Aihe vapaa Rääh mitä unta näin

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Nyt oli pohjanoteeraus xDDDDD repeen :DDD olin jossain juhlissa emt sit siellä oli myös AINAKIN pp, tumppi ja sedu?????? :Dddddddd sit yritin esittää että tykkäis niist. Mutta kuitenkin siin vaikutti olevan jotain pientä säpinää puolin ja toisin ainaki tumpin kans, muistan viel kuinka se oli lähös ja sit se katto mua jotenki silleen ettei se haluis lähtee mun luota :DDDDDDDDDDDD oli varmaan muidenki kanssa jotai lmao en ees tiiä. Mut sit siellä oli myös joku???? Ulkomaalanen???? Tyttö???? Jonka kans mul oli jotai???? Ehk? Että sellasta??? Eiku hetkinen mitä helvettiä olinks mä siinä muuten naimisis pp:n kans vai olinks mä joskus ollu aikasemmin tai jotain :DDD luultavasti jotain sinnepäin. Mut jos se oli niin että olin ollut sen kaa naimisissa aiemmin niin aikamoista, ehtisinpä oikeessaki elämässä noin paljon niin lyhyessä ajassa :D huvittava ajatus näin valve-elämän kannalta että olisin joskus muka naimisiin päässyt :D en voi edes kuvitella :DDDDDDDD oikeest mikä ihme mun unia vaivaa mut joo, toi oli vaa nii cute af jotenki nyt tuli taas sellanen fiilis että ikävä tumppiiki ton takii :D: nice. Ja Sedu ja PP tietysti 😢❤️ ja olikohan jannekin siin, probably???? Ihmettelen kyllä jos ei ollu. Huoh en koskaan enää nuku jos nään tämmösiä unia. Sitten naurattaa se että mukamas ilmeisesti yritin pitää salassa vanhemmiltani näitä asioita mut jos kerran olin ollu naimisis pp:n kanssa ni mitenköhän se oli muka sit pysyny salassa??? Olinkoha ollu sit sillee "juu oon naimisissa mutta ette saa tavata mun miestä koskaan" XDDDDD mitä helvettiä olipas villi uni. Oikeest ei helvetti tätä elämää :D

Ylös Pohja