Suhteet poika sanoo ettei oo kiinnostunu, mutta...

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
silti antaa jatkuvasti jotenkin sellasia merkkejä, että ois D: olin siis jossain vaiheessa ihastunu häneen / kiinnostunu hänestä, mutta ne tunteet kaikkos oikeestaan heti, kun sain tietää ettei hän tuntenu samoin. silloin oli jo jotain sellasia merkkejä kuitenkin, että ois voinu olla. ja sen lisäks että olin ihastunu, koin ja koen ehkä edelleen jotain sellasta... pakkomielteisyyttä(?) häneen. tässä taustalla on montakin asiaa, mm. miun vaikee isä-tytär -suhde ja aiemmat huonot kokemukset liittyen poikiin.

kun sain tietää ettei hän tykkää miusta samoin, ollaan jatkettu kavereina ja meistä on tullut aika läheisiäkin. kyllä me puhutaan joka päivä ja nähdäänkin lähes joka päivä. hän kävi meillä kerran ja vietetään monesti kaupungilla aikaa, ollaan puhuttu discordissa ja etenkin snäpissä paljon. ollaan myös samalla luokalla. huomaan että mua häiritsee jotkut piirteet hänessä (mm. se kuinka yksityinen ihminen hän on ja... noh, tuntuu etten voi sanoo kaikkee mitä haluisin, mutta joka tapauksessa hän on hyvin hämmentävä persoona. välillä tuntuu, että hän vaan vie miulta voimia, vaikka ystävyyden pitäs antaa enemmän ku ottaa). eniten mua häiritsee hänessä se, miten hän "ei oo kiinnostunut", mutta silti jatkuvasti antaa ja haluaa huomiota esim. härnäämällä. tässä yks päivä hän jopa sipas miun nenää, halataan aika paljon ja... koen että ollaan monesti aika lähekkäin. tää poika onkin sanonu, että jos joku ulkopuolinen näkis sen miten me ollaan toistemme seurassa, niin siitä vois hyvinkin luulla et meillä ois jotain enemmän. hän siis ikään ku antaa miun ymmärtää ja olettaa väärin.

aah en tiiä, samalla mie viihyn hänen seurassa, samalla mua ahdistaa ja hämmentää jotkut asiat hänessä tosi paljon. minuu raastaa se ajatus että menettäsin hänet, samalla oisin vähän helpottunu siitä. mitä tää on D:
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
taidan avautuu tästä keissistä myöhemmin lisää. tää pyörii mielessä jatkuvasti D:
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,565
Reaktioarvo
6,478
Hmmm toisaalta monet käyttäytyy tosi hyvien kavereiden kanssa noin, esim mää yhen mun kaverin (joka on poika) kanssa :D
Mut sit jos tuolleen puhhuu tommosia et ulukopuoliset vois luulla et ootte yhdessä tai muutakaan ton kaltasta vihjailevaa asiaa nii voi kyllä olla vähä... outoa? D:
 
Ylös Pohja