Aihe vapaa Saan tänään avaimet mun asuntoon!

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,679
Oon nyt pakannut kaksi muuttolaatikkoo. Toisessa on astioita ja muuta helposti särkyvää tavaraa ja toisessa on sit vaatteita joita mää en tällä hetkellä käytä (kesävaatteet ja juhlavaatteet yms). Pittäis keksiä mitä seuraavaksi pakkaan.

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,679
Mua kyllä ärsyttää kun mun astiankuivauskaappi siellä on niin hirveän pieni... Ei sinne mahdu mitään.

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,679
Iskän kaa käytiin perjantaina viemässä muuttolaatikot ja se kasasi mulle pöydän ja sängyn. Ostettiin myös mikro. Tulin ite nyt koulun jälkeen tänne purkamaan laatikot ja nyt vaa makaan sängyllä ku väsyttää xD Mut on kyllä toooooosi rauhallista, ees naapurista ei kuulu mittää, vois nukahtaa tähän hiljaisuuteen

Tosin mulla on ihan kauhea nälkä ja mietin et haenko vaa kaupasta jottai mikroruokaa vai meenkö viereiselle Heselle syömään. Mun tarvis kyl toisaalta käydä ostaa tiskitabletteja tohon koneeseen et saan pestyä astioita

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,828
Iskän kaa käytiin perjantaina viemässä muuttolaatikot ja se kasasi mulle pöydän ja sängyn. Ostettiin myös mikro. Tulin ite nyt koulun jälkeen tänne purkamaan laatikot ja nyt vaa makaan sängyllä ku väsyttää xD Mut on kyllä toooooosi rauhallista, ees naapurista ei kuulu mittää, vois nukahtaa tähän hiljaisuuteen

Tosin mulla on ihan kauhea nälkä ja mietin et haenko vaa kaupasta jottai mikroruokaa vai meenkö viereiselle Heselle syömään. Mun tarvis kyl toisaalta käydä ostaa tiskitabletteja tohon koneeseen et saan pestyä astioita
Miksi menisit Helsinkiin asti syömään?

Kirjoita vastaus...
Ylös Pohja