Se tunne ku miettii et vois mennä demi.fi ja ku tajuaa...

Liittynyt
12.5.2021
Viestejä
97
Reaktioarvo
91
....et ei voi. :(

Vaikka pakko sanoa et täällä on ollut paljon parempi ilmapiiri ainaki mun kokemuksen mukaan, mut tääl on vaan melko hiljasta ja uusia keskusteluita/vastauksia niihin tulee tosi hitaasti.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,839
Reaktioarvo
2,378
Täällä ei taida kyllä olla niin häiriköivää käytöstä kuin Demissä joskus mutta paljon hiljaisempaa. Enemmän kaipaan kuitenkin Demiä ajalta kun ei ollut oikein muuta sosiaalista mediaa ja se sivustokin jumittui kun kirjautuneita oli yli tuhat.
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
776
Reaktioarvo
752
Demi oli suht ihana paikka, mutta koen tämän olevan mukavampi. Ehkä olen viimein kasvanut demistä erilleen. Mä en enää edes ajattele, että voisinpa mennä demiin. Tulen nykyään varasijalle yhtä helposti ja ajattelematta kuin demiin aikoinaan.
 
Liittynyt
12.5.2021
Viestejä
97
Reaktioarvo
91
Demi oli suht ihana paikka, mutta koen tämän olevan mukavampi. Ehkä olen viimein kasvanut demistä erilleen. Mä en enää edes ajattele, että voisinpa mennä demiin. Tulen nykyään varasijalle yhtä helposti ja ajattelematta kuin demiin aikoinaan.
Mäkin nykyään useimmiten, mut silti jostain syystä äskön ku olin selannu varasijasta kaikki kiinnostavat keskustelut nii seuraava ajatus oli mennä kattoo et mitäs demist löytyy. D:
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,956
Reaktioarvo
8,465
Tykkään täällä olevasta ilmapiiristä mutta on kyllä kova ikävä niitä demin kulta-aikoja kun aktiivisuus oli siellä huipussaan. :(
Tuhat käyttäjää ja vain Aidosti Hyvät Keskustelut (kuten minun) pysyivät OP:n etusivulla, muiden elinaika laskettiin sekunneissa.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Täällä on kyllä parempi ilmapiiri ku demissä. Demissä oli aina ne tietyt vittuilijat ja välillä niitä trollejakin enkä minäkään välttynyt niiltä.
Tavallaan mä ikävöin sitä kun sai joskus vaan kärpäsenä katossa seurata demujen riitoja :D
Mutta ihanaa kun täällä on oikeesti rennompi fiilis.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,956
Reaktioarvo
8,465
Täällä on kyllä parempi ilmapiiri ku demissä. Demissä oli aina ne tietyt vittuilijat ja välillä niitä trollejakin enkä minäkään välttynyt niiltä.
Tavallaan mä ikävöin sitä kun sai joskus vaan kärpäsenä katossa seurata demujen riitoja :D
Mutta ihanaa kun täällä on oikeesti rennompi fiilis.
No nämä v*ttuilijat perusti sen "virallisen" Discordin ilman A-lehtien hyväksyntää nimelle.
 
Ylös Pohja