Elokuvat & Sarjat Putous

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Arvasin että Autoseppo tippui nyt viimeisimpänä. Nyt kun tuli uutena tonttu niin siinä olisi potentiaalinen voittaja ehdokas. Ennen tonttua se olisi ollut pönttö, joka tosin ei ole edes minun suosikkini. Suosikkini oli se batman ja autoseppo.
Hähää, eipä Tonttu voittanut. Oli se ja Latu-Raimo kyl hyvii jokerihahmoi. :D
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Oon huomannu että Putouksessa on paljon vaikutteita Kummelista, siis muutenkin ku sarjapudottajassa. Vähän saman tyylisiä vitsejä, ja esim. Taika-Pasi muistutti sitä Kummelin säätyyppiä (en muista nimee).

Folke on kyllä ehdottomasti paras hahmo tällä kaudella!
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Hähää, eipä Tonttu voittanut. Oli se ja Latu-Raimo kyl hyvii jokerihahmoi. :D
Eipä niin. Mahtoikohan kaikilla olla jo se oma suosikki kun ei enää saanut ääniä tarpeeksi.

Pönttö ei saa missään nimessä voittaa. Folke Runqvist olisi nyt hyvä voittaja.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Eipä niin. Mahtoikohan kaikilla olla jo se oma suosikki kun ei enää saanut ääniä tarpeeksi.

Pönttö ei saa missään nimessä voittaa. Folke Runqvist olisi nyt hyvä voittaja.
Joo, Folken pitää ehdottomasti voittaa! :D Jos mul ei olis ylppäreitä ja ennakkotehtäviä korkeakouluihin, niin olisin ehdottomasti tehnyt hänestä anime-fanipiirroksen.

Tontun häviäminen voi ollakin sitä, et tyypit on tykästynyt enemmän noihin vanhempiin hahmoihin ja haluavat niiden mielellään voittavan.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Oon huomannu että Putouksessa on paljon vaikutteita Kummelista, siis muutenkin ku sarjapudottajassa. Vähän saman tyylisiä vitsejä, ja esim. Taika-Pasi muistutti sitä Kummelin säätyyppiä (en muista nimee).

Folke on kyllä ehdottomasti paras hahmo tällä kaudella!
Joo, Folke on tän kauden ykkönen! :D

Itse en oo tota Kummeli-hommaa lainkaan huomannut, koska en kyseistä ohjelmaa katso. :D
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Huomasko muuten kukaan, että pikahahmo Veikko Karisella oli stondiksessa eilisessä Putous-jaksossa? :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,624
Reaktioarvo
2,893
Oon huomannu että Putouksessa on paljon vaikutteita Kummelista, siis muutenkin ku sarjapudottajassa. Vähän saman tyylisiä vitsejä, ja esim. Taika-Pasi muistutti sitä Kummelin säätyyppiä (en muista nimee).

Folke on kyllä ehdottomasti paras hahmo tällä kaudella!
Säämies 😏 en muuten tajunnu tota ees ite aiemmin huuutista D= mutta oot kyllä oikees et se muistuttaa säämiestä xD Se taas minkä itekin huomasin niin viimeks kun katoin jotain ytte ja mosse sketsiä niin tuli ihan mieleen osa Suomesta leipasee D: tai siis periaatteessa samantyyppinen idea että yritetään tehä jtn ruokaa ja toinen ei osaa puhua normaalisti ja toinen sitte korjaa sen puheita :D:
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Check,

Putouksen voitti onneksi Folke Rundqvist. Ei kun kaikki vaan nyt disko danssaamaan.
 
Ylös Pohja