- Reaktioarvo
- 5,487
Kyllähän sitä nyt vähän vammainen pitää olla!Ei, koska minä julkaisen sitä listaa. En voi olla kiusaaja listalla, jos julkaisen listaa. Huoh..oletko cp-vammainen?
Kyllähän sitä nyt vähän vammainen pitää olla!Ei, koska minä julkaisen sitä listaa. En voi olla kiusaaja listalla, jos julkaisen listaa. Huoh..oletko cp-vammainen?
Jos niin sanot..Varmasti nauroi viimeistään kirkosta päästyään!
JaaEn ole varma asiasta.
ToivotaanUskon kyllä (koska eikö rippikoulu ole uskon asia), että Juhaa nauratti koko asia.
Ei ole koskaan kiusatun syy tai vain "hänen ongelmansa" että häntä kiusataanJos ei, niin se on Juhan ongelma.
Siis, ei siinä ollut suurempaa syytä kuin että helppo uhri. Ei ollut homo, nössö, hintti tai mitään, pistettiin vaan ukko rullalle ja kaappiin, koska se oli hauskaa.Ei ole koskaan kiusatun syy tai vain "hänen ongelmansa" että häntä kiusataan
JahaSiis, ei siinä ollut suurempaa syytä kuin että helppo uhri. Ei ollut homo, nössö, hintti tai mitään, pistettiin vaan ukko rullalle ja kaappiin, koska se oli hauskaa.
mutta fyysisesti sairasko?Olen yhä terve henkisesti.
en ees oo mitenkään kovin herkkäKuten sanoin otsikossa, että ei kannata lukea jos on herkkä. Mutta kyllä, täydellisen kusipäinen juttu näin jälkikäteen ajateltuna.
En kyllä minäkään jos totta puhutaan…No en ole mikään terveyden perikuvakaan.
Huutista sairaammalle, joka kuvittelee saavansa mut käärittyä mattoon ja heitettyä kaappiin!Huutista sairaalle, pitäisi kääriä mattoon ja heittää kaappiin!
Minulla myös… enkä ole kirjoittanut edes tänne lähes viittätuhatta viestiä kuten eräät.Minulla on kavereita..
No niinpä! Muutama tuhat on vielä hyväksyttävä määrä, mut viisi on jo liikaa.Huutista, jos kirjoittaisi useamman tuhatta viestiä! Ei hyvää kissan päivää, millainen nolife sellainen ihminen on.
No niinpä! Kyllä se oranssi on paljon parempi kuin punainen. Hävettäisi olla jokaisen varasijan listan ensimmäinen, se kielisi ihan liikaa oman elämän puutteesta!Mieti, jos olisi joku luuseri jolla 5000 viestiä. Vielä pahempi kuin jotkut oranssin nimimerkin saaneet! Ha ha!
Sitä ei moni tiedä. Ettet vain oikeasti sokea yhä?Mitä hän tarkoitti tällä? Olen värisokea..
Luultavasti. Ettet vain haluaisi istua tuohon maahan?No en ole oikeasti värisokea, olenko joku koira?
Hyvä on, uskon sitten. Saako rapsuttaa silti leuan alta?