Ihastuminen SHIT SHIT SHIT MITÄ TEEN

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,970
Reaktioarvo
8,474
Jätit vastaamatta, että eikö "jumala" ymmärrä englantia?
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Siis mun kaveri kerto mun ihastuksesta joitaki paskoja juttuja mitä se on teheny/sanonu ja tuntuu niin absurdilta... Koska mää en tunnista sitä ihimistä josta se puhhuu eikä se tunnista ihimistä josta mää puhun. Outoo.
Ja siis se oli tossa viikonloppuna kaiken lisäksi tosi ihana ku olin yhdessä vaiheessa tosi ahistunu ja peloissaan mun kaverin puolesta yms (en haluu selittää sitä tilannetta nyt tarkasti) ja selitin sille siitä snäpissä nii se sano et ymmärtää miltä musta tuntuu ja niinku huolehti musta ja sano et mun kanttii yrittää löytää joku jolle puhua. Ihana...
Toisaalta oon tosi hermostunu et uskallanko sittenkää huomenna koulussa kyssyy et josko me nyt ehitään jutella... Mut toisaalta en haluis enää ikinä sellasta tilannetta jossa kaikki on epäselvää vaikka hyvin pystyis selvittää ne puhumalla kuten M:n kanssa kävi. No, onneks tää nykyinen ei ole niinku M...
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Ok mä kysyin et haluukse jutella huomenna–
Lmao miks oon näin hermostunu
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Hyvä ku kirjotin tän koko mun ihastustarinan isoskoulutuksessa sen asunnon/solun vieraskirjaan :D
Ja joku vielä kirjoitti sinne vastauksen et "Ihana tarina, toivottavasti teillä päättyy asiat hyvin, laav juu ❤️" ja olin ihan sillee awwwss (⁠ ⁠◜⁠‿⁠◝⁠ ⁠)⁠♡
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Ähhh sais jo vastata mut ei varmaan vastaa ennen puolta päivää :')
Joo meillä on tännää vaa yhteen asti koulua et... Sit ku se vastaa koulu on jo loppu eli veikkaan et pittää oottaa huomiseen sitä juttutuokiota. En viitti alakaa painostaa sitä nyt, parempi ku tietää etukäteen et millon puhutaan
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Voi halavattu tän ylianalysoinnin kanssa...
Jotenki tuntuu et se ois tännää ollu jotenki hirveen ärsyyntyny?? Kysyin et onkse kaikki ok mut en kuullu et ois vastannu yhtää mittää
Ja yhessä välissä ku puhuin mun kaverin kaa ja sanoin yhestä maalauksesta et siinä on ylösalasin olevia kolmioita ja en muista mitä mun kaveri I vastasi mut mun ihastus alako kyselee et miten kolmio voi olla ylösalasin mut se puhu sit mun kaverille eikä ees kattonu mua eikä kuunnellu mitä sanoin.
Muuten se oli ihan normaalisti mut kyl mää silti vähän mietin et onko sillä nyt kaikki ok :') Vai ylianalysoinko vaan, en vaan enää tiiä mikä on totta ja mikä mun omaa kuvitelmaa ku oon monta vuotta yliajatellu suunnilleen joka ikisen asian mitä nään/kuulen
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Voi halavattu tän ylianalysoinnin kanssa...
Jotenki tuntuu et se ois tännää ollu jotenki hirveen ärsyyntyny?? Kysyin et onkse kaikki ok mut en kuullu et ois vastannu yhtää mittää
Ja yhessä välissä ku puhuin mun kaverin kaa ja sanoin yhestä maalauksesta et siinä on ylösalasin olevia kolmioita ja en muista mitä mun kaveri I vastasi mut mun ihastus alako kyselee et miten kolmio voi olla ylösalasin mut se puhu sit mun kaverille eikä ees kattonu mua eikä kuunnellu mitä sanoin.
Muuten se oli ihan normaalisti mut kyl mää silti vähän mietin et onko sillä nyt kaikki ok :') Vai ylianalysoinko vaan, en vaan enää tiiä mikä on totta ja mikä mun omaa kuvitelmaa ku oon monta vuotta yliajatellu suunnilleen joka ikisen asian mitä nään/kuulen
Ehkä sitä vaan jännittää sun seura D:
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Ärgh se vastasi ettei tiedä...
Sanoin sille jotain et sano nyt vaan :'D (joo alan turhautua tähän vaikka ymmärrän kyllä et ei se välttis oo nii heleppoo tosta vaan puhua asiasta)
Lisäsin vielä et en mää sitä pakota mut et ite toivosin et voitas puhua
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Ok nyt se oli vastannu "Ihan sama mulle sun pitää löytää joku oma sopiva aika kysyä sitä"
Sanoin et en mää uskalla :)
Emt ehkä kysyn tännää vaikka mää varmaan kuolen jännityksestä
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Aaaaa mun sydän hakkaa ja on semmone tosi jännittyny olo
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Lmao että mää rakastan tätä keskustelua et miten asiat mennee eteenpäin xD
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Mut siis se mitä tapahtu oli tää:

Kirjoitin puhelimen muistiinpanoihin (jep, en uskaltanu ääneen kysyä + kaikki luokassa ois kuullu ku oli sen verran hiljaista) "Voidaanko puhua tän oppitunnin jälkeen" ja tökkäsin sitä olkapäähän ja näytin ton tekstin sille
Luulin et se ignooras mut koska se ei reagoinut ollenkaan
Mutta sit kohta se napautti mua olkapäälle ja näytti läppärillä kirjotettua tekstiä et "On tossa yks minuutti aikaa"
(Siis sen bussi lähti klo 9.31 ja meijän oppitunti päättyi klo 9.30, toki päästiin muutama minuutti aiemmin)
Sitten kirjotin uudestaan "Miten huominen?"
Se etti kouluaikatauluja ja bussiaikatauluja saadakseen selville, onks meillä aikaa :'3
(Meillä on koeviikko, joten ei voija olla varmoja milloin koepäivät päättyy)
Vastasin että "Teamsissa lukee et kestää 9.00-11.00" ja sit se kirjotti et "Siinä ois sit +10 minuuttia" ja vastasin et varmaan riittää ja se vain kohautti olkiaan ja sano et okei
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Ok mun keho kihelmöi–
Mun ei kuulus olla tästä näin innossaan ku tuun kummiski saamaan pakit xD
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
nyt miekin seurailen tätä ihan jännittyneenä :D kun en tiiä yhtään mitä ajatella... kun joko se ei oo kiinnostunu samalla tavalla ja sitä kautta vähän välttelee sinuu, ettei ns. johdattais sinuu harhaan (tai antais kiinnostumisen merkkejä takas). TAI sit se on kiinnostunu siusta, mutta ei oo ehkä varma oliko se siun lappu läppä vai ei, ja sitä kautta jännittyny (ja ehkä muutenkin sit jännittyny tai jotain). ja toki sille toi tilanne voi olla fine, mutta ehkä ton koeviikko stressin takia on ollu välttelevämmän olonen, jne.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Älä nyt vielä lannistu! Siinä voi käydä hyvinkin
No kun en mää oikeestaan koskaa oo uskonu mun mahiksiin :') Alunperin mun ei edes pitäny kertua sille mun tunteista mut sit se meniki JUST ton tietyn lapun kääntämään suomeksi ku olis ollu monta kertaa nii monta muuta ihan turhaa lausetta jotka ois voinu kääntää nii eiiiii xD
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
nyt miekin seurailen tätä ihan jännittyneenä :D kun en tiiä yhtään mitä ajatella... kun joko se ei oo kiinnostunu samalla tavalla ja sitä kautta vähän välttelee sinuu, ettei ns. johdattais sinuu harhaan (tai antais kiinnostumisen merkkejä takas). TAI sit se on kiinnostunu siusta, mutta ei oo ehkä varma oliko se siun lappu läppä vai ei, ja sitä kautta jännittyny (ja ehkä muutenkin sit jännittyny tai jotain). ja toki sille toi tilanne voi olla fine, mutta ehkä ton koeviikko stressin takia on ollu välttelevämmän olonen, jne.
Sunkin teoriat kuulostaa ihan järkeviltä :'D
 
Ylös Pohja