se että ois huono itsetunto. Pakko-oireisiin ei auta nimittäin mikään tollanen edes. Oon vieläkin silleen etten tiedä et mitä mun kuuluu tehdä, ilmeisesti yks mun pakko-oire on just sellai et yritän epätoivoisesti vaan ettii jotain vastausta siihen et mikä täs maailmas on kaikista tärkeintä ja mitä mun pitäs tehdä, sit samalla mulla on random pakko-oireita jotka on sellasii erilaisii, tai et niit on niin paljon ja ku mul on pienestä pitäen ollu tää sama asia nii mä en pysty vaan olla silleen että älä välitä niistä pakko-oireista. Ku ne on tavallaan mulle totuus. Tai ei sinänsä mut. Siis periaatteessa pystyisin olla vaan sillee ettei tarvi tehdä mitään, koska ku näkee ettei tästä tuu yhtään mitään ni tulee sellane olo että ok ei sitten, ollaan sitten vaan, mut se ei poista sitä että mulle tulee tämmösiä invalidikohtauksia etten pysty suurinpiirtein edes puhumaan koska se tuntuu väärältä. Siis viime yönä kun yritin selittää mutsille niin koko ajan mietin et saanko puhua, saanko tehdä näin tai noin. Ja siihen ei siis auta mikään että sanotaan "kyl sä saat" vaan mun pakko-oireet on niin syväl et tähän ei todennäköisesti auta muu ku ittensä tappaminen. Sori tää viesti on nyt vähä random mut aattelin et mun on selitettävä tätä asiaa itelleni auki myös.

Emt must tuntuu et mul ei ala olee paljon vaihtoehtoja et joko tapan itteni tai sit en tiiä oikeen mitä muut vaihtoehtoo on olemas. Ja siis tiedän että mun pitäs nyt varmaan sitten saada jotakin apua mutta ei mulla todellakaan oo luottoa ammattilaisiin. On jääny todella huonot kokemukset. Ja siis mullahan on se mikälie nuotti-valmentaja mutta nähää sen kanssa vasta joskus 8.12. enkä mä toisaalt tiedä miks mun kannattais näistä puhua koska en mä kuitenkaan tee itelleni mitään varmaan ni.

Toisaalta. Jos mä vaan oon silleen et mun ei tarvi tehdä mitään. Mutta se ei varmaankaan auta koska joka tilanteessa mulla tulee eteen valintoja ja muuta ja sitten mun pitää aina miettiä että mitä pitää tehä. Ku en vaan voi elää tätä elämää silleen että saan tehdä mitä vaan. Mul täytyy olla joku kaava siihen. Mut ku mikään ei oo oikein.

Ehkä täs ei enää oo vaihtoehtoja jäljellä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Ei pysty vittu yhtään. Ei taaskaan.

Mietin kans mun sukupuoli-identiteettiäkin taas.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Huutista okei nyt menee hermo ja vähän äkkii

Tajusin että saatan tykätä m:stä, eikä tunnu yhtään kivalta.

No, mutta se on vielä pientä.

En kestä jiitäkään yhtään.

Plus nää tietyt biisit jotka soi päässä.

Siis mulla soi aivan hurjana päässä tää:
Mikä on siis tietenkin timppaan liittyvä biisi ja se alko viime yönä soimaan telkkarist ja olin sillee anteeks mitä vittua nyt. Aivan hirveetä mutta ei siinäkään vielä kaikki koska toisena mulla soi päässä tää:
Joka taas on hobiin liittyvä biisi (enkä oikeastaan tiedä miksi?) Ja tää on aivan järkyttävän paha tilanne nyt ja

Lisäks mulla kaikuu päässä juufinin "mitä vittua" koska se on exactly se mitä tunnen nyt ":D"

Siis oikeasti??????????

Kaikki samaan aikaan, soi timppaan liittyvä biisi päässä, soi hobii liittyvä biisi päässä, ahdistaa muutenki ihan vitusti ja samalla huomaat tykkääväs jopa m:stä???????????? Tämä vitun selvä. Tästä puuttuu vaan enää se että Kohta alkaa soida päässä aivan hurjana joku dynamite tai joku twicen biisi tai i was able to eat well tai joku vastaava voi ny VITTUJEN KEVÄT
Tai itse asiassa mul on soinu päässä jo tänään dynamite
Mut se vähän väisty nyt noiden pahojen biisien tieltä

Vittu.

Aha nyt soi taas dynamite ja i was able to eat well. Näähän vaihtelee taas tässä :D hauskasti. Mitä tästäkin nyt ajattelis. Tai mistään muustakaan. Juuh. Jepjep.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Nonii vittu nyt taas alkaa tää et yrittää koota taas asiat ja aivonsa uudelleen, uudet kaavat ja uudet pakko-oireet, opettelee elämään uudestaan joka kerta romahuksen jälkeen, muutaman viikon välein. Sit taas tottuu siihen et nonii näinhän tää elämä sujuu. Kun taas sit täydellinen romahdus ja totaalinen turvattomuuden tunne ja epätodellinen olo.

Oli kyl hauskaa ku tosiaa eilen tuntu silt etten oo olemassa ja koko mun elämä on ollu valetta tms. Mulle tulee siis aivan jatkuvasti näitä .... Derealisaatio-tuntemuksii? Mut nyt taas sujuu kun käännän aivot sellaseen asentoon et näin kuuluu olla eikä muuta vaihtoehtoa oo
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Hauskaa

En muuten sittenkään tykkää m:stä. Enkä jiistä. Enkä toisesta jiistä. Enkä kolmannesta jiistä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Millonkohan alkaa taas villu + tõnu psykoosit

Nyt ne on semi hyvin pysyny taka-alalla varmaankin noiden kahden takia

siis enkö mä tosiaan muka tykkää kenestäkään muusta

Tällä hetkellä siis
 
Ylös Pohja