Kissat poikakissalle on vaikea keksiä nimeä

noitis

väsyttää
Reaktioarvo
87
yhden vielä pystyi nimeämään suht kivuttomasti mutta tää seuraava, liian vaikeeta D:

noitis

väsyttää
Reaktioarvo
87
UGH tähän mennessä eniten se näyttää meidän mielestä Vililtä mutta se on tylsä nimi kissalle :( keksispä jonkun v-alkuisen luontonimen tai jonkun muun hauskan mutta pää lyö tyhjää

1742469062963.jpeg

Reaktioarvo
26
Mun silmään hän näyttää vähän Vilholta tai Viljolta. Tai Viljami, joku vi-alkunen kyllä selvästi ton naaman kanssa! <3

noitis

väsyttää
Reaktioarvo
87
Eeeeh tulee vaan mieleen yks mun entinen luokkalainen joka oli joku veikka tai veikko tai joku tollanen D:
Vallila. Hän hieno on!
vähän liian pitkä!! tästä tulis varmaan "valli" lopulta puhuessa. nykyisen kissan nimi on 4-kirjaiminen :D mutta eikös :3
Tää on hyvä!!!! menee mahdollisten nimien listaan
tästä tykkään myös, aika hauska!! vatojäbä

keep them coming

noitis

väsyttää
Reaktioarvo
87
Mun silmään hän näyttää vähän Vilholta tai Viljolta. Tai Viljami, joku vi-alkunen kyllä selvästi ton naaman kanssa! <3
Näitä mietittiin myös itseasiassa! mutta kun yrität huudella "viljooo!!" tai "vilhoo!!" niin tuntuu vaikealta suussa?? en tiiä miten selittäisin, mutta toisaalta kyllä useat sanat tuntuu vaikealta mun suussa (yritä nyt selittää tämä kuulostamatta täysin hullulta) ja tosiaan, viljami on kanssa aika pitkä. Mutta jep, samaa mieltä! Vi-alkuisia sanoja tai nimiä on vaan tosi vaikea keksiä. Mietittiin myös yhessä kohdassa nimeä "viti" (ei vitivalkoinen, vaan viti = tuore lumi), mutta en nyt tiiä siitäkään

Kirjoita vastaus...
Ylös Pohja