Pyöräily

Mikael88

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
201
Reaktioarvo
247
Tykkäättekö pyöräillä tai harrastaa jotain liikuntaa.? 🙂
 

Mikael88

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
201
Reaktioarvo
247
Ostin uuden pyörän itselle.🙂

20211014_123926.jpg
 
Viimeksi muokattu:

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
pyöräily on best! D: en oo hetkeen kyl itse pyöräillyt, mut pitäs alottaa sekin taas. kivempaa must ku esim. kävely, ku pääsee lujaa 🤣 lähinnä kävelen ja sit välillä twerkkaan ja treenaan, ei sen kummempaa D: uimisen ajattelin aloittaa uudestaan myös
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
mie käyn uimassa. en käyny koronan ja mt-ongelmien takia pitkään aikaan, mutta alotin kuukaus sitten uudelleen. se on tosi kivaa yleensä! :3
välillä käyn kävelyllä, johon kuitenki tylsistyy aika helposti, ellei voi vaikka kuunnella musiikkia samalla D: oon myös huomannu sen, että ajatukset lähtee harhailemaan kaikkeen ikävään kun kävelen.
haluisin varata ratsastustunteja ja käynkin tällä hetkellä ratsastusterapiassa. siellä kyllä huomaa, kuinka hevosen kans tehtävät mind fullness-/ läsnäoloharjotukset tuo rauhottavan olon.
haluisin kans käydä tanssitunneilla, ja erityisesti twerkkaus kiinnostaa monestakin eri syystä D: miun piti alottaa se jo vuos sitten, mutta se vaan jäi, kun oma olo meni koko ajan huonommaks ja huonommaks. nyt oon kuitenki sen verran fine, että rohkenen ehkä kokeillakin.
miulla on myös jäsenyys salille, mut siellä en oo käyny vähään aikaan.
 

Mikael88

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
201
Reaktioarvo
247
mie käyn uimassa. en käyny koronan ja mt-ongelmien takia pitkään aikaan, mutta alotin kuukaus sitten uudelleen. se on tosi kivaa yleensä! :3
välillä käyn kävelyllä, johon kuitenki tylsistyy aika helposti, ellei voi vaikka kuunnella musiikkia samalla D: oon myös huomannu sen, että ajatukset lähtee harhailemaan kaikkeen ikävään kun kävelen.
haluisin varata ratsastustunteja ja käynkin tällä hetkellä ratsastusterapiassa. siellä kyllä huomaa, kuinka hevosen kans tehtävät mind fullness-/ läsnäoloharjotukset tuo rauhottavan olon.
haluisin kans käydä tanssitunneilla, ja erityisesti twerkkaus kiinnostaa monestakin eri syystä D: miun piti alottaa se jo vuos sitten, mutta se vaan jäi, kun oma olo meni koko ajan huonommaks ja huonommaks. nyt oon kuitenki sen verran fine, että rohkenen ehkä kokeillakin.
miulla on myös jäsenyys salille, mut siellä en oo käyny vähään aikaan.
Minä tykkään uimisesta mutta itsellä ei ole kovin hyvä uimataito mutta kyll mä pinnalla pysyn, salilla kävin yhteen väliin aktiivisesti kaverin kans mut nyt kun kaveri ei lähde salille niin mull ei yksinkään ole oikein motivaatiota. :smile:
 
Ylös Pohja