aitosuomalainen
Asiantuntija
- Reaktioarvo
- 588
Ovat niin ihanan positiivisia ja ajattomia!💛
Itsellä sama! Mielestäni vanhat muumit on ihan parhaita, nykyiset ei niinkään...😑Muumit ylipäätään on ihania, tulee aina niin nostalginen olo katsellessa.. :3
XD"Jaa" –Nuuskis
samaa mieltä, vanhoissa muumeissahan vaihtui myös silloin aikoinaan äänet ja se oli jo tarpeeksi ärsyttävää D: miksi kaikki piirretyt pitää muuttaa 3d:ksi?Itsellä sama! Mielestäni vanhat muumit on ihan parhaita, nykyiset ei niinkään...😑
No niinpä, miksi?samaa mieltä, vanhoissa muumeissahan vaihtui myös silloin aikoinaan äänet ja se oli jo tarpeeksi ärsyttävää D: miksi kaikki piirretyt pitää muuttaa 3d:ksi?
Ai että, parhaita ikinä!Mikään ei voita vanhoja muumisarjiksia.
nykyiset on suunnattu nykyajan lapsille koska tyyli on kehittynyt ajan myötä, ei ne uudet muumit oo muumioita varten tehty. mutta oon samaa mieltä, vanhat on parempia XDItsellä sama! Mielestäni vanhat muumit on ihan parhaita, nykyiset ei niinkään...😑
Muumilaakso tuo mieleen ihanan stressittömän elämän, vaikka onhan sielläkin huonoja hetkiä :D Siellä kaikki osataan ratkaista hyvin, toisin kun taas omassa elämässäni XD Uudemmistakin lausahduksista kyllä tykkään yhtälailla, kuten vanhoistakin!Mielestäni oli ihan hyvä, että vanhojen muumijaksojen joitakin lausahduksia päivitettiin enemmän nykyaikaan sopivaksi, mutta joo, itsekään en oikein niistä uusista ääninäyttelijöistä piitannut ja tuo Muumilaakso-animaatio on aika plääh – tosin onko ihme, kun edustan nostalgiahuuruista muumio-/ysärilapsiosastoa. :D Ja onhan toi Muumilaakso jotenkin hirveän suloisen näköinen, tai itse ainakin jotenkin ihastelen sitä.
Toi uusi Muumilaakso-sarja on kyllä sellainen, että voisin hyvin katsella sitä rauhoittavana taustametelinä, jos mulla olisi tosi huono päivä ja kaipaisin aivot narikkaan -meininkiä. Siitä tulee mieleen lähinnä pastellinväriset pumpulipilvet ja muu ällösöpöily, missä ei siis sinänsä kyllä ole mitään vikaa. XDMuumilaakso tuo mieleen ihanan stressittömän elämän, vaikka onhan sielläkin huonoja hetkiä :D Siellä kaikki osataan ratkaista hyvin, toisin kun taas omassa elämässäni XD Uudemmistakin lausahduksista kyllä tykkään yhtälailla, kuten vanhoistakin!
Tulee kyllä niin ihana olo noista uusista muumeista, kun nyt joutunu väkisinkin kuuntelee niitä pikkusiskojen luukuttaessa niitä joka ilmansuunnasta XDToi uusi Muumilaakso-sarja on kyllä sellainen, että voisin hyvin katsella sitä rauhoittavana taustametelinä, jos mulla olisi tosi huono päivä ja kaipaisin aivot narikkaan -meininkiä. Siitä tulee mieleen lähinnä pastellinväriset pumpulipilvet ja muu ällösöpöily, missä ei siis sinänsä kyllä ole mitään vikaa. XD
Tämä! Ahdistuksen iskiessä yritän ajatella jotain kivoja lastenohjelmia ja yksi niistä on muumit :DMuumit on ihania! Ne auttaa mulla ahdistukseen ja mielialaan. :3 Vanhat muumit ovat enemmän mun mieleen, mutta ei uudetkaan huonoja ole.
Jep mää rakastan näitMikään ei voita vanhoja muumisarjiksia.
Kuka nyt ei rakastaisi?XDJep mää rakastan näit
Apua xD <3Mikään ei voita vanhoja muumisarjiksia.
Sellaista ihmistä ei voi olla xDDKuka nyt ei rakastaisi?XD
Ei voi xdddSellaista ihmistä ei voi olla xDD
Ei ei 😂👍🏻Ei voi xddd
lisätäänpäs listaan! *kaivaa paperia ja kynän ja alkaa raapustamaan talteen*Ikisuosikkini:
"Typerä nainen. Ei siivoaminen mitään auta".
Piisamirotta, Muumipeikko ja pyrstötähti