Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Sen ainakin tiedän että rakastan h:tö
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 65403" data-attributes="member: 34"><p>Oikeest mä-</p><p></p><p>Oon niin puolikuollut</p><p></p><p>Mut siis se yks äijä suuteli mun kättä lmaoooo se oli jotenki niin suloinen:D herrasmies 🤔 voi vittu :Ddd</p><p></p><p>Tai siis emt oon vitun imarreltu siitä ja se oli jotenki sulosta lmaooooo mut silti j</p><p></p><p>Vitun j</p><p></p><p>Mut mä en ymmärrä miten se muka vois tykätä musta</p><p></p><p>Niiku mate what the fuck</p><p></p><p>Mutta must tuntuu et kumpikaan meistä ei saa aikaseks mitään. Jutellaan kyl välillä jotain säälittävää ja näin mutta eih. Ei niiku... Ei. En vaa voi tehdä mitään.</p><p></p><p>Vaikka olin just aiemmin ajatellut et vois tehdä jotain, niiku lähestyy sitä tai jotenki mut sit ku jäätiin hetkeks kahden nii en ollu sit kuitenkaan tosipaikan tullen tarpeeks kännissä siihen :D aloin vaa jännittää ja en keksiny about ees mitää sanottavaa. Joooooo vittu.</p><p></p><p>Vitun miehet oikeesti.</p><p></p><p>Itken :DDDDDDDDDDDDD</p><p></p><p>mun on pakko puhuu täst jolleki. Ja vanhemmille en tod kehtaa ja kavereita ny en oikeestaa ees nää, eikä ne ees tunne sitä tyyppiä yhtään, nii emt kai mun pitää sit niille mun parille tutulle avautua. I mean, pitäähän sitä nyt tuttavuutta syventää avautumalla ihastuksesta D::::::::: no siis tuntuuhan tää kaikki ihan vitun tyhmältä mut olin oikeest ihan viittä vailla jo avautumas sille äijälle siit et oon vitu kuses sen frendii :Ddd luulen kyl et se ois ottanu sen ihan hyvin. Ehkä se ois jopa osannut antaa jotain vinkkei, sehän kuitenkin tuntee sen kai aika hyvin.</p><p></p><p>Vittu et kärsin ton miehen takii :D niin paljon.</p><p></p><p>Mut kuuntelen timpan listaa ni tää on nyt vähä ristiriitasta, tai siis vitun.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 65403, member: 34"] Oikeest mä- Oon niin puolikuollut Mut siis se yks äijä suuteli mun kättä lmaoooo se oli jotenki niin suloinen:D herrasmies 🤔 voi vittu :Ddd Tai siis emt oon vitun imarreltu siitä ja se oli jotenki sulosta lmaooooo mut silti j Vitun j Mut mä en ymmärrä miten se muka vois tykätä musta Niiku mate what the fuck Mutta must tuntuu et kumpikaan meistä ei saa aikaseks mitään. Jutellaan kyl välillä jotain säälittävää ja näin mutta eih. Ei niiku... Ei. En vaa voi tehdä mitään. Vaikka olin just aiemmin ajatellut et vois tehdä jotain, niiku lähestyy sitä tai jotenki mut sit ku jäätiin hetkeks kahden nii en ollu sit kuitenkaan tosipaikan tullen tarpeeks kännissä siihen :D aloin vaa jännittää ja en keksiny about ees mitää sanottavaa. Joooooo vittu. Vitun miehet oikeesti. Itken :DDDDDDDDDDDDD mun on pakko puhuu täst jolleki. Ja vanhemmille en tod kehtaa ja kavereita ny en oikeestaa ees nää, eikä ne ees tunne sitä tyyppiä yhtään, nii emt kai mun pitää sit niille mun parille tutulle avautua. I mean, pitäähän sitä nyt tuttavuutta syventää avautumalla ihastuksesta D::::::::: no siis tuntuuhan tää kaikki ihan vitun tyhmältä mut olin oikeest ihan viittä vailla jo avautumas sille äijälle siit et oon vitu kuses sen frendii :Ddd luulen kyl et se ois ottanu sen ihan hyvin. Ehkä se ois jopa osannut antaa jotain vinkkei, sehän kuitenkin tuntee sen kai aika hyvin. Vittu et kärsin ton miehen takii :D niin paljon. Mut kuuntelen timpan listaa ni tää on nyt vähä ristiriitasta, tai siis vitun. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Sen ainakin tiedän että rakastan h:tö
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja