Jeesus kristus. Sen vaan sanon. Että. Oon pian niin valmis avautuu näille parille ihmiselle siitä kuinka paljon tykkään jiistä :DDDDDDDDDDDD voi vittu. Tän ei kyl ollu tarkotus mennä näin. Oon shokissa varsinkin jos täst tulee jotain nii oon shokissa niin saatanasti.
Lyön vetoa ettei siit ees tulis mitään tho. Varsinkin koska t i m p p a
Mut. Toisaalta.
Mut nii. Mut joo.
Mate. Siis se on niin outoa koska... Se aina jutskaa mulle ja kattoo mua, ihan niinku mäki sitä. Tuntuu niiku meil ois joku random yhteys. Emt :DDDDDDDDDDDD
Toisaalta toinen j 🤔🤔🤔🤔
Muistelin tässä vaan iltoja eräässäkin baarissa ja j:hän oli siellä sillon ainakin kerran........ Mutta toisaalta tää toinen j.... Noh, ne on molemmat tommosia vitun hölmöjä. Oikeesti miks kaikki mun elämäni miehet on ihan vitun hölmöjä.
Ja mistä lähtien j, tai varsinkin tää uudempi j, on ollu mun elämäni mies???????????????
Ai jaa.
Oonkoha mä muute oikeesti tavannu sen jo ennen viime tammikuuta? Tiiän et tammikuussa jutskasin sen kaa. Mut ehkä olin nähnt sen jo aiemminkin? Muistan ku juteltiii ja jotenki ei ois uskonu et todella rakastun näin saatanasti siihen. Oon itekin ihan täydessä shokissa siitä että näin kävi.
En voi uskoo että sanon näin jostain irl-tyypistä, mut jumankauta, mä oisin niin halunnu vaa suudella sitä. Kyl mä rakastan muitaki, niin paljon, mut..... Enkä koskaan pääse yli timpasta varmaankaan mut j on myös... Tärkee mulle. Jotenki. Must tuntuu et alan rakastuu siihen pahasti. Viime kerralla ku näin sen ni tuntu et alan olee rakastunu siihen, nyt kun näin sen ni tuntu viel enemmän et alan olee rakastunu siihen. Ja siis nykyään.... Välillä ku juon muutaman siiderin nii oon oikeesti aika semi lähellä et tekisin jotai. En ees tiiä mitä mut jotai. Meinaan aina välillä vaa mennä juttelee sille ku oon sillee hiukan päissään ja sit vaa emt, aina tekee mieli vaa halaa sitä ja tällee D: bruh. Tää menee nyt semmoseen suuntaan et alan vittu hyperventiloimaa. No entäs se toinen j sitten? Se vanhempi j. Ei iässä vanhempi, vaan se joka on ollu kauemmin. Iän puolesta tää uudempi j taitaa olla vanhempi :DDDDDDDDDDKDKDKDLDL
Rääh
Muistaakseni uudempi j on syntynyt -75 ja vanhempi j -86 ;____; teen taas henkistä kuolemaa.
Huutista joka helvetin tuutista sille että toi toinen on vissiin 46 xD tosin se nyt on vielä melko nuori mutta :D kuitenkin
Mikä vittu on hätänä :D
Ah. On se vaan niin mainiota. Age gap love on kyllä parasta 🧐😭