Ihastuminen SHIT SHIT SHIT MITÄ TEEN

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Äärkrkwjdsöfbs mää en ymmärrä
Mää aattelin et kaikki on ihan okei nyt meijän välillä mut vissiin sitä kaivelee vielä joku asia??? Niinku se on välillä hirveen tyly mulle taas. Ei välttämättä kasvotusten mut esim jos juttelen sen kaa jostaki snäpissä (toki joo hankala päätellä kirjoitetun tekstin perusteella et millä sävyllä se asiat sanoo mut se on ruvennu töksäyttää asiat vaa sillee oudosti) ja sit ku mun kaverilla oli synttärit ja mää kysyin siltä et "No miltäs nyt tuntuu ku oot 17" (kyseessähän on semmone inside joke et aina kysellään et no miltä tuntuu yms) nii sit mun ihastus vaa melekeen vihasen kuulosesti kommentoi vierestä et "Miltä sen muka pittäis tuntua sehän on vaa yks vuosi lissää ei siinä oo mittää erityistä" ja olin ihan hämmentyny et mikä ihime sillä on.
Sillee suurimman osan ajasta se on normaalisti mut sit välillä se tekkee tommosia iha ihime temppuja D: En ymmärrä
jos et välttämättä haluu kysyy vakavasti mikä on ja luoda uutta vakavaa keskusteluu, niin entä jos seuraavan kerran sanot suoraan, että hei mikä ikinä siulla onkaan, niin älä pura sitä minuun, kun se ei tunnu hyvältä.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,584
Reaktioarvo
6,487
jos et välttämättä haluu kysyy vakavasti mikä on ja luoda uutta vakavaa keskusteluu, niin entä jos seuraavan kerran sanot suoraan, että hei mikä ikinä siulla onkaan, niin älä pura sitä minuun, kun se ei tunnu hyvältä.
Joo, sitä ajattelin...
Mua ärsyttää tää ihan hirveesti ku suurin osa ajasta kaikki on hyvin mut sit yhtäkkiä tullee tollasia hetkiä D:
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,584
Reaktioarvo
6,487
Jos se ei enää tee noin nii sit annan olla D:
Ja ehkä en puhu sille enää snäpissä kauheena ku se tuntuu siellä olevan palijon töykeämpi ku mitä sit kasvotusten. Vaikka ei tarkoittaskaa niitä asioita ilikeästi nii ehkä parempi että ite säästyn sit asian vatvomiselta
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
uskon, että kyseinen asia ärsyttää D:! kumminkin ootte ollu kavereita, niin eihän se nyt kivalta tunnu, kun toinen purkaa sinuun...jotain (kun ei tiiä syytäkään ees).

ja kannattaa vaan tosiaan antaa olla. ehkä hänkin tajuis miten lapsellisesti ja töykeesti on käyttäytyny sinuu kohtaan... kun et todellakaan ansaitse tommosta kohteluu.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,584
Reaktioarvo
6,487
Joo ei halvattu
Siis tännää meni vielä paskemmin koska menetin tällä kertaa hermoni (en toki alakanu huutaa tai mitää) siihen ku se ei ees kuunnellu loppuun sitä mitä mää olin sanomassa (kuulin siis vahingossa väärin et mistä se ja mun kaveri puhu enkä ehtinyt selittää sitä et kuulin vaa väärin nii sit siitä tuli sellane pienimuotoine kina asiasta ja nyt mua harmittaa ihan järkyttävästi... Toki mää pyysin anteeksi siltä mut se ei oo siihen viestiin vielä vastannu)
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,584
Reaktioarvo
6,487
Unohin näköjään tänne sanua
Se ei ite vissiin aatellu yhtään mittää erityistä siitä meijän pienestä argumentista jos sitä siksi voi sanua koska ei vastannu mittää erityisempää.

En tiiä miks oon ruvennut saamaan jotaki minisydäreitä ku se laittaa mulle snäppiä, ei olla nyt ees puhuttu mittää eikä sen öööö snäppäystapa(??) oo muuttunu miksikää
Musta tuntuu et mää ite elän koko aja jossaki kaaoksessa mut sit kaikki muut on ihan tyyniä
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Unohin näköjään tänne sanua
Se ei ite vissiin aatellu yhtään mittää erityistä siitä meijän pienestä argumentista jos sitä siksi voi sanua koska ei vastannu mittää erityisempää.

