Vallila. Hän hieno on!keksispä jonkun v-alkuisen luontonimen tai jonkun muun hauskan
katso liitettä 7132
Vato.keksispä jonkun v-alkuisen luontonimen tai jonkun muun hauskan mutta pää lyö tyhjää
Eeeeh tulee vaan mieleen yks mun entinen luokkalainen joka oli joku veikka tai veikko tai joku tollanen D:Veikka :D
vähän liian pitkä!! tästä tulis varmaan "valli" lopulta puhuessa. nykyisen kissan nimi on 4-kirjaiminen :D mutta eikös :3Vallila. Hän hieno on!
Tää on hyvä!!!! menee mahdollisten nimien listaan
tästä tykkään myös, aika hauska!! vatojäbä
Näitä mietittiin myös itseasiassa! mutta kun yrität huudella "viljooo!!" tai "vilhoo!!" niin tuntuu vaikealta suussa?? en tiiä miten selittäisin, mutta toisaalta kyllä useat sanat tuntuu vaikealta mun suussa (yritä nyt selittää tämä kuulostamatta täysin hullulta) ja tosiaan, viljami on kanssa aika pitkä. Mutta jep, samaa mieltä! Vi-alkuisia sanoja tai nimiä on vaan tosi vaikea keksiä. Mietittiin myös yhessä kohdassa nimeä "viti" (ei vitivalkoinen, vaan viti = tuore lumi), mutta en nyt tiiä siitäkäänMun silmään hän näyttää vähän Vilholta tai Viljolta. Tai Viljami, joku vi-alkunen kyllä selvästi ton naaman kanssa! <3
Olen.genius
Nimeksi Noitis?1 vko niin hän saapuu