sadepäivän kuulumiset

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
mitäs varaaneille kuuluu tänään? D:

mulle itselleni kuuluu ihan hyvää kai. tho vähän ollu vaikeuksii saada niinku päivä käyntiin, jotenkin tuntuu siltä et junnaan vaan paikallani D: ehkä pitäis tehdä jotain ns. kehittävää, mut en oikee keksi tekemistä. en oo aikoihin piirtäny, mut nytkää ei oo sellainen olo. siitä kyllä oon ilonen, että syksy on selvästi tulossa! oon pesunkestävä syysihminen nimittäin :D muuutta tänä aamuna ku heräsin, niin sato hetken todella siis todella lujaa, se ei ollut niin hauskaa vaikka sateesta pidänkin. D:
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
mitäs varaaneille kuuluu tänään? D:

mulle itselleni kuuluu ihan hyvää kai. tho vähän ollu vaikeuksii saada niinku päivä käyntiin, jotenkin tuntuu siltä et junnaan vaan paikallani D: ehkä pitäis tehdä jotain ns. kehittävää, mut en oikee keksi tekemistä. en oo aikoihin piirtäny, mut nytkää ei oo sellainen olo. siitä kyllä oon ilonen, että syksy on selvästi tulossa! oon pesunkestävä syysihminen nimittäin :D muuutta tänä aamuna ku heräsin, niin sato hetken todella siis todella lujaa, se ei ollut niin hauskaa vaikka sateesta pidänkin. D:
pidän itsekkin syksystä jossain määrin ja päivä lähti hyvin käyntiin kun heräsi ilman herätystä klo 7.5 ja olin puhelimella hetken ja tajusin jossain vaiheessa että myöhästyn jos en juokse linkkuun mutta joo
 

salisbury

nettimuumio
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
462
Iltapäivää !

Meikäläinen sairaana, niin kolottaa vähän joka paikkaa :'0 Kävin viisaana just kovimman sateen aikaan koiraa lenkittämässä, nii näytin varmaan ihan muumilta kaikkien toppavaatteiden ja sadetakin kanssa 😂

Just söin kanakeittoa, joka kohensi oloa hiukan :-) Nyt peiton alle lämpimään kuuntelemaan Charonia ja selaamaan tumblria 🌧️🌧️
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
pidän itsekkin syksystä jossain määrin ja päivä lähti hyvin käyntiin kun heräsi ilman herätystä klo 7.5 ja olin puhelimella hetken ja tajusin jossain vaiheessa että myöhästyn jos en juokse linkkuun mutta j
samiksii! :3 oletan että et vissii myöhästyny eli jee! D:

Iltapäivää !

Meikäläinen sairaana, niin kolottaa vähän joka paikkaa :'0 Kävin viisaana just kovimman sateen aikaan koiraa lenkittämässä, nii näytin varmaan ihan muumilta kaikkien toppavaatteiden ja sadetakin kanssa 😂

Just söin kanakeittoa, joka kohensi oloa hiukan :-) Nyt peiton alle lämpimään kuuntelemaan Charonia ja selaamaan tumblria 🌧️🌧️
iltapäivää itsellesi! ja pikaista paranemista D: kipeenä ei oo hauskaa. paitsi siinä mielessä ku voi olla peiton alla koko päivän, se on parasta D: jos itse mietin, ni mun päivää ainaki piristäis, jos näkisin et joku muumin näkönen ihminen tai olio ulkoiluttas koiraa - ihana mielikuva! :3 tai sitten mä oon vähän höpsö - mut se jo tiedettiinkin

Sadepäivänä on hyvä pestä pyykkiä, koska ei tarvitse tuhlata vettä huuhteluun.
NIINPÄ, siinähä säästää litrakaupalla vettä!
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,970
Reaktioarvo
8,474
samiksii! :3 oletan että et vissii myöhästyny eli jee! D:


iltapäivää itsellesi! ja pikaista paranemista D: kipeenä ei oo hauskaa. paitsi siinä mielessä ku voi olla peiton alla koko päivän, se on parasta D: jos itse mietin, ni mun päivää ainaki piristäis, jos näkisin et joku muumin näkönen ihminen tai olio ulkoiluttas koiraa - ihana mielikuva! :3 tai sitten mä oon vähän höpsö - mut se jo tiedettiinkin


