Myrskyvaroitus
Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
- Reaktioarvo
- 6,563
Eikös 😌Oikea vastaus
Kyllä multa löytyy kurkkukuviaki:DOnpa turhan oloinen työkalu, kananmunaleikkurin vielä ymmärtää, mutta että banaanille.. tietty tuollahan voinee myös kurkut ja muut pehmeät pilkkoa..hmm..
Eli ei tuo sitten niin turha ole, jos haluaa autistisista syistä saman kokoisia viipaleita koristeeksi tai pitää pilkkoa jotain tusina banaania tai muuta sellaista.Kyllä multa löytyy kurkkukuviaki:D
Mun oma suosikki on jotain tän tyylistä:Eikös 😌
Haha miten en ite oo tajunnu laittaa tommosia ::D
Joku ruottalainen muuten yhtenä päivänä soitteli snäpissä videopuhelua ja runkkas???:D
Tekisin teinä rikosilmoituksen, tuosta tuli laitonta vuodenvaihteessa ja on rinnastettavissa seksuaaliseen ahdisteluun, varsinkin jos on alaikäinen vastaanottaja.Mun oma suosikki on jotain tän tyylistä:
"Aika pahan näkönen :/ ooks käyny näyttää lääkärille tai kysyy saisko vaikka apteekista jotai tohon?"
Mitää 😭😭Haha miten en ite oo tajunnu laittaa tommosia ::D
Joku ruottalainen muuten yhtenä päivänä soitteli snäpissä videopuhelua ja runkkas???:D
😂 Ite tykkään taas et "Kuuluuko sen oikeesti näyttää tuolta?"Mun oma suosikki on jotain tän tyylistä:
"Aika pahan näkönen :/ ooks käyny näyttää lääkärille tai kysyy saisko vaikka apteekista jotai tohon?"
Kiitoksia!Hyvä vastaus.
Joo jos niille ihimisille ees tehtäis mittää... Ei tällä hetkellä hyvältä näytä D: Vaikka hyvähän se ois jos ne rikosilmotukset johonki johtais.Tekisin teinä rikosilmoituksen, tuosta tuli laitonta vuodenvaihteessa ja on rinnastettavissa seksuaaliseen ahdisteluun, varsinkin jos on alaikäinen vastaanottaja.
Niinpä!!juuri näin! hyi niitä saastaisia ihmispaskoja jotka tollassia lähettää
Kertoo paljon niiden ihmisten kulttuurista.Joo jos niille ihimisille ees tehtäis mittää... Ei tällä hetkellä hyvältä näytä D: Vaikka hyvähän se ois jos ne rikosilmotukset johonki johtais.
Ulkomaalaiset on niitä jotka lähettää niitä aika palijon nii sekkää ei kauhiasti auta asiaa :'D
Totta.Kertoo paljon niiden ihmisten kulttuurista.
Joo määki kyllä oon ihimetelly ku tähän asti olin selevinny iliman et saan niitä :DEn oo tainnu ikinä elämässäni saada vielä suoraan itselleni dickpicciä. Muualla netissä on kyllä tullu vastaan pyytämättä, mutta ne ei ollu lähetetty mulle siis. Tuntuu että oon tässä varmaan aika harvinainen tapaus :D 25-vuotiaaksi sentään selvinny ilman tollasia (mutta irl häirintää tietenkin kohdannut silti)
Mistä tarkalleen ottaen xDNautin tästä ajatuksesta ihan törkeän paljon.
Kuinkahan paljon nörtti17, dömin ylläpitäjä, sai vastauksesi tuollaisia kuvia kun lähetteli alaikäisille kullikuviaan?Nautin tästä ajatuksesta ihan törkeän paljon.
Vastauksesta dickpiciinMistä tarkalleen ottaen xD
No sama täällä xDVastauksesta dickpiciin
Näytin toiseksi lemppari työkaverille tän keskustelun heti ku palasin tauolta (kukaan muu ei ollu näkemässä nii äkkiä pakko ku hihittelin tälle palatessani) ja kotia tultua lemppari työkaverille koska kaikkien pitää nähä :'DNo sama täällä xD
Haha saa sitä näyttää :D Kaikkien pittää saaha malliesimerkki siitä miten näitä ällöttäviä ihimisiä kohellaan hahNäytin toiseksi lemppari työkaverille tän keskustelun heti ku palasin tauolta (kukaan muu ei ollu näkemässä nii äkkiä pakko ku hihittelin tälle palatessani) ja kotia tultua lemppari työkaverille koska kaikkien pitää nähä :'D