En tiiä miks oon ruvennut saamaan jotaki minisydäreitä ku se laittaa mulle snäppiä, ei olla nyt ees puhuttu mittää eikä sen öööö snäppäystapa(??) oo muuttunu miksikää
Musta tuntuu et mää ite elän koko aja jossaki kaaoksessa mut sit kaikki muut on ihan tyyniä
no hyvä, jos ei ajatellu sen enempää tuosta konflikti tilanteesta D:!
ja mitä tulee noihin minisydäreihin, niin voisko ne vähän myös johtuu siitä, että tykkäät siitä edelleen? tai tuskin tunteet hetkessä häviää ja kun ootte kumminkin olleet tekemisissä, niin varmaan vaikeempi päästä yli (tai vaatii enemmän aikaa). mutta varmasti on aikamoisia tunnekuohuja meneillään D:!
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,584
Reaktioarvo
6,487
no hyvä, jos ei ajatellu sen enempää tuosta konflikti tilanteesta D:!
ja mitä tulee noihin minisydäreihin, niin voisko ne vähän myös johtuu siitä, että tykkäät siitä edelleen? tai tuskin tunteet hetkessä häviää ja kun ootte kumminkin olleet tekemisissä, niin varmaan vaikeempi päästä yli (tai vaatii enemmän aikaa). mutta varmasti on aikamoisia tunnekuohuja meneillään D:!
Joo ihan hyvähän se on ettei se ottanu sitä mitenkää hirvee syvälle sieluun sitä kinaa, vaikka toki mistä mää tiiän mitä se aattelee, tosin uskon et kyl se ois mulle maininnu jos sillä jäi joku kaivelee ku se kummiski tietää mun olevan ylianalysoiva murehtija :'D
En tiiä, voihan se siitä johtua D: Tottakai mää tykkään siitä valtavasti edelleen, en mää siitä oo lähiaikoina pääsemässä yli ellen satu kohtaamaan yhtäkkiä ketään vielä ihanampaa ihimistä (siis se on varmaan ensimmäine oikeasti järkevä ja ei-toksinen ihimine johon oon ihastunu ja jolla on sentään tunnetaidot kunnolla hallussa et en tiiä kui palijon voi paremmaksi mennä enää xD) mut en tiiä miksi sit mun reaktiot sitä kohtaan on muuttunu. En tiiä onko se sitä et tavallaan aikasemmin oon ehkä tiedostamattaki yrittäny jollaki tapaa padota mun tunteita ku olin ihan alussaki jo ahistunu ees siitä tiedosta et oon nyt ihastunut siihen D:
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Joo ihan hyvähän se on ettei se ottanu sitä mitenkää hirvee syvälle sieluun sitä kinaa, vaikka toki mistä mää tiiän mitä se aattelee, tosin uskon et kyl se ois mulle maininnu jos sillä jäi joku kaivelee ku se kummiski tietää mun olevan ylianalysoiva murehtija :'D
En tiiä, voihan se siitä johtua D: Tottakai mää tykkään siitä valtavasti edelleen, en mää siitä oo lähiaikoina pääsemässä yli ellen satu kohtaamaan yhtäkkiä ketään vielä ihanampaa ihimistä (siis se on varmaan ensimmäine oikeasti järkevä ja ei-toksinen ihimine johon oon ihastunu ja jolla on sentään tunnetaidot kunnolla hallussa et en tiiä kui palijon voi paremmaksi mennä enää xD) mut en tiiä miksi sit mun reaktiot sitä kohtaan on muuttunu. En tiiä onko se sitä et tavallaan aikasemmin oon ehkä tiedostamattaki yrittäny jollaki tapaa padota mun tunteita ku olin ihan alussaki jo ahistunu ees siitä tiedosta et oon nyt ihastunut siihen D:
niin tokihan se vois vaan sanoo, että joo on kaikki hyvin, vaikkei ois, mutta haluun uskoo että ois nyt kertonu totuuden (ja kerta itsekin näin uskot ja siehän hänet parhaiten tunnet).
uskon, että tykkäät hänestä valtavasti ja kuulostaa mukavalta tyypiltä... ymmärrän muutenkin miten ihanaa on löytää semmonen ei-toksinen tyyppi. ja vaikka nyt tuntuu siltä, ettei parempaa oo tulossa, niin oman kokemuksen kautta voin sanoo, että varmasti on tulossa :)! mitä mie oon tässä deittaillu ja tutustunu eri tyyppeihin, niin...joka kerta on tullu entistä ihastuttavampi ihminen vastaan.
mutta tuohon on kyl paha sanoo D:! ihmismieli ja tunteet on niin monimutkikkaat...
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,584
Reaktioarvo
6,487
niin tokihan se vois vaan sanoo, että joo on kaikki hyvin, vaikkei ois, mutta haluun uskoo että ois nyt kertonu totuuden (ja kerta itsekin näin uskot ja siehän hänet parhaiten tunnet).
uskon, että tykkäät hänestä valtavasti ja kuulostaa mukavalta tyypiltä... ymmärrän muutenkin miten ihanaa on löytää semmonen ei-toksinen tyyppi. ja vaikka nyt tuntuu siltä, ettei parempaa oo tulossa, niin oman kokemuksen kautta voin sanoo, että varmasti on tulossa :)! mitä mie oon tässä deittaillu ja tutustunu eri tyyppeihin, niin...joka kerta on tullu entistä ihastuttavampi ihminen vastaan.
mutta tuohon on kyl paha sanoo D:! ihmismieli ja tunteet on niin monimutkikkaat...
Joo ainaski mää uskon tuntevani sitä sen verran... Tai niinku en yhtään keksi syytä miksi se ei puhuis totta ku ei sitä koskaan oo aikasemminkaan haitannu sanua se mitä se aattelee tai miltä siitä tuntuu.
Ja toivotaan xD Ehkä mää vaa pysyn sinkkuna nii ei tarvi huolehtia mistään tunnemyrskyistä lol

ihmismieli ja tunteet on niin monimutkikkaat...
Tämäpä... Noh, opiskelen psykologiaa nii ehkä mää opin jotaki ainaski haha
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,584
Reaktioarvo
6,487
Lmao mistä lähtien tällä kesulla on ollu melekee 1 300 katselukertaa xDDD Vai oonko ite muka käyny täällä niin monta kertaa hahah
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,584
Reaktioarvo
6,487
Tänään se ei yhtäkkiä istunukkaa saksan tunnilla mun viereen 🤨 Emt voi toki olla et halus päästä esim lähemmäs laturinpaikkaa (lähin laturi oli just siinä mun paikan takana olevassa paikassa ja se istu siihen) ja teki se mun kaa paritehtävät kyllä
Mulla on sellane olo et sitä ei oikeen ees kiinnosta mun seura ellen mää sille mee juttelemaan D: Toki se voi olla vaan tunne
On monta juttuu mistä mää haluisin sen kaa jutella mut en tiiä kehtaanko mää ees mainita sille mittää
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,388
Reaktioarvo
964
Huoh mun kaveri on vaa sillee "älä nyt vielä luovuta ku kyl se suhun voi ihastua" niinku plz don't give me false hope D: Musta tuntuu jo valamiiksi siltä et suunnitelma päästä yli on tuhoon tuomittu lmao.
Varmaan se sydämen särkyminen ois ollu parempi vaihtoehto xDDD
Argh tommonen on niiin ärsyttävää!!!!

Olin ihan toivottoman ihastunu mun luokkalaiseen jotaki viis vuotta ja mun yks aika uus kaveri ei vaan ymmärrä että SE EI JUMALAUTA TYKKÄÄ MUSTA :DDD

Mutta olipa toi sun ihastus super fiksusti tossa tilanteessa, wow!
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,584
Reaktioarvo
6,487
Argh tommonen on niiin ärsyttävää!!!!

Olin ihan toivottoman ihastunu mun luokkalaiseen jotaki viis vuotta ja mun yks aika uus kaveri ei vaan ymmärrä että SE EI JUMALAUTA TYKKÄÄ MUSTA :DDD

Mutta olipa toi sun ihastus super fiksusti tossa tilanteessa, wow!
No siis joo ja sit siihen päälle vielä se et mun yhen toisen kaverin ihastus taas oli vastannu mun kaverille että tällä hetkellä ei nää niillä kahella tulevaisuutta mut et "ei sitä tiiä jos asiat muuttuuki" ja siis ku se sano sen tyyliin kahesti nii nyt oon määki ollu sillee "Entä jos.... ..... EIKU EI SE VAAN TOIMI NIIN" 😭

Ja perus, mullekki mun perhe välillä höpisee mun vanhasta ihastuksesta ja oon aina sillee joo sorge en oo ees nähäny koko ihimistä ja se on varmaan suunnilleen kihloissa tai naimisissa tähän mennessä sen tyttöystävän kanssa mut ei ne ymmärrä :D

