Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Sen ainakin tiedän että rakastan h:tö
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 65402" data-attributes="member: 34"><p>Siis on ihme jos j ei nää että tykkään siitä.</p><p></p><p>Mut......</p><p></p><p>Timppa 😭 oikeesti mä rakastan j:tä niin paljon, ja muistan kuinka jo sillon vapun aikoihin meinasin seota, kun istuttiin vierekkäin ja puhuttiin jotain ja must tuntuu et se vaan sulattaa mua niin pahasti ja aaaaa aina ku oon istunu sen vieres ja meiän käsivarret on koskenu toisiaan ja mä-</p><p></p><p>Miks se tekee näin mull</p><p>Miks se ees puhuu mulle</p><p></p><p>Aina</p><p></p><p>Se ihan vitun varmana tykkää musta koska se jutskaa mulle niin jotenkin... Paljon tai emt ei vittu EI TÄN PITÄNY MENNÄ NÄIN EI PITÄNY 😭😭😭😭😭😭😭😭😭</p><p></p><p>kaiken kruunaa vittu se että kuuntelen tätä: [MEDIA=spotify]track/7lPN2DXiMsVn7XUKtOW1CS[/MEDIA]</p><p></p><p>NIINKU OIKEESTI.</p><p></p><p>OIKEESTI</p><p></p><p>OIKEESTI OIKEESTI OIKEESTI</p><p></p><p>TÄÄ BIISI LIITTYY TIMPPAAN JA MÄ EN IKINÄ IKINÄ IKINÄ IKINÄ IKINÄ IKINÄ IKINÄ PÄÄSE YLI SIITÄ</p><p></p><p>EN IKINÄ EN IKINÄ</p><p></p><p>mut mitä vitun vittua</p><p></p><p>Ja tiedättekö vielä mitä</p><p>Yks niistä mun tutuista teki jonku kummeliviittauksen ja must tuntuu et kuolin melkee sillo</p><p></p><p>Ja toinen teki jonku hiton popeda/Eppu Normaali viittauksen tai jotain sellasta, tais olla popedaa ja olin sillee ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 65402, member: 34"] Siis on ihme jos j ei nää että tykkään siitä. Mut...... Timppa 😭 oikeesti mä rakastan j:tä niin paljon, ja muistan kuinka jo sillon vapun aikoihin meinasin seota, kun istuttiin vierekkäin ja puhuttiin jotain ja must tuntuu et se vaan sulattaa mua niin pahasti ja aaaaa aina ku oon istunu sen vieres ja meiän käsivarret on koskenu toisiaan ja mä- Miks se tekee näin mull Miks se ees puhuu mulle Aina Se ihan vitun varmana tykkää musta koska se jutskaa mulle niin jotenkin... Paljon tai emt ei vittu EI TÄN PITÄNY MENNÄ NÄIN EI PITÄNY 😭😭😭😭😭😭😭😭😭 kaiken kruunaa vittu se että kuuntelen tätä: [MEDIA=spotify]track/7lPN2DXiMsVn7XUKtOW1CS[/MEDIA] NIINKU OIKEESTI. OIKEESTI OIKEESTI OIKEESTI OIKEESTI TÄÄ BIISI LIITTYY TIMPPAAN JA MÄ EN IKINÄ IKINÄ IKINÄ IKINÄ IKINÄ IKINÄ IKINÄ PÄÄSE YLI SIITÄ EN IKINÄ EN IKINÄ mut mitä vitun vittua Ja tiedättekö vielä mitä Yks niistä mun tutuista teki jonku kummeliviittauksen ja must tuntuu et kuolin melkee sillo Ja toinen teki jonku hiton popeda/Eppu Normaali viittauksen tai jotain sellasta, tais olla popedaa ja olin sillee ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Sen ainakin tiedän että rakastan h:tö
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja