Aihe vapaa Rääh itkettää mun viimeöinen uni

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Juu siinä oli timppa 😖 oli niin aidontuntune uni, lol, katoin vaa sitä silmiin ja se katto mua takas ja aivot meni sekasin D:::::: sit vaa lähin sielt huoneest sillee "huh ei helvetti mitä just tapahtu"

Kaikenlaisia unia sitä näkeekin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Itse asiassa taidettiin me jopa puhua toisillemme siinä jotain mut en kyl yhtään muista mitä. Ja sitten muistan viel sen tunteen et se vaikutti silt et se tietää mun tykkäävän siitä lmaooo oikeesti mikä mun unii vaivaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Siis en tiiä en oo tainnu nähä hetkeen unta timpast tai ainakaan noin hiton intensiivisen tuntusta unta joten toi jotenki sekotti mun pään :DDD

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ei vittu ja nyt ku katon tota mun timppa-kuvaa nii siin on jotenki samaa näköä ku j:ssä joten ei kiva :-----D vitun j 😂😂😂 seki vielä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Aaaa voi juna oli taas niin rasittava uni

Siin oli emppu ja l ainaki. Olin niiden molempien kanssa yhdessä, en oo varma oliko samaan aikaan vai erikseen. Ja en oo varma myöskään oliko se nyt ihan seurustelua vai jotain säätöä mutta kuitenkin. Se oli niin outoa, varsinkin ku l oli siinä ku se tuntu niin.. siis mua ahisti jotenki niin paljon koko se homma tai ainakin lievästi ahisti mut silti se oli nii täydellistä joten emt. Ja sit emppu, se oli nii outoo kosk en ees muista mitä siin tapahtu mut oltii niiku koko ajan yhessä sen kaa ja ku se oli nii julkista ni mul oli outo olo ja ehkä pelkäsinki et mitä kaikki ajattelee ja nii. Mut joo se oli aika söpöö mut silti ahistavaa.

Ja huvittavaa ku just olin sillee ahaha lol en aattelee l:ää enää mutta nyt sit ajattelen :------D totta kai, voi nyt vittu.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Huuuutista rakastan vielki molempiiiii emppuu ja l:ää

Hassuu ku ajattelin aikasemmin että en koskaan oikeestaan ollu niin super rakastunu emppuu mut nyt must tuntuu et kyl ne tunteet ainakin oli ja on aitoja. En tiedä kuinka vahvoja mut kuitenkin aika vahvoja koska vieläkin ajattelen sitä.

Ylös Pohja