Se vitun haastattelu meni ihan paskasti

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,388
Reaktioarvo
964
Se kysy että mikä huolettaa ja mikä tuo iloa ja vastasin että ei huoleta hirveästi mikkään mutta ukraina vähän ko silloin ko mua kysyttiin tuohon niin maailmantilanteesta puhuttiin. Nyt en tiiä että tarkottiko se sitä vai jotaki muuta. Ja se on joku gallup mihin tulee muitaki vastauksia ja kuitenki vastasin tyhmästi ja vaikuta tyhmältä. Ja se kuva minkä se otti on TODELLA ruma

Nyt itken vessassa
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,955
Reaktioarvo
8,464
Vastasit siis, että iloa tuo venäläisten kuolema Ukrainassa? Tuohan on ihan normaalia, tuntea onnellisuutta tuholaisten hävittämisestä.
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,388
Reaktioarvo
964
Vastasit siis, että iloa tuo venäläisten kuolema Ukrainassa? Tuohan on ihan normaalia, tuntea onnellisuutta tuholaisten hävittämisestä.
Eivaan siis että ukraina huolettaa ja iloa sitten tuo kaverit ja harrastukset

Kskqö vittu
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,388
Reaktioarvo
964
Tuohan on ihan normaali vastaus?
No mutta mitä jos se tarkottiki että mikä pienempi asia huolettaa. Siis tyylin se että koiralla on kipeä jalka. Ja nyt vaikutan teennäiseltä ja siltä että luulen olevani jotenki fiksu
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,955
Reaktioarvo
8,464
No mutta mitä jos se tarkottiki että mikä pienempi asia huolettaa. Siis tyylin se että koiralla on kipeä jalka. Ja nyt vaikutan teennäiseltä ja siltä että luulen olevani jotenki fiksu
No jaa, joku slaavien sisällissota on aika pieni huolenaihe. Oikeastaan iloahan se tuo, kun iivana tapattaa joukkojaan ja pilaa maineensa, maailmassa on muitakin isoja ongelmia siihen verrattuna.
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,388
Reaktioarvo
964
No jaa, joku slaavien sisällissota on aika pieni huolenaihe. Oikeastaan iloahan se tuo, kun iivana tapattaa joukkojaan ja pilaa maineensa, maailmassa on muitakin isoja ongelmia siihen verrattuna.
Niin kai.

Rukoilen ettei kukaan lue sitä roskalehden galluppia
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,388
Reaktioarvo
964
Luulin että siinä menis kauemmin ja olin valmistautunu siihen henkisesti. Ei kukaan sanonu että se kestää nuin vähän aikaa. Tuli paniikki ja heitin vaan jotaki.
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,388
Reaktioarvo
964
Sori jos joku haluais tänne vessaan, oon hengannu täällä 40 minuuttia..
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,388
Reaktioarvo
964
Oven ulkopuolelta kuulu että kuka vittu siellä on ollu.. jaa a
 
Ylös Pohja