Puhelinhuijarit soittaa D:

Koreahullu

Kokenut
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
111
Reaktioarvo
104
Puhun niille hulluja ja esitän kiinnostunutta. Oma ennätys on saada soitto kolmena perättäisenä päivänä samoilt tyypeil
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
itse en jaksa koskaan vastata, vaik joskus tekisiki mieli D: ihan vaa siks et voisin kans selittää niille jotain päättömiä

joskus ne soittaa mont kertaa viikos perättäisinä päivinä ja sit välillä jättää jopa hetkeks rauhaan
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Katselin tossa yks päivä että mulla on reilusti yli sata puhelinnumeroa estossa, kaikki siis puhelinmyyjiä. Suoramarkkinointikiellot tms. ei oo auttaneet juuri yhtään, vaan jatkuvasti soitellaan tietyiltä tahoilta aina uudesta numerosta. Pitäis varmaan vaan vastata ja sanoa ettei kiinnosta, mutta inhoon niin paljon puhelimessa puhumista. D:
 

Cieli

Weteraani
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
318
Reaktioarvo
384
Niitä tulee mullekin ja sellaisena ryppäänä ja sitten on taas pitempi aika hiljaista kun olen tarpeeksi estänyt eri numeroita.

Yhteen aikaan tuli 4-5 soittoa päivässä samoilta tyypeiltä ja eri numeroista ja estin niitä ihan urakalla, sitten loppuivat. Ja vähän ajan päästä uudet yrittäjät ja eiku estämään.

Enää en vastaa puhelimeen, ellei ole tuttu numero tai sovittu puhelu. Jos menee joku duunimahis siinä, niin ei voi mitään.
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Itse suljen puhelimen heti. En halua vahingossakaan sanoa mitään sellaista, mistä voisi muokata tilaukseen tms myöntymistä ilmaisevia lauseita.
ihan fiksua. vähän aika sitten mies otti tutustumistarjouksen Aku ankkaa niiltä ostarilla pyöriviltä myyjiltä, ja se sano et sen tilauksen voi peruuttaa kunhan tekee sen ajoissa. noh, se peruutti sen saman päivän aikana mutta sähköpostiin tuli 350e lasku ja sanomalta sanoivat että se oli kestotilaus jota ei voinut perua. parin valitun sanan jälkeen peruivat. ainakin opin ETTEI ENÄÄ IKINÄ PYSÄHDY KUN NE YRITTÄÄ NYKIÄ HIHASTA JA MYYDÄ JOTAIN XD
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
ihan fiksua. vähän aika sitten mies otti tutustumistarjouksen Aku ankkaa niiltä ostarilla pyöriviltä myyjiltä, ja se sano et sen tilauksen voi peruuttaa kunhan tekee sen ajoissa. noh, se peruutti sen saman päivän aikana mutta sähköpostiin tuli 350e lasku ja sanomalta sanoivat että se oli kestotilaus jota ei voinut perua. parin valitun sanan jälkeen peruivat. ainakin opin ETTEI ENÄÄ IKINÄ PYSÄHDY KUN NE YRITTÄÄ NYKIÄ HIHASTA JA MYYDÄ JOTAIN XD
Oho! Aika katalaa, jos saman päivän aikana peruttu tilaus ja silti kävi noin! :o Hyvä että peruminen silti onnistui.
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Oho! Aika katalaa, jos saman päivän aikana peruttu tilaus ja silti kävi noin! :o Hyvä että peruminen silti onnistui.
joo, en oo ihan varma oliko se just sama päivä mutta sen ajan puitteissa kun myyjät sano että voi perua. myivät siis puolen vuoden tilauksen mutta sanoivat että ennen ensimmäistä lehteä sen voi perua (joku tutustumistarjous oli). ja kun peruttiin, niin sanomalta sanoivat ettei kestotilausta voi perua??? niitä Aku ankkoja olisi pitänyt tulla meille jo kolme ennen ku saatiin kumottua ne laskut, mutta yksikään lehti ei ollu eksyny meille.

emt ei kai ne myyjät ostarilla suoraan sanomalla oo töissä mutta sanoma pro haista paska ja kaikki muut hihasta nykijät. Ilman mitään vastuuta ne voi tuolla huijata ihmisiä miten lystää.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,839
Reaktioarvo
2,378
Mä en ole saanut ehkä mitään soittoja, mutta useampi Postin nimissä oleva viesti on tullut tyyliin "pakettianne säilytetään maksua vastaan". Onneksi en ole avannut niitä.
 

Koreahullu

Kokenut
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
111
Reaktioarvo
104
Mä en ole saanut ehkä mitään soittoja, mutta useampi Postin nimissä oleva viesti on tullut tyyliin "pakettianne säilytetään maksua vastaan". Onneksi en ole avannut niitä.
Oon kerran langennut klikkaamaan "Tullin" linkkiä. Odotin silloin yhtä pakettia, jonka saapuminen oli myöhästynyt todella paljon ja olin semisti turhautunut.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,839
Reaktioarvo
2,378
Oon kerran langennut klikkaamaan "Tullin" linkkiä. Odotin silloin yhtä pakettia, jonka saapuminen oli myöhästynyt todella paljon ja olin semisti turhautunut.
Tuleeko siitä jotain maksuja jos niitä linkkejä availee? En tiedä että kellekään tutuille olisi käynyt niin.
 
Ylös Pohja