Nykym,,nuoret vetelyksSIÄ!!!1 RÖIHIM SYNNYTÄÄN ja,,,KUOLAAN!!!muttakun,,, olen sairas lomalla,,
Ai vitsi huudan :D:(((( mutta,,, perse,,,o n kipeä,,, en voi istua,..,, kunnolla?? miten tehdä röitä jos ei voi pöydän ääressä istua???
???Hmmmmm...
Ja äsken sanoit, ettei voi tehdä istualtaan töitä. NYT TÖIHIM,,!!täällä sitä vaan maataan/istutaan sohvalla ja vedellään kolmiolääkettä kipuun (ei oikeesti koska ei ees satu enää juuri yhtään)
Veronrahoilla makoilee kotona pentheleshhh. en sanonut mitääään... sshhh... kärsin kovista kivuista!! aijai!!!! ei voi tehdå töidtä!!!
Varastatko kaupasta ja miten maksat laskusi ilman veroja? Myös osa Kelan maksamista tuista on verotettavaa, osa verotonta tuloa.en maksa edes veroja (hrhhm tienaan alle 10 000€ vuodessa...) niin en voi yhtyä valitukseen verorahoillani elelijöistä, pikaista paranemista ja koita nyt lepäillä vaikka kursseja pukkaa!
Olen köyhä opiskelija snif...Varastatko kaupasta ja miten maksat laskusi ilman veroja?
sunnuntai TYÖ tehään,,,ILMATTEEKSI,,,KIITOKSENA työ,,paikasTA!!!1olen hyvä röi ukko enk ä aiheuta lisä kuluja millään turhillA! SUNNUBTAI!! Lisillä!! MEIDÄN VERO RAHOILLA,,
tyäm palkka,,ompi RAHA,,jämpti ugh olen,,puunut!1NÄIN ON! yä työ myös,, ilimatteeksi,,, KIITOS!