NIINPÄ, siinähä säästää litrakaupalla vettä!
Säästää todellakin ja niissä on kiva ulkoilman tuoksu, kun tuo sisälle kuivumaan kylpyhuoneen lattialle! Koko asuntoon tulee raikkaan männyn tuoksu!
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Tein just pizzaa, seuraavana pitäis lähtee kauppaan ja siivota vielä vähän kun kaverit tulee kylään illalla. Ärsyttää vähän kun heräsin taas myöhään ku en taaskaan osannu mennä ajoissa nukkumaan xD
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Tein just pizzaa, seuraavana pitäis lähtee kauppaan ja siivota vielä vähän kun kaverit tulee kylään illalla. Ärsyttää vähän kun heräsin taas myöhään ku en taaskaan osannu mennä ajoissa nukkumaan xD
UH millasta pizzaa?? ;__; oispa. also jep, miten kaikesta - varsinkin internetistä - tulee niin kiintosaa yöllä ettei malta mennä nukkumaan D: oletan siis et tää on myös muiden ku mun ongelma :D osaispa nukkua
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
UH millasta pizzaa?? ;__; oispa. also jep, miten kaikesta - varsinkin internetistä - tulee niin kiintosaa yöllä ettei malta mennä nukkumaan D: oletan siis et tää on myös muiden ku mun ongelma :D osaispa nukkua
Mahdollisimman halpaa xD, eli täytteenä on tomaattisosetta, kalkkunaa, paprikaa, kesäkurpitsaa ja juustoa. Pohjan kanssa piti improvisoida kun en jaksanu etsiä ohjetta, mut se onnistuikin tosi hyvin

Joo jäin kans jumiin nettiin. Luin keskusteluja tyhmistä aiheista ja katoin instasta kuvia Charlie Wattsista kun se kuoli eilen (yhyy rip D:)

Ja meni myöhään myös sen takia kun leivoin kakun illalla
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
avokki tulee kohta töistä ja pitäis käydä sen kanssa vähän vakavampi keskustelu D: pelottaa lopputulos, joten vedän irtokarkkia ahdistukseeni
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Mahdollisimman halpaa xD, eli täytteenä on tomaattisosetta, kalkkunaa, paprikaa, kesäkurpitsaa ja juustoa. Pohjan kanssa piti improvisoida kun en jaksanu etsiä ohjetta, mut se onnistuikin tosi hyvin

Joo jäin kans jumiin nettiin. Luin keskusteluja tyhmistä aiheista ja katoin instasta kuvia Charlie Wattsista kun se kuoli eilen (yhyy rip D:)

Ja meni myöhään myös sen takia kun leivoin kakun illalla
oi juma ku kuulostaa hyvältä ;__; ja kakkuakin viel... hmm, taidan kutsua kans itseni kylään luokses >:)

kuulin itsekin, että charlie watts kuoli eilen D: rest in piece.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
avokki tulee kohta töistä ja pitäis käydä sen kanssa vähän vakavampi keskustelu D: pelottaa lopputulos, joten vedän irtokarkkia ahdistukseeni
voi pylly, tsemppiä ihan hirveesti!! ;__; ei se ole helppoa mut uskon että on varmasti tärkeää käydä se keskustelu, mitä ikin se koskeekaan
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
oi juma ku kuulostaa hyvältä ;__; ja kakkuakin viel... hmm, taidan kutsua kans itseni kylään luokses >:)

kuulin itsekin, että charlie watts kuoli eilen D: rest in piece.
Se oli kyllä yllättävän hyvää! Hehh tervetuloa xD

Siis herra oli jo 80-vuotias ja muutenki huonossa kunnossa ja tiesin et näin tulis tapahtumaan, mut silti oon aika shocked. Mitä tapahtuu Rollareille, ei ne voi jatkaa ilman sitä D:
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Se oli kyllä yllättävän hyvää! Hehh tervetuloa xD

Siis herra oli jo 80-vuotias ja muutenki huonossa kunnossa ja tiesin et näin tulis tapahtumaan, mut silti oon aika shocked. Mitä tapahtuu Rollareille, ei ne voi jatkaa ilman sitä D:
uskon! kiitoksia, kannattaa varautua tulooni myös silleen että on linssisipsejä kaapissa

niinpä D: mut in my opinion, kuolema tulee silti jotenki aina yllätyksenä. niissäkin tapauksissa, joissa osais sitä oottaa D: luultavasti aika näyttää, mitä bändille tapahtuu i guess ;___;
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
Eilen nukuin sateen yli ja heräsin vasta 16 reikäleipä. Kävin kaupassa, nautin suklaamuroja ja lähdin TÖIHIM. Sit vaan ilta kuudesta asti gillaillu töissä mitä hommiakin välissä tehnyt. Parin tunnin päästä sitten nukkumaan.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Eilen nukuin sateen yli ja heräsin vasta 16 reikäleipä. Kävin kaupassa, nautin suklaamuroja ja lähdin TÖIHIM. Sit vaan ilta kuudesta asti gillaillu töissä mitä hommiakin välissä tehnyt. Parin tunnin päästä sitten nukkumaan.
kuulostaa mukavalta! D: tai ainaki toivottavasti oli myös mukavaa. hmm, nyt alko tekee mieli suklaamuroja 👀 oispa
 
Ylös Pohja