Jep nii oliki, olin tosi yllättyny siitä miten se otti sen vaikka tiesinki et se on myös aivojen käyttäjä eikä vaan niitten omistaja :')
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,388
Reaktioarvo
964
No siis joo ja sit siihen päälle vielä se et mun yhen toisen kaverin ihastus taas oli vastannu mun kaverille että tällä hetkellä ei nää niillä kahella tulevaisuutta mut et "ei sitä tiiä jos asiat muuttuuki" ja siis ku se sano sen tyyliin kahesti nii nyt oon määki ollu sillee "Entä jos.... ..... EIKU EI SE VAAN TOIMI NIIN" 😭

Ja perus, mullekki mun perhe välillä höpisee mun vanhasta ihastuksesta ja oon aina sillee joo sorge en oo ees nähäny koko ihimistä ja se on varmaan suunnilleen kihloissa tai naimisissa tähän mennessä sen tyttöystävän kanssa mut ei ne ymmärrä :D

Jep nii oliki, olin tosi yllättyny siitä miten se otti sen vaikka tiesinki et se on myös aivojen käyttäjä eikä vaan niitten omistaja :')
Siis turhan toivon antaminen on vaan epäreilua!!

Joo mieki kuulin vanhalta luokkalaiselta eilen siitä miten tykkäisin edelleen vanhasta ihastuksesta :D EN
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
jos et välttämättä haluu kysyy vakavasti mikä on ja luoda uutta vakavaa keskusteluu, niin entä jos seuraavan kerran sanot suoraan, että hei mikä ikinä siulla onkaan, niin älä pura sitä minuun, kun se ei tunnu hyvältä.
Näin. Ja ite ottaisin vähän etäisyyttä koko tyyppiin jos vielä ihastunut olet, pääset sen yli helpommin, voitte olla kavereita myöhemminkin. Ehkä sekään ei tiedä miten käyttäytyä sun kanssa kun tunnette niin eri tavalla.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,584
Reaktioarvo
6,487
Siis mulla oli tännää varmaan kaikista normaalein hetki sen kaa sitten tammikuun!!!

Olin tosi ilonen (ja toisaalta ihan hirveen hämmentyny aluksi koska se ei oo pitkää aikaa ollu samalla tavalla mun kaa ja olin jotenki tottunu jo siihen et se käyttäytyy oudosti) ja siis selitin sille taas yhdestä draamasta joka on meneillään mun kaverien välillä ja kysyin et mitä mun kanttis tehä ja se ihan oikiasti kuunteli ja yritti neuvoa mua :')
Ja sit me juteltiin kaikkee meijän opettajista (lähinnä historian, meillä on sama kurssi nyt mut vaa eri ryhymä) :D
Se tunnin alaku tosin oli vähä kamala koska sain ahistuskohtauksen ja sit ku se ei aluksi sanonu mulle mittää ja paritehtävätki teki kahen muun tyypin kaa mut emt aatteliko se sit et mää en haluu tehä niitä koska en vaa sen ahistuksen takia pystyny sanoo mittää (aloin myös itkee... Hävettää vaikka tiiän ettei pittäis, en vaan haluis et muille tullee epämukava olo)
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,584
Reaktioarvo
6,487
Mää muuten tännää tajusin yhen jutun
Oon aprikoinu jo pitkää et 1. Miks mää sen seurassa aina avaudun nii palijon (tein sitä jo ennen ku ihastuin siihen) ja 2. Miksi ylipäätään tykkään siitä (toki tää on vaa yks syy, mut uskon et se on tosi iso sellane, yks tärkeimmistä syistä siihen)

Siis mää arvostan tosi paljon rehellisiä ja suorasanasia ihimisiä jotka ossaa sanua asiat nii et se tullee oikeasti seleväksi mut ei kummiskaa halveksu muita yms.
Nii mun ihastus on aina ollu tosi suora sen vastauksissa mulle
Ja sit ku ne asiat mitä mää sille kerron on aina sellasia et ne on tosi... vääristyneitä? Et ne ajatustavat mitä mulla on ei oo hyväksi mulle.
Kaikki mitä se sanoo mulle on jo mulla tiedossa mut mää vähän niinku kiellän ne ite. Ne huonot ajatukset tullee aina edelle. Mää tarviin jonku muun sanomaan ne ääneen suoraan päin naamaa mulle
Tähän mennessä tää ihimine on ollu ainua joka on nii teheny. Se on sanonu suoraan et mun ajatukset on pahoja, et mun pittäis kasvaa pois niistä. Kaikkee tällasta vastaavaa on mulle aina vastannu
Tottakai mää aina väitän sille vastaan, se on ihan mun normaali puolustusreaktio mut hyvin harvoin mää aattelen tosissani sen olevan väärässä.
Se sanoo ne asiat mulle sillee suoraan, ehkä jopa törkeesti mut se ei loukkaa mua. En tiiä, jotenki tuntuu et jos mää kuulen ne asiat ääneen sanottuna suoraan mulle mun on helepompi saaha niistä kiinni ja ehkä tehäkki asian eteen jotaki
Se ei varmaan ees tiiä tai pysty ees kuvittelee kui tärkeetä sen rehellisyys on mulle :')
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,584
Reaktioarvo
6,487
Voi rutto nyt taas....

