Aihe vapaa Rääh itselleni

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Juuh oon samassa tilanteessa vielki ku viikko sitten ja kaks viikkoo sitten ja kolme viikkoa sitten ja

Kirjaimellisesti nyt on 19. Helmikuuta mikä tarkoittaa sitä että siitä on melkein kuukausi kun sekosin hessust. Että huutista vaan.

Mikä tarkoittaa myös sitä että siitä on melkein kaksi kuukautta kun sekosin timpasta. Että huutista vaan sillekin. :-----D tuntuu et oon jumittunu tähän kyl ikuisiks ajoiks mut ei siinä, tuntuu vaa vähä epätodelliselt koska seis mitä vittua en mä koskaan jumita samassa tilanteessa kahta kuukautta vittu hehehehehehheheheheheheheheheh

Ahdistaa tho ku katoin ihan oikeesti MUUTAMAN vaan muutaman vidin ja oon niiiiiiiiiin scarred taas täst kaikest, pelkästään se että timppa on mun taustakuvana (ja hessu tääl proffakuvana hehhhdhdjdj) jo riittää siihen että hypin seinille koska TÄÄ KAIKKI

HAH. ei vittu nyt taas sit. Kierroksia alaspäin pliis. Vähän ees.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
NIIN SÖPÖ AAAAA MUA HAJOTTAA

AAAAAAA EN VOI KATTOO EN VOI

EN VOI AJATELLA MYÖSKÄÄN

hih :c en tajuu

Mua hajottaa ku hessun hymy on ni söpö ja siis juu sillee ja sit toisaalta vittu timbe ja sen silmät

Eih itken

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
En oo vielkää muute vastannut sille yhelle raukalle joka luulee actually saavansa musta jotain. Nauran ääneen. Se ei tiedäkään mun taipumuksiani niin se luulee että voisin muka tykätä siitä hahahshshjjjssjsj.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mun kahilainen-soittolista on kyllä aivan liian saatanan pitkä, varmaan pidempi kuin villun joten huutista sille.

tässä on kyllä saatanan hyvää musaa oh boi DDDD:

ikävä niitä vanhoja ("vanhoja" eli joskus tammikuus literally) aikoja kun olin ihan kujalla asioista ja oikeest viel luulin actually et pääsisin siit ehk nopeesti yli heheheheheh

no way

ikävä myös sitä kun vielä luulin olevani simply cis. Haha. Idek. Se olis ollu niin mukavaa jos oisin vaa voinu olla varma siit et oon cis mut nah man.

MIKS AINA THO.

I think that i might
sink and drown and die

Kiitti Taylor tästäkin biisistä ^

huohhhhhhhhhhhhhh.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Uskomatonta mut en oo varmaan oikeesti ikinä tykännyt kenestäkään yhtä paljon ku näist molemmista. Oikeesti häiritsee. Oikeesti häiritsee että hypin seinille edelleen melkein kahen kuukauden jälkeen. Ok. Päivä päivältä kuolen enemmän tbh XDD ahistaa niin paljon. Vittu näit hysteriakohtauksia ku ei tiiä itkeekö vai nauraa ni sit lopulta päädyt kummiski itkemää jossai vaiheessa ku eka oot ollu iha hysterias ja nauranu vaa vitusti tälle kaikelle mut sit lopulta kuitenkin päädyt vaa nyyhkyttämään koska vittusaatana. Ahdistaa niin paljon mikä mus on vikan oikeesti.

Ylös Pohja