Aihe vapaa Sen ainakin tiedän että rakastan h:tö

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Se myuten katto.ua

Siis j

Sw actually jarti mua

Oon melkee varmaa et se tykkää must koska se heiottti jonku vitsin ja sit kartp mua ja mä magoinusitä

Se ihan varmaa tykkää mist

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mut mö en Tiedä ktä rasssn eitb mut ainakn tiedn et eakasya j:tä niinbsaatann paljon tai en kestä sitä kyl.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Tää. Ei. Voi. Olla. Totta.

Blastaantääl j:stä ni sit ylellä aletaan soittaa katson autiota hiekkarantaa ja puhutaan kummelista??? Okei moi???????????????????????????????????????????

Vittu helou????

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ja tietenkin juon siideriä, juuri sitä siideriä mitä join sillonki ku .... Nii

VITTU :DDDDDD

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Timo 😭😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭✋ kuolema korjaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Tulee ihan mieleen alkuvuosi kun vedetään tätä samaa siideriä ja voi jeesus

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Toisaalta.......... Yks ihminen oli aika söpö............ Vaikka toisaalta ei..

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
EI VITTU TÄÄ BIISI ON NIKOON LIITTYVÄ BIISI JA NYT SE LIITTYY J:HIN

APUA TÄÄ MENEE IHAN LIIALLISUUKSIIN

RAKASTUN SIIHEN IHANliikaa tää on ihan älytötä kaikki

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Kulta kerro vielä
Kuka sä oot siellä 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
. ABUA ÄLKÄÄ

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mitä helvettiä mä teen. Lisäilen j:n listalle biisejä kuon hullu ja pilaan elämääni tässä. En todellakaan enää tajua miten on mahollista että tykkään siitä näin paljon. Tää on nii. Noloo. Mut. En vaa pysty olla tuijottamatta sitä. Katon aina sitä ja meinasin jopa avautuu eräälle tutulle siitä että tykkään j:stä. Ehkä mun olis pitänyki, Ehkä se ois ymmärtäny ja osannu auttaa :D must tuntuu wt ei tää muutenkaa salassa pysy kauaa. Jossai vaihees varmaa kaikki saa tietää.

Ainki se tuttu ja yks toinenkin tuttu todennäköisesti.

Ja miks must oikeesti tuntuu et se tykkää must takas. Ku se kuitenkin välil kattoo mua, sillee vilkasee, vähä niiku mäki, sillee nopee vilkasee ettei kukaa näkis. Voihan se tietysti olla et sil muute vaa katse vaeltaa mut jos se kattoo mua tolleen samasta syystä ku mä katon sitä tolleen ni 😬 ja kuten oon aiemminkin kelaillu ni for real olin aistivinani jotain meidän välillä aiemminkin. Siis jo joskus vapun aikoihin. En tiiä voiko siit olla vääräs. Ja sillon en ees ite ollu pahemmin ihastunu siihen, ehkä vähän, mut en usko wt se ois ollu toiveajattelua. En usko et oon vääräs, se oikeesti vaikutti silt et sil olis jotai tunteit mua kohtaan. Uskokaa tai älkää, mul on sellanen kutina et täst tulee viel vuosisadan draama.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Jeesus kristus. Sen vaan sanon. Että. Oon pian niin valmis avautuu näille parille ihmiselle siitä kuinka paljon tykkään jiistä :DDDDDDDDDDDD voi vittu. Tän ei kyl ollu tarkotus mennä näin. Oon shokissa varsinkin jos täst tulee jotain nii oon shokissa niin saatanasti.

Lyön vetoa ettei siit ees tulis mitään tho. Varsinkin koska t i m p p a

Mut. Toisaalta.

Mut nii. Mut joo.

Mate. Siis se on niin outoa koska... Se aina jutskaa mulle ja kattoo mua, ihan niinku mäki sitä. Tuntuu niiku meil ois joku random yhteys. Emt :DDDDDDDDDDDD

Toisaalta toinen j 🤔🤔🤔🤔

Muistelin tässä vaan iltoja eräässäkin baarissa ja j:hän oli siellä sillon ainakin kerran........ Mutta toisaalta tää toinen j.... Noh, ne on molemmat tommosia vitun hölmöjä. Oikeesti miks kaikki mun elämäni miehet on ihan vitun hölmöjä.

Ja mistä lähtien j, tai varsinkin tää uudempi j, on ollu mun elämäni mies???????????????

Ai jaa.

Oonkoha mä muute oikeesti tavannu sen jo ennen viime tammikuuta? Tiiän et tammikuussa jutskasin sen kaa. Mut ehkä olin nähnt sen jo aiemminkin? Muistan ku juteltiii ja jotenki ei ois uskonu et todella rakastun näin saatanasti siihen. Oon itekin ihan täydessä shokissa siitä että näin kävi.

En voi uskoo että sanon näin jostain irl-tyypistä, mut jumankauta, mä oisin niin halunnu vaa suudella sitä. Kyl mä rakastan muitaki, niin paljon, mut..... Enkä koskaan pääse yli timpasta varmaankaan mut j on myös... Tärkee mulle. Jotenki. Must tuntuu et alan rakastuu siihen pahasti. Viime kerralla ku näin sen ni tuntu et alan olee rakastunu siihen, nyt kun näin sen ni tuntu viel enemmän et alan olee rakastunu siihen. Ja siis nykyään.... Välillä ku juon muutaman siiderin nii oon oikeesti aika semi lähellä et tekisin jotai. En ees tiiä mitä mut jotai. Meinaan aina välillä vaa mennä juttelee sille ku oon sillee hiukan päissään ja sit vaa emt, aina tekee mieli vaa halaa sitä ja tällee D: bruh. Tää menee nyt semmoseen suuntaan et alan vittu hyperventiloimaa. No entäs se toinen j sitten? Se vanhempi j. Ei iässä vanhempi, vaan se joka on ollu kauemmin. Iän puolesta tää uudempi j taitaa olla vanhempi :DDDDDDDDDDKDKDKDLDL

Rääh

Muistaakseni uudempi j on syntynyt -75 ja vanhempi j -86 ;____; teen taas henkistä kuolemaa.

Huutista joka helvetin tuutista sille että toi toinen on vissiin 46 xD tosin se nyt on vielä melko nuori mutta :D kuitenkin

Mikä vittu on hätänä :D

Ah. On se vaan niin mainiota. Age gap love on kyllä parasta 🧐😭

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Siis on ihme jos j ei nää että tykkään siitä.

Mut......

Timppa 😭 oikeesti mä rakastan j:tä niin paljon, ja muistan kuinka jo sillon vapun aikoihin meinasin seota, kun istuttiin vierekkäin ja puhuttiin jotain ja must tuntuu et se vaan sulattaa mua niin pahasti ja aaaaa aina ku oon istunu sen vieres ja meiän käsivarret on koskenu toisiaan ja mä-

Miks se tekee näin mull
Miks se ees puhuu mulle

Aina

Se ihan vitun varmana tykkää musta koska se jutskaa mulle niin jotenkin... Paljon tai emt ei vittu EI TÄN PITÄNY MENNÄ NÄIN EI PITÄNY 😭😭😭😭😭😭😭😭😭

kaiken kruunaa vittu se että kuuntelen tätä:
NIINKU OIKEESTI.

OIKEESTI

OIKEESTI OIKEESTI OIKEESTI

TÄÄ BIISI LIITTYY TIMPPAAN JA MÄ EN IKINÄ IKINÄ IKINÄ IKINÄ IKINÄ IKINÄ IKINÄ PÄÄSE YLI SIITÄ

EN IKINÄ EN IKINÄ

mut mitä vitun vittua

Ja tiedättekö vielä mitä
Yks niistä mun tutuista teki jonku kummeliviittauksen ja must tuntuu et kuolin melkee sillo

Ja toinen teki jonku hiton popeda/Eppu Normaali viittauksen tai jotain sellasta, tais olla popedaa ja olin sillee ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Oikeest mä-

Oon niin puolikuollut

Mut siis se yks äijä suuteli mun kättä lmaoooo se oli jotenki niin suloinen:D herrasmies 🤔 voi vittu :Ddd

Tai siis emt oon vitun imarreltu siitä ja se oli jotenki sulosta lmaooooo mut silti j

Vitun j

Mut mä en ymmärrä miten se muka vois tykätä musta

Niiku mate what the fuck

Mutta must tuntuu et kumpikaan meistä ei saa aikaseks mitään. Jutellaan kyl välillä jotain säälittävää ja näin mutta eih. Ei niiku... Ei. En vaa voi tehdä mitään.

Vaikka olin just aiemmin ajatellut et vois tehdä jotain, niiku lähestyy sitä tai jotenki mut sit ku jäätiin hetkeks kahden nii en ollu sit kuitenkaan tosipaikan tullen tarpeeks kännissä siihen :D aloin vaa jännittää ja en keksiny about ees mitää sanottavaa. Joooooo vittu.

Vitun miehet oikeesti.

Itken :DDDDDDDDDDDDD

mun on pakko puhuu täst jolleki. Ja vanhemmille en tod kehtaa ja kavereita ny en oikeestaa ees nää, eikä ne ees tunne sitä tyyppiä yhtään, nii emt kai mun pitää sit niille mun parille tutulle avautua. I mean, pitäähän sitä nyt tuttavuutta syventää avautumalla ihastuksesta D::::::::: no siis tuntuuhan tää kaikki ihan vitun tyhmältä mut olin oikeest ihan viittä vailla jo avautumas sille äijälle siit et oon vitu kuses sen frendii :Ddd luulen kyl et se ois ottanu sen ihan hyvin. Ehkä se ois jopa osannut antaa jotain vinkkei, sehän kuitenkin tuntee sen kai aika hyvin.

Vittu et kärsin ton miehen takii :D niin paljon.

Mut kuuntelen timpan listaa ni tää on nyt vähä ristiriitasta, tai siis vitun.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Niih

Juuh

Just nii

Rakastan molempia j-miehiä 🙃

Aattelin etten välitä siit toisest mut..... Vittu. Vitun vittu entä jos vaa rakastan molempia plus timppaa

Entä jos vaan en pääse yli

Oon muutenkin tykännyt niin kauan siitä toisesta.

Varmaa jostai 2018 ainaki

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Siis tiedättekö se vitun tunne ku olin jo niin lähel. Olin sen kainalos, se basically pyys mua treffeille ja pussattiin ja kaikkee, mut ne treffit ei sit koskaan toteutunu. Mut kuitenkin se on kattellu mua viel nyt viime aikoinakin. Ehkä se luulee etten välitä enää D: mut ku se on vaa nii ujo ja mäki oon nii ujo..

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Siis mikä vittu jokaista miestä vaivaa

Varsinkin j:llä alkavia

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Eih.... Mä en koskaan pääse yli timpasta. Mut alkaa tuntua ettei oo mahista päästä yli j-miehistäkään.

Vittu tää on naurettavaa. Ja kukaa ei saa aikaa mitää. Ei kukaan ei saa aikaan mitään.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Vittu että j on sellane vitu bitch että :DDDDDFDDDFFF voi VITTU

oikeest. Haluun itkee. Ärsyttää tää tilanne. Molemmat ainakin joskus tykkäs toisistaan mut vittu ei nii ei sitte. Ei se ois mua ulos pyytäny varmaa jos se ei ois pitäny musta. Ei se ois tullu halaa mua ja tarjonnu juomaa. Vitun vittu. Miksei se tajuu

Ylös Pohja