Seurustelu Seurustelu kasvomaskia käyttämättömän kanssa?

Voitko seurustella kasvomaskia käyttämättömän kanssa?

  • Kyllä

    Ääniä: 22 75,9%
  • En

    Ääniä: 7 24,1%

  • Ääniä yhteensä
    29

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Voitko seurustella kasvomaskia käyttämättömän kanssa?

Oletetaan ettei hänellä ole terveydellisiä syitä olla käyttämättä.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
No, siis se riippuu tilanteesta. :D Jos nyt tarkotetaan näin korona-aikana ja että oltais jossain semmosessa paikassa, missä on paljon ihmisiä ja maskipakko niin kyllähän se kieltämättä laskis mun kiinnostusta siihen ihmiseen, koska se tekis siitä tosi välinpitämättömän kuvan. Laitoin nyt kuitenkin "joo", koska en mä kuitenkaan pidä maskittomuutta niin suurena haittana ja kun tosiaan riippuu tilanteesta niin paljon. Ja eihän se kuitenkaan kaikkea siitä ihmisestä kerro. Sitä paitsi sehän saatto vaan unohtaa kasvomaskin kotiin.

Luulin muuten otsikon nähdessäni, että tää keskustelu koskis sitä, jos alkaa seurustelee jonkun tyypin kaa, mut ei oo ikinä ees nähnyt sen kasvoja kunnolla, koska molemmilla on aina kasvomaskit ja sit haluis pussata sitä, mutta ensisuudelma ei onnistu, koska molemmilla on aina maskit päällä. :D
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
En. Antaa ihmisestä todella välinpitämättömän kuvan, koska eihän sitä maskia pelkästään itseään varten käytetä vaan sillä suojataan myös muita ihmisiä.

Sama mielipide koskee myös rokotekriittisiä ja muita tieteen kyseenalaistajia. Suoraan sanottuna vituttaa se, että kuvitellaan olevansa jonkun viiden minuutin Google-seikkailun jälkeen paljon viisaampia kuin alaa vuosikymmeniä tutkineet ammattilaiset.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,956
Reaktioarvo
8,465
En käytä maskia, mutta en myöskään innostu lampaista jotka seuraavat tyhjänpuhujia sokeasti.
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
861
Reaktioarvo
1,563
laitoin joo koska olen itekkin joutunut kulkemaan julkisilla tai kaupoissa ilman kun maski on unohtunut kotiin. yleensä kannan mukana kokonaista pakettia, sitten loppuvat niin unohtuu et ainii perkele ne loppu ja oot menossa esim bussiin eikä siinä nyt ole kauppaa lähistöllä.

se ei kerro vielä ihmisestä mitään jos kulkee ilman maskia. itse pidän huolen turvaväleistä siinä vaiheessa ja että asioin nopeasti. käytän kyllä aina maskia kun on pakko. vanhinkoja sattuu, se pitää ymmärtää.

eri asia kun teinilaumat kulkevat tuolla ilman maskeja kaupoissa, julkisissa, kauppakeskuksissa yms. kun voisivat käyttää.
 

tikkuihminen

Blöt
Liittynyt
9.2.2021
Viestejä
105
Reaktioarvo
138
Joo, ei kiinnosta muiden maskinkäyttö. Tosin jos se olisi sellainen joka huutelee koko ajan maskilampaista ja pitää itseään jotenkin hienona valtavirran vastustajana niin en jaksaisi sellaista kuunnella.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,849
Reaktioarvo
2,892
Aika kummallista jos joku ei voi mut jokainen tyylillään i guess. Oletin et kaikki ois vastannu kyllä ja yllätyin et oli 50/50

Muokkaan vielä tähän että ei mun iskäkää esim oo kertaakaan tainnu käyttää maskia tänä aikana ja ei se silti mikään itse saatana ole. Ihan normaali ihminen sanoisin.
 

Kertokaapliis

Asiantuntija
Liittynyt
13.3.2021
Viestejä
280
Reaktioarvo
153
Ööö mitä vittua nyt taas :D tottakai voisin, aika naurettavaa jos tollane oikeesti jollekki vaikuttaa :D
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,839
Reaktioarvo
2,378
Joo, mutten oikein osaa seurustella. Muttenkin hieman outo kysymys....
 

varjojenmaa

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
300
Reaktioarvo
305
Erikoinen kysymys. Jos tyyppi ajattelisi, että ihan sama vaikka kaikki muut ihmiset kuolis, niin en todellakaan. Ääripäässä olis sitten varmaan itteni tyyppinen, sunnuntaiaamuna klo 6.15 bussikuskin kanssa kahdestaan bussissa ilman maskia istuva matkustaja. Tai sairaalasta kotiutuva potilas, joka unohti ottaa maskin osastolta mukaan. En vastaa näin epätarkasti määriteltyyn kysymykseen :D
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
On kyllä hassua lukea tätä keskustelua näin koronarajoitusten ja maskisuositusten poistuttua. :D

Mut joo, kyl mä voisin seurustella maskia käyttämättömän kanssa, pois lukien toisten maskien käytöstä urputtavat yksilöt.
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,228
Reaktioarvo
828
Käyttääkö 2022 kesällä ihmiset muka enää maskeja missään muualla kuin terveysasemalla ja sairaaloissa? Ainakin omaan silmään näyttää että kaikki on luopuneet niistä.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Ei ole enää kovin ajankohtaista, mutta jos elettäisiin viime vuotta, vastaisin näin:
”Olen huomannut että minua ei kiinnosta välinpitämättömyys (en tiedä että onko kaikki maskeja käyttämättömät välinpitämättömiä jotka ei käytä maskeja terveydellisistä syistä ja se on mulle suhteellista millainen välinpitämättömyys on turn off) eikä se juurikaan laske kiinnostusta. Maskin käyttö ei myöskään erityisemmin nosta kiinnostusta eikä käyttämättömyys laske. Eli mulle se, että käyttääkö maskia ei ole mikään kriittinen tekijä kumppanin valintaan. Mulle ei ole väliä, käyttääkö maskia vai ei joten vastasin kyllä.
Sen sijaan mua ärsyttää liika välittäminen ja tuputtaminen, pätee ihan mihin asioihin vain. En kestäis sellaista kumppania enkä muutakaan läheistä, joka vahtii että onko tolla nyt maski naamalla vai ei ja kieltää yskimisen ja niiskuttamisen. Voi olla vähän off topic mutta halusin selittää laajasti.”
Käytin kyllä itse maskia aina kun oli mahdollista ja olin täysin riippumaton muiden neuvoista siinä asiassa. Ja tuun käyttämään taas jos se on taas ajankohtaista. Mut mua ei jostain syystä häiritse, että käyttääkö kukaan muu maskia. Olen ankara ainoastaan itselleni (ja pahimmille julmureille).
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,956
Reaktioarvo
8,465
Käyttääkö 2022 kesällä ihmiset muka enää maskeja missään muualla kuin terveysasemalla ja sairaaloissa? Ainakin omaan silmään näyttää että kaikki on luopuneet niistä.
Eihän niitä käytetty "oikein" kuiin pari viikkoa, jonka jälkeen ihmiset pitivät samaa maskia tuntikaupalla tai vetivät sen taskustaan mennessään kauppaan tai muuhun yleiseen tilaan.
 
Ylös Pohja