Seurustelu Poikaystävä jätti juuri D:

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Voi ei, paljon voimia! <3 Saanko kysyä, että miksi tähän päätyi?
Kiitos ihana <3
Ja oltiin etäsuhteessa välimatkalla monta tuhatta kilometriä (toisella puolella maapalloa D:). Hän ei vain enää pystynyt vaikka aika pian oltaisiin taas nähty :(
 

Kiwilintu

Uusi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
34
Reaktioarvo
34
Kiitos ihana <3
Ja oltiin etäsuhteessa välimatkalla monta tuhatta kilometriä (toisella puolella maapalloa D:). Hän ei vain enää pystynyt vaikka aika pian oltaisiin taas nähty :(
Ai voi ei. :( Ymmärrän kyllä etäsuhteen tuskan, ja kuulostaa aika vaikealta, että asuu toisella puolella maapalloa. Mutta paljon tsemppiä! En oikeen muuta osaa sanoa. :( <3
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
867
Reaktioarvo
1,569
Voimia ja jaksamisia!:frown: Moni meistä varmasti on kokenut tuon tai jopa tällä hetkellä. Niistä selviää ajan myötä. Muistan miten itsekkin kaverit lohduittivat sanomalla että ajan kanssa se kipu katoaa ja totta se oli. Erosta nyt parisen vuotta ja olen ollut jo uuden kumppanini kanssa kohta 2 vuotta yhdessä ja olen onnellisin ikinä:smile: Varmasti sinäkin löydät uuden ja paremman. Nyt keskityt omaan hyvinvointiin, näät kavereita, vietät aikaa perheesi kanssa(y) Se jos jokin auttaa.
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Voimia ja jaksamisia!:frown: Moni meistä varmasti on kokenut tuon tai jopa tällä hetkellä. Niistä selviää ajan myötä. Muistan miten itsekkin kaverit lohduittivat sanomalla että ajan kanssa se kipu katoaa ja totta se oli. Erosta nyt parisen vuotta ja olen ollut jo uuden kumppanini kanssa kohta 2 vuotta yhdessä ja olen onnellisin ikinä:smile: Varmasti sinäkin löydät uuden ja paremman. Nyt keskityt omaan hyvinvointiin, näät kavereita, vietät aikaa perheesi kanssa(y) Se jos jokin auttaa.
Voiih kiitos ihana <3 <3 <3
 

muumimuki

yliajattelija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
75
Reaktioarvo
39
En voi ees kuvitella kuinka pahalta susta tuntuu nyt, mutta varmasti pahalta. Voimia ihan hirveesti! Muista että elämä jatkuu <3
 

Riisitassu

Jokapaikanhöylä
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
808
Reaktioarvo
1,256
Tsemppiä D: Nyt tulee koko kesun naurettavin kommentti, mutta pakko laittaa, kun kyseinen laulu sattuu soimaan päässä:

"hei, sä oot nuori vielä
Sä löydät jonkun muun
Joku jossain siellä
Vie sut seikkailuun
Itses voita, älä soita sille
älä itke vastaajaan
Kato vahvana tulevaan"
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Tsemppiä D: Nyt tulee koko kesun naurettavin kommentti, mutta pakko laittaa, kun kyseinen laulu sattuu soimaan päässä:

"hei, sä oot nuori vielä
Sä löydät jonkun muun
Joku jossain siellä
Vie sut seikkailuun
Itses voita, älä soita sille
älä itke vastaajaan
Kato vahvana tulevaan"
Sopi mahtavasti tähän :D
Kiitos <3
 
Ylös Pohja