Alakaa mennä tosissaan hermot.
Nyt jos se tällä(kin!!!!) kerralla vastaa mulle jotaki et "Ok" tai vielä pahempi "Jaa" nii en puhu sille viikkoon
Mää ihan tosissani yritän parhaani mut ei se tarkota et mun pittää kantaa harteilla koko kommunikaatiovastuuta
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Voi rutto nyt taas....

Alakaa mennä tosissaan hermot.
Nyt jos se tällä(kin!!!!) kerralla vastaa mulle jotaki et "Ok" tai vielä pahempi "Jaa" nii en puhu sille viikkoon
Mää ihan tosissani yritän parhaani mut ei se tarkota et mun pittää kantaa harteilla koko kommunikaatiovastuuta
Jos tuntuu ettei se tee mitään ylläpitääkseen kaverisuhdetta niin ehkä sun kannattaa antaa ainakin jonkun aikaa olla ja antaa sen tehdä se alote jos tekee. Ei ole reilua että kaverisuhde on kokonaan sun vastuulla. Tsemppiä!
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,584
Reaktioarvo
6,487
HÄH??
Nyt se oli taas aivan normaalisti??
Siis se ite tuli mulle juttelee ja ku pelaan usein sellasta tietopeliä puhelimella nii jos en osannu jotaki nii se autto mua :'D
I am very confused

Toki yks juttu kyl oli mistä tuli vähä sellane fiilis et mitä se oikeen aattelee... Mut se oli sillee aika pieni ja sitä voi olla heleppo ylianalysoija 🤔
Mut siis puhuttiin sen ja meijän kaverin kaa meijän liikan kuntotestien tuloksista ja mää sit harmittelin et ku ei tehty punneruksia et mää oisin ollu hyvä siinä nii sit ihastus mutisi et "I wonder why..." tiiättekö just sillä äänensävyllä mitä ihmiset käyttää ku niil on joku taka-ajatus siinä mitä ne sanoo
Kysyin et mitä se sano ja se toisti ton ja sit ku kysyin et miks nii se vaa kohautti olokiaan


Ok miks mää en vieläkään ossaa lopettaa sen käytöksen analysointia xDD Ich bin dumm
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,584
Reaktioarvo
6,487
Oikeesti ihanaa nyt se on taas ollu aivan normaalisti 😭
Se on jopa vitsaillu mun kaa samalla tapaa ku ennen
Ehkä tää tästä :D
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,584
Reaktioarvo
6,487
Se on pitäny mua Snäpissä toimitetulla toukokuun alusta asti ja se oli vikat kouluviikot tosi kylymä.
Poistin sen snäpin pitkän empimisen jäläkee ku tuskin se mulle enää aikoo vastata ku on kummiski snäppäilly vähä väliä joillekki muille mut ei mulle. Vähäsen kirpasi mut onneks mulla on tää toinen tyyppi nii mun ei tarvi aatella enää viime kevättä <3
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Se on pitäny mua Snäpissä toimitetulla toukokuun alusta asti ja se oli vikat kouluviikot tosi kylymä.
Poistin sen snäpin pitkän empimisen jäläkee ku tuskin se mulle enää aikoo vastata ku on kummiski snäppäilly vähä väliä joillekki muille mut ei mulle. Vähäsen kirpasi mut onneks mulla on tää toinen tyyppi nii mun ei tarvi aatella enää viime kevättä <3
Varmasti oli viisas päätös! Eipähän oo siinä snäppi kavereissa kummittelemassa, koska se sit saattais kirpasta enemmän, kun se sit tavallaan muistuttaa koko ajan siitä mitä tapahtu (mutta nyt voit pistää sen taaemmaks). Nyt voit keskittyy muihin ihmisiin, jotka ei tuu vaan välttelee sinuu ja kohtelee sinuu silleen, kun sie ansaitset.
 
Ylös Pohja