Myrskyvaroitus
Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
- Reaktioarvo
- 6,563
- AP AP
Joo päivitän:')Ääääääääääääiiiiiiiiiiii
Päivittele sit mitä tapahtu
Tällä hetkellä ei oo tapahtunu mittää :'D
Joo päivitän:')Ääääääääääääiiiiiiiiiiii
Päivittele sit mitä tapahtu
Eikö siis ollu aikaa vai eikö se halunnu? D:Ei voitu jutella :(
Siis ei tullu tilaisuutta missä oltais oltu kahestaan nii ei kumpikaan sanonu mittääEikö siis ollu aikaa vai eikö se halunnu? D:
Jep D:Hui apua D:
Mitä ihimettä taas selitätJätit vastaamatta, että eikö "jumala" ymmärrä englantia?
Ähhh sais jo vastata mut ei varmaan vastaa ennen puolta päivää :')Ok mä kysyin et haluukse jutella huomenna–
Lmao miks oon näin hermostunu
Joo meillä on tännää vaa yhteen asti koulua et... Sit ku se vastaa koulu on jo loppu eli veikkaan et pittää oottaa huomiseen sitä juttutuokiota. En viitti alakaa painostaa sitä nyt, parempi ku tietää etukäteen et millon puhutaanÄhhh sais jo vastata mut ei varmaan vastaa ennen puolta päivää :')
Ehkä sitä vaan jännittää sun seura D:Voi halavattu tän ylianalysoinnin kanssa...
Jotenki tuntuu et se ois tännää ollu jotenki hirveen ärsyyntyny?? Kysyin et onkse kaikki ok mut en kuullu et ois vastannu yhtää mittää
Ja yhessä välissä ku puhuin mun kaverin kaa ja sanoin yhestä maalauksesta et siinä on ylösalasin olevia kolmioita ja en muista mitä mun kaveri I vastasi mut mun ihastus alako kyselee et miten kolmio voi olla ylösalasin mut se puhu sit mun kaverille eikä ees kattonu mua eikä kuunnellu mitä sanoin.
Muuten se oli ihan normaalisti mut kyl mää silti vähän mietin et onko sillä nyt kaikki ok :') Vai ylianalysoinko vaan, en vaan enää tiiä mikä on totta ja mikä mun omaa kuvitelmaa ku oon monta vuotta yliajatellu suunnilleen joka ikisen asian mitä nään/kuulen
Voi kai sekin olla mahdollista vaikka en kyllä tiiä miks :')Ehkä sitä vaan jännittää sun seura D:
IiiiksAaaaa mun sydän hakkaa ja on semmone tosi jännittyny olo
Me sovittiin että jutellaan huomenna :DIiiiks
Älä nyt vielä lannistu! Siinä voi käydä hyvinkinOk mun keho kihelmöi–
Mun ei kuulus olla tästä näin innossaan ku tuun kummiski saamaan pakit xD
No kun en mää oikeestaan koskaa oo uskonu mun mahiksiin :') Alunperin mun ei edes pitäny kertua sille mun tunteista mut sit se meniki JUST ton tietyn lapun kääntämään suomeksi ku olis ollu monta kertaa nii monta muuta ihan turhaa lausetta jotka ois voinu kääntää nii eiiiii xDÄlä nyt vielä lannistu! Siinä voi käydä hyvinkin
Sunkin teoriat kuulostaa ihan järkeviltä :'Dnyt miekin seurailen tätä ihan jännittyneenä :D kun en tiiä yhtään mitä ajatella... kun joko se ei oo kiinnostunu samalla tavalla ja sitä kautta vähän välttelee sinuu, ettei ns. johdattais sinuu harhaan (tai antais kiinnostumisen merkkejä takas). TAI sit se on kiinnostunu siusta, mutta ei oo ehkä varma oliko se siun lappu läppä vai ei, ja sitä kautta jännittyny (ja ehkä muutenkin sit jännittyny tai jotain). ja toki sille toi tilanne voi olla fine, mutta ehkä ton koeviikko stressin takia on ollu välttelevämmän olonen, jne.
no näköjään aiemmista omista kokemuksista on nyt jotain apuu :DSunkin teoriat kuulostaa ihan järkeviltä :'D
Lol joo xDno näköjään aiemmista omista kokemuksista on nyt jotain apuu :D