Syvälliset Saatanan kyrpä vitun perkeleen jumalauta että vihaan, VIHAAN matikkaa (pahottelut kiroilusta, mut nyt ei paljoo kiinnosta kiroilenko vai en)

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Mie ihan oikeesti itken tällä hetkellä kun harmittaa ja vituttaa niin paljon

MIKSI olen niin paska etten ollenkaan pysy tahdissa mukana enkä tajua mistään mitään, kaikki yksinkertasimmatkin jutut menee sekasin miun päässä

Tipun kärryiltä koko ajan ja saan niissä laskuissa kunnon aivopieruja

Ja oon sentään kympillä enkä lukiossa, nii haluisko joku selittää miten tää voi silti tuntuu yheltä vitun painajaiselta

Miusta tuntuu et suorastaan ällöksyn matikkaa, se melkein etoo mua. Se on niin suurta pakkopullaa että huhhuh sentään. Ihan sama vaikka kuinka koittasin asennoitua siihen hyvin niin ei, ei muuten luonnistu

Tälläkin hetkellä pitäs tehä kotona joku 10 tehtävää ja niistä oon tehny 3, mut miun ei oo järkeä jatkaa kun en oo kärryillä edes noista aiemmista et miks ne meni niinku meni

Tiivistettynä vihaan itteeni, vihaan matikkaa ja vihaan koulua. Vihaan miun elämää mm. mt-ongelmien takia. Vihaan kaikkea.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Kuulostaa ihan todella absurdilta että reagoin johonki oppiaineeseen näin voimakkaasti, mut matikka on vaan sellanen minkä takia meinaan hajota koko ajan. Thank god ens jaksossa ei sentään oo matikkaa D:
 
Liittynyt
10.9.2021
Viestejä
256
Reaktioarvo
270
Voi eii, oikeesti tosi ikävä kuulla, että sulla menee noin huonosti D: sun ei tarvikaan tehä niitä kaikkia tehtäviä eikä yhtään enempää kun jaksat tai osaat. Ootko kysyny tai pystysitkö kysyy matikan opelta apua tohon, että susta tuntuu ettet pysy tahdissa ja että se tuntuu susta vaikeelta? Oot varmasti hyvä monessa aineessa ja asiassa :) en nyt osaa yhtään sanoa oikeita asioita tai auttaa tän enempää, mutta toivottavasti autoin ees ihan vähän. Mä toivotan sulle tosi paljon tsemppiä ton matikan ja kaiken muunkin kanssa<3 sä oot ihan mahtava ja selviit kyllä<3
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
minu puolesta saat kiroilla niin paljo ku sielu sietää! D: se on vaa parempi, et päästää kaiken ulos ku joku asia vituttaa aivan perkeleesti - sillon ei mikään "voihan pylly!" auta, nimimerkillä kokemusta on (😂)

mut mä ymmärrän sinua. jostai syyst ku matikka aiheuttaa mielipahaa, ni se aiheuttaa sitä todella voimakkaasti D: eli ei ole musta mitenkään outoa. tai sitten me ollaan outoja yhdessä, mene ja tiedä. oisko sun mahollista saada jonkin näköstä tukiopetusta tai juurikin voisitko kysyy opettajalta apua tohon?

tsemppiä hirveästi!!! D: ❤️ matikka osaa olla tosi saatanallista ja elämä muutenkin
 

hemulinlada

hömelö
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
601
Reaktioarvo
655
todella syvällistä :D no ei vaan harmi kuulla että sulla ei mee hyvin :( tee tehtäviä sen verran ku jaksat ja ymmärrät ja sit pyydä koulussa apua, että voisko jotenki hidastaa tossa matikan opiskelussa, että ehtisit ymmärtää hyvin yhden asian ennen ku mennää pää kolmantena jalkana seuraavaan asiaan, kun ei oo ymmärtäny edellistäkään. koska sulla on varmasti montaa muutakin ainetta tehtävänä ja saattaa olla vaikeeta pysyy perillä kaikista asioista mitä esim viikossa tai kahessa oppii.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Siis samaistun niin paljon koko tekstiin. Nytkin tyylii mietin kaikkea synkkää sen takia kun en pääse eteenpäin yhtään matikassa.

Tosin tää ei oo pakkopullaa mulle kun mä sentään maksan tästä kurssista ja tää matikka on lukio tasoa. Mut musta tuntuu etten millään tajua.

Tsemppiä!
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
Ite oon ysillä ja voin sanua että kyllä, matikka on aivan perseestä
Osaksi johtuu meijän opesta joka on aivan raivostuttava mutta ku se ite ainekki on sellane et ku viikossa pittää olla matikantunneilla yhteensä 180 minuuttia nii ei jaksa
+ Jokaselta tunnilta tullee vähintään 4 kotitehtävää
 

badassbish

Pihalla oleva opiskelija
Liittynyt
14.7.2021
Viestejä
216
Reaktioarvo
269
Vinkki: tee ennemmin yks tehtävä mahdollisimman hyvin, kun kaikki 10 jotenkuten. Oisko Youtubesta ehkä apua? Siellä on paljon kaikkii videoita, jotka on auttanu monia

Tää kuulostaa oudolta, mutta ehkä sulla ei vaan oo "matikka-aivoja"? Jollain ihmisillä (esim. mulla) aivoissa vasen puoli on se ns. hallitseva puoli ja osalla se taas on oikee. Tätä on kai mahollista kehittää eikä se, et toinen puoli hallitsee tarkota, että toinen puoli olis täysin toimintakyvytön : D Monet muutkin asiat vaikuttaa, eli ei se oo vaa synnynäinen asia, mut voihan taustalla olla jotain sellasta ettei sulla toi matikkapuoli toimi yhtä hyvin kun toinen puoli
 
Ylös Pohja