Aihe vapaa Siis mitä tääl tapahtuu

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Mää luulin olevani oikeesti kaikkien mielestä ruma mut ihan hiton moni äijä sanoo mua kauniiks näköjään :DD tai no emmä tiiä hiton moni mut oon mä aika monta kertaa tuon kuullu

Luulin oikeasti olevani susiruma jätkien mielestä?? Tai ehkä se on se että joilleki niin sanotuille massatyypeille en nii kelpaiskaa mut sit on nää tämmöset vähän eri tyyppiset ihmiset jotka ilmeisesti pitää mua kauniina tai jotain. Tai en tiedä. Mutta joo, aika jees koska viimeks tänää mietin että eih hävettää olla näin ruma, mut sit toi ihana jäbä tuli sanoo mua kauniiks c: eikä se ollu ees mikää limainen tyyppi vaan jotenki hellyyttävä aws

Oon todella hämmentynyt

Lol

Toivottavasti j:kin pitää mua kauniina

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
A p u a

Mun entinen säätö kysy mua TAAS ulos

En oikee vastannu mitää :D olin vaa sillee "heheh"

Voi vittu

Tosin j taas hämmentää mua

En tajuu

Siis jos kaks miestä on jo tänään basically lähestyny mua niin MIKS EI J

ellei se aikasempi sit ollu flirttailua..

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Aika hyvä saldo oikeestaa yks mies sanoo mua kauniis ja toinen pyytää ulos ,,,,, vau,,,,

Mut j:n ajatuksia en ymmärrä nyt kyllä yhtään

Tosin omatki tunteet sitä kohtaa on vähän ristiriitaset ehkä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Sii mikä tää cse on et "miehet juoksee mun perässä" (hieman liioitellen sanottuna) mut sit j :DD ei tee mitää. Tai en tiiä ku en osa tulkita sitä kyl ollenkaan......... Se kyl välillä vaikuttaa et se tykkäis mutmst mut en kyl yhtää tajuu si kuitenkaa

Huutista

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Sanoin sille mun entiselle säädöllr että vähän niinkuin tykkään toisesta ku se intti et miksen lähe sen kas ulos. En tosin sanonu että se on j vaikka se ois hirveesti halunnut tietää. Sitä paitsi j tuli just sillo siihen heilumaaä

Ei saatana tätä elämää ja niiku ei vittu

Sit yhes vaiheessa j koski mun olkapäät se tuli siihe pyytää mua auttaa yhes jutus :33 pitäskö tästä päätellä jotain vai ei. Ku en oikeesti osaa sanoo et tulikse pyytää mua apuun iha va kosk se ei halunnu ite tehä kaikkee työtä vai halukse nimenomaan olla mun kans....... Hetkinen, halukse ei kuulosta oikeelta, ehkä se on halusko se :D en mä nyt noin humalassa kyllä ole. Mut oikeesti ku toi tavallaan tuntu vähän epäilyttävältä mut sit taas..... Hmm. En osaa sanoo. Mun ensimmäinen ajatus oli et ei vittu nyt on epäilyttävää täs on ihan varmasti jotain.. mut sit mietin et ehk se halus vaan et joku auttaa sitä. Ja en usko et kukaa muu ois ehtiny auttaa ni siks se varmaa kysy mua mut en mä tiedä. Toisaalta ja toisaalta. Ku se jotenkin aina muutenki suhtautuu muhun silleen "leikkisästi" vai miten sen nyt sanois, mut ku en osaa sanoo onkse kaverillisuutta nimenomaan vai semmosta että sil ois romanttisia tunteit. Koska muistan jo sillon keväällä että mulle vaan jotenkin tuli sellanen olo niiku meidän välillä olis jotain. Tai se niiku jotenki jutteli mulle silleen niiku se pitäis must. En ees osaa selittää mikä siin oli. Mut tuntuu et se jutteli mun kaa enemmän ku mitä ois voinu olettaa. Mut ehkä se on kaverillist koska se nyt on muutenkin vähän sen tyyppinen ihminen kai niin en mä sit tiiä. Se on vähän fifty-sixty että kumpi se nyt sitte on

Mutta perkele mä niin arvasin tän et heti ku nään j:n ni taas mennään voi vittu

Se toinen j ei oo näin paha tai no joo on ja riippuu vähän kerrasta, jos nään sitä lyhyesti ni pysyn kasassa yleensä mut jos nään sitä pidemmän aikaa niin voi olla et taas mennään,,,,,,

Oikeesti vitun järkyttävää muistan kaikki ne kerrat ku j on ollu meillä ja lmaooooooo sillon timppa case oli aikas.... Alussa 😂 ja............ Muistan kuinka kelasin vissiin vaaa jotain että en mä pysty j:tä rakastaa koska timppa. Aaaa ei helvetti. Mikä mua vaivaa. Siis onhan timppa edelleen ja se häiritsee vitusti mut..... Aaaaaaa! Pliis! Lopettakaa jo tää xd

Mut vittty se oli absurdi tilanne ku v kyseli mult siit tilanteesta ja sit j vaa haahuilee siinä 😂😂😂😂😂😭😭😭😭😭 vittu hetken vaa mietin siinä et tapahtuuko tää oikeesti

AINII ei saatana melkee unohin sit ku j tuli siihen mun ja v:n luo niin se vähän niinku laitto kädet molempien selälle sillee vähän ja sit tuntu et se hipas mua jotenki tosi pienesti ja ihan ku se ois hipassu vähän persettäki xD ei siis sillee et se ois hiplannu eikä se varmaa ollu ees tahallista koska se oli nii semmonen, jotenki se vaikutti siltä mut joka tapauksessa olin ihan sillee omg mitä vittua aaaaaaa se koski mua xd hhhh ja nyt tärisen tääl taas enkä tiiä onks kylmäst vai j:stä vai molemmist

Eeeiiii come on

Tää ei oo hyvä idea mut tekee mieli kuunnella Champagne problems,,,,, ssskkkksks

Huutokuolema koska oikeesti,,, siis,,,,,

Muistan kun sillon joskus tammikuussa? Mietin että "helvetin hyvä että torjuin v:n koska TIMPPA" ja nykyää mietin kai myös että "helvetin hyvä että torjuin v:n koska J" :DD PLEASE-

AIniin ja onhan tässä ollu taas niin järkyttävät keissit jarpin ja HP:NKIN SUHTEEN ei vittu melkein unohdin ei helvetti ei hp:tä

Hahahahhshshshhshsshshshshsh

En kestä että toi yks tekee mulle näinnnnnnnnnnn

Helvetti täällä on kylmä siis mä oikeesti tärisen

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ei saatanan saatana muistan sen ku näin j:n ekan kerran (tai ensimmäinen kerta mitä siitä muistan ainakin, i think) se vaa tuli sinne ja mietin jotenki että hitto toi on komee mut sit kuitenki kelasin ettei se loppujen lopuksi oo mun tyyppinen. Ja mitä tapahtuu nyt????? Ei saatana

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ja JOKA KERTA musta tuntuu että j tuo mieleen sen yhen jäätävän dokausillan ku mulla SAATTOI lähteä lapasesta

Also v:stä tulee mieleen ain timppa koska säädettiin (meinasin sanoo seurusteltiin XDD huutista juu ei se seurustelua ollu) sillon öö no oliko se nyt sitten lokakuus 2020. Ja ehk viel marraskuus. Niin koska siit oli niin vitu lyhyt aika siihe ku aloin rakastuu timppaan ni täst tulee ny taas mieleen muistoja

Ja jos kuuntelen Champagne problems ja sen yhen toisen biisin ni ne vasta muistoja tuokin mieleen

Siis mitä mul on kylmä mut tuntuu niiku mun iho ois ihan tulessa. Onks mul kuumetta tai jotain. Vai mitä helvettiä. Ei ainakaan tunnu kuumeiselt sinänsä mut en ymmärrä miten toi yks kohta on iha helvetin kuuma jotenki

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Aaa ei huutista sille yhelle illalle kun j:n ja joidenki muiden kanssa istuttiin siinä ja olin aika humalassa ehkä (niin humalassa ainakin että seuraavana päivänä oksensin..) ja siis mä melkeinpä tulin kaapista siinä niille ihmisille :Dddd myös j:lle LMAOOOOO
tosin ne oli itsekin aika naamat joten tuskin ne ees tajus mitää. Enkä kyllä muistaakseni sanonu suoraa et oon bi mut ku puhuttii jotai asiaa liittyvää ja selitin jotai sellast mist ehkä saattoi tajuta että en ole hetero. Mutta en tiedä tajusko kukaan niistä mitään siinä vaiheessa enää :'D

Mut en ymmärrä ku seki ilta oli just sellane et minä olin humalassa, j oli humalassa ja kaikki oli humalassa niin miks mä en sillon esimerkiks tehny jotain? Siis en edes humalassa uskalla lähestyy sitä. Tai niiku miksen vaik pussannu sitä tai jotain. Huoh hoih no ehkä hyvä näin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Miks mul tulee täst koko kesusta mieleen vaab juufinin "kiitos alkoholi" lausahdus,,,,

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Must tuntuu niiku en ois aikoihin juonu näin paljon vaikka join oikeasti vaan yhen drinkin plus muutaman siemauksen jotain... Viiniä? En oo ees varma mitä se oli. Mutjoo. En mä missään kännissä ollu, mut tääki tuntuu jo hassult ku en muista millo oon juonu viimeks. Tuntