Aihe vapaa Siis ei vittu mitä unta näin???

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Iso Trigger warning koska uneni sisältää seksuaalista väkivaltaa ja muutenkin väkivaltaa ainakin itsepuolustuksen muodossa

Oli nimittäin aika shokeeraava olo ja heräsin kesken unen ja olin ihan kauhusta kankeena. Olin jossain jonkun kaverini luona (tai se tais olla enemmänkin "kaveri") siinä unessa ja sitten se mun kaverin isä yritti raiskaa mut tai jotain. Siis ei helvetti ku tunsin sen kuinka en päässyt irti sen otteesta ja se vaan veti mua siihen sängylle ja yritti laittaa jotain juttua mun päähän sillee etten ees näkis mitään. Siis ihan jäätävä painajainen. Sit kuitenki siinä tais just olla joku puukko minkä nappasin siitä viime tingassa ja aloin lyödä sitä kunnolla sillä puukolla. En tiedä kuolikse kun en jääny tarkistamaan vaan lähin hippulat vinkuen karkuun, juoksin siitä niiden mun kavereiden ohi jotka oli jossain olkkarissa ja ulos ja siellä ulkona oli poliisiauto minkö luo juoksin pyytää apua. Ilmeisesti mulla oli se puukko vielä mukanakin ja sit pudotin sen niiden poliisien lähellä. Yritin selittää paniikissa että mut yritettiin raiskata ja olin lyöny sitä puukolla että pääsisin pois siitä ja että en tiedä oliko se mies kuollut. Sit katoin taakseni että tuleeks kukaan mun perässä ja olin ihan paniikissa. Ne poliisit kyseli ja tarkisti et onks mulla mitään muita aseita tai vastaavia taskussa :D sit varmaan jossain siinä kohtaa aloin heräillä. Toki nukahin sen jälkeen vielä uudestaan ja ihan ku oisin sit nähny taas samankaltasta unta mihin liitty kans joku että joku tyyppi etti mua ja yritti raiskata mutta ei tainnut olla sama tyyppi ku edellisessä unessa. Sitte mä lyöttäydyin jonkun jätkän seuraan joka piti must huolta ja koitti suojella ja auttaa pakenemaan siltä tyypiltä tai jotain tämmöstä ei jeesus

Niiku mitä helvettiä

Kummallista että ees nään tommostaki unta yhtäkkiä mutta mietin että se muistutti mua vähän siitä, kun sillon kaupungilla se yks mies otti mua kädestä eikä päästänyt mua lähtee siitä vaikka yritin pois. Se oli niiku sama tunne, molemmissa tilanteissa se mies otti must kiinni eikä päästänyt musta irti ja sit menin paniikkiin. Et en tiiä jos se muisto on alitajuisesti ollu mulla päässä koska se oli kyl aika pelottava tilanne ja se oli totisinta Totta, eikä mitään unta.

Huhhuh oikeasti. Aika jännä että tommostaki unta tulee nähtyä. Onks kukaan muu täällä kenties nähny raiskauksiin liittyviä unia? En ite muista ainakaan tällä hetkellä että oisin aiemmin nähnyt tollasta, vaikka painajaisia oonki nähny. Mut tollanen et mut yritetää raiskata tms nii ei tuu mieleen kyl, tais olla ensimmäinen ton tyyppinen uni
 
Ylös Pohja