Sanoin sille mun entiselle säädöllr että vähän niinkuin tykkään toisesta ku se intti et miksen lähe sen kas ulos. En tosin sanonu että se on j vaikka se ois hirveesti halunnut tietää. Sitä paitsi j tuli just sillo siihen heilumaaä
Ei saatana tätä elämää ja niiku ei vittu
Sit yhes vaiheessa j koski mun olkapäät se tuli siihe pyytää mua auttaa yhes jutus :33 pitäskö tästä päätellä jotain vai ei. Ku en oikeesti osaa sanoo et tulikse pyytää mua apuun iha va kosk se ei halunnu ite tehä kaikkee työtä vai halukse nimenomaan olla mun kans....... Hetkinen, halukse ei kuulosta oikeelta, ehkä se on halusko se :D en mä nyt noin humalassa kyllä ole. Mut oikeesti ku toi tavallaan tuntu vähän epäilyttävältä mut sit taas..... Hmm. En osaa sanoo. Mun ensimmäinen ajatus oli et ei vittu nyt on epäilyttävää täs on ihan varmasti jotain.. mut sit mietin et ehk se halus vaan et joku auttaa sitä. Ja en usko et kukaa muu ois ehtiny auttaa ni siks se varmaa kysy mua mut en mä tiedä. Toisaalta ja toisaalta. Ku se jotenkin aina muutenki suhtautuu muhun silleen "leikkisästi" vai miten sen nyt sanois, mut ku en osaa sanoo onkse kaverillisuutta nimenomaan vai semmosta että sil ois romanttisia tunteit. Koska muistan jo sillon keväällä että mulle vaan jotenkin tuli sellanen olo niiku meidän välillä olis jotain. Tai se niiku jotenki jutteli mulle silleen niiku se pitäis must. En ees osaa selittää mikä siin oli. Mut tuntuu et se jutteli mun kaa enemmän ku mitä ois voinu olettaa. Mut ehkä se on kaverillist koska se nyt on muutenkin vähän sen tyyppinen ihminen kai niin en mä sit tiiä. Se on vähän fifty-sixty että kumpi se nyt sitte on
Mutta perkele mä niin arvasin tän et heti ku nään j:n ni taas mennään voi vittu
Se toinen j ei oo näin paha tai no joo on ja riippuu vähän kerrasta, jos nään sitä lyhyesti ni pysyn kasassa yleensä mut jos nään sitä pidemmän aikaa niin voi olla et taas mennään,,,,,,
Oikeesti vitun järkyttävää muistan kaikki ne kerrat ku j on ollu meillä ja lmaooooooo sillon timppa case oli aikas.... Alussa 😂 ja............ Muistan kuinka kelasin vissiin vaaa jotain että en mä pysty j:tä rakastaa koska timppa. Aaaa ei helvetti. Mikä mua vaivaa. Siis onhan timppa edelleen ja se häiritsee vitusti mut..... Aaaaaaa! Pliis! Lopettakaa jo tää xd
Mut vittty se oli absurdi tilanne ku v kyseli mult siit tilanteesta ja sit j vaa haahuilee siinä 😂😂😂😂😂😭😭😭😭😭 vittu hetken vaa mietin siinä et tapahtuuko tää oikeesti
AINII ei saatana melkee unohin sit ku j tuli siihen mun ja v:n luo niin se vähän niinku laitto kädet molempien selälle sillee vähän ja sit tuntu et se hipas mua jotenki tosi pienesti ja ihan ku se ois hipassu vähän persettäki xD ei siis sillee et se ois hiplannu eikä se varmaa ollu ees tahallista koska se oli nii semmonen, jotenki se vaikutti siltä mut joka tapauksessa olin ihan sillee omg mitä vittua aaaaaaa se koski mua xd hhhh ja nyt tärisen tääl taas enkä tiiä onks kylmäst vai j:stä vai molemmist
Eeeiiii come on
Tää ei oo hyvä idea mut tekee mieli kuunnella Champagne problems,,,,, ssskkkksks
Huutokuolema koska oikeesti,,, siis,,,,,
Muistan kun sillon joskus tammikuussa? Mietin että "helvetin hyvä että torjuin v:n koska TIMPPA" ja nykyää mietin kai myös että "helvetin hyvä että torjuin v:n koska J" :DD PLEASE-
AIniin ja onhan tässä ollu taas niin järkyttävät keissit jarpin ja HP:NKIN SUHTEEN ei vittu melkein unohdin ei helvetti ei hp:tä
Hahahahhshshshhshsshshshshsh
En kestä että toi yks tekee mulle näinnnnnnnnnnn
Helvetti täällä on kylmä siis mä oikeesti tärisen