Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Sen ainakin tiedän että rakastan h:tö
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 65399" data-attributes="member: 34"><p>Mitä helvettiä mä teen. Lisäilen j:n listalle biisejä kuon hullu ja pilaan elämääni tässä. En todellakaan enää tajua miten on mahollista että tykkään siitä näin paljon. Tää on nii. Noloo. Mut. En vaa pysty olla tuijottamatta sitä. Katon aina sitä ja meinasin jopa avautuu eräälle tutulle siitä että tykkään j:stä. Ehkä mun olis pitänyki, Ehkä se ois ymmärtäny ja osannu auttaa :D must tuntuu wt ei tää muutenkaa salassa pysy kauaa. Jossai vaihees varmaa kaikki saa tietää.</p><p></p><p>Ainki se tuttu ja yks toinenkin tuttu todennäköisesti.</p><p></p><p>Ja miks must oikeesti tuntuu et se tykkää must takas. Ku se kuitenkin välil kattoo mua, sillee vilkasee, vähä niiku mäki, sillee nopee vilkasee ettei kukaa näkis. Voihan se tietysti olla et sil muute vaa katse vaeltaa mut jos se kattoo mua tolleen samasta syystä ku mä katon sitä tolleen ni 😬 ja kuten oon aiemminkin kelaillu ni for real olin aistivinani jotain meidän välillä aiemminkin. Siis jo joskus vapun aikoihin. En tiiä voiko siit olla vääräs. Ja sillon en ees ite ollu pahemmin ihastunu siihen, ehkä vähän, mut en usko wt se ois ollu toiveajattelua. En usko et oon vääräs, se oikeesti vaikutti silt et sil olis jotai tunteit mua kohtaan. Uskokaa tai älkää, mul on sellanen kutina et täst tulee viel vuosisadan draama.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 65399, member: 34"] Mitä helvettiä mä teen. Lisäilen j:n listalle biisejä kuon hullu ja pilaan elämääni tässä. En todellakaan enää tajua miten on mahollista että tykkään siitä näin paljon. Tää on nii. Noloo. Mut. En vaa pysty olla tuijottamatta sitä. Katon aina sitä ja meinasin jopa avautuu eräälle tutulle siitä että tykkään j:stä. Ehkä mun olis pitänyki, Ehkä se ois ymmärtäny ja osannu auttaa :D must tuntuu wt ei tää muutenkaa salassa pysy kauaa. Jossai vaihees varmaa kaikki saa tietää. Ainki se tuttu ja yks toinenkin tuttu todennäköisesti. Ja miks must oikeesti tuntuu et se tykkää must takas. Ku se kuitenkin välil kattoo mua, sillee vilkasee, vähä niiku mäki, sillee nopee vilkasee ettei kukaa näkis. Voihan se tietysti olla et sil muute vaa katse vaeltaa mut jos se kattoo mua tolleen samasta syystä ku mä katon sitä tolleen ni 😬 ja kuten oon aiemminkin kelaillu ni for real olin aistivinani jotain meidän välillä aiemminkin. Siis jo joskus vapun aikoihin. En tiiä voiko siit olla vääräs. Ja sillon en ees ite ollu pahemmin ihastunu siihen, ehkä vähän, mut en usko wt se ois ollu toiveajattelua. En usko et oon vääräs, se oikeesti vaikutti silt et sil olis jotai tunteit mua kohtaan. Uskokaa tai älkää, mul on sellanen kutina et täst tulee viel vuosisadan draama. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Sen ainakin tiedän että rakastan h:tö
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja