Opiskelu Sain taas huonoja uutisia :(

Opiskelu ja itseopiskelu

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Hitsi ku on vaikeaa päästä opiskelemaan. Tällä kertaa hakuna oli pop&jazz konservatorio. En päässy ees varasijalle :(
V*tuttaa ku oli niin pienestä kiinni. Kysyin palautetta ja pääsykokeet kuulemma oli menny ihan hyvin ja mun lauluäänessä ei ollut mitää vikaa, he kehuivat sitä hienoksi ja he kannustivat myös mua jatkamaan biisintekoa. Mutta unohin laulukokeessa sanat ja enkun lausumisesta sain kans kuulla siinä viestissä. Sitten en ollu tarpeeks tyylinmukainen. Tosin rivien välistä voisi tulkita, että yks syy noiden kaikkien palautteiden summana oli varmaan se, etten ollu harjoitellut tarpeeks ja se pakollinen biisi oli kyllä niin vaikee että oli pakko joskus vaan luovuttaa. Sitten sitä omavalintaista biisiä oli joku viikko vaan aikaa treenata, ku sai tietää jatkoonpääsystä tosi vähän aikaa ennen pääsykoetta.
Jazz ei oo mun juttu.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,448
Reaktioarvo
2,338
Jazz on ihan kauheeta. On niitä muitakin reittejä tähteyteen kyllä!
Jatkan sit ensivuoden täällä samassa kansanopistossa… En tosin samalla linjalla.
En kauheammin jazziin ole perehtynyt, joskus radiossa saattaa kuulla, ei se minunkaan juttuni ole. Metallia tehdessä jazz ei kyllä ensimmäisenä inspiraationa kyllä noise mieleen :D

Minkälaista musiikkia sinä teet? Kiinnostaa :DD

Side note: Itse kerään rahaa, että sinne kansanopistoon pääsen.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
En kauheammin jazziin ole perehtynyt, joskus radiossa saattaa kuulla, ei se minunkaan juttuni ole. Metallia tehdessä jazz ei kyllä ensimmäisenä inspiraationa kyllä noise mieleen :D

Minkälaista musiikkia sinä teet? Kiinnostaa :DD

Side note: Itse kerään rahaa, että sinne kansanopistoon pääsen.
Juu jazz on hyvin vierasta maastoa mulle.
Mut juu teen sellasta sekalaista. Siis poppia. Mut tykkään laittaa mun musaan eri genrejä. Mutta poppia kuitenki.
Juu kannattaa, kansanopistossa on aika kallista.
 

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
260
Reaktioarvo
169
Haitko mihinkään muualle? En hirveesti tiedä musiikkialan opiskelupaikoista, mutta jos jazz ei ole oma juttu niin oisko jossain toisaalla helpompi hakuprosessi?
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Haitko mihinkään muualle? En hirveesti tiedä musiikkialan opiskelupaikoista, mutta jos jazz ei ole oma juttu niin oisko jossain toisaalla helpompi hakuprosessi?
En hakenu muualle. Enkä sillo hakiessani ees tajunnu et se on noin jazzpainotteista. Mut mietin että musanteko vois olla enemmän se mun juttu ja joissain konservatorioissa opetetaan myös sitä.
 
Ylös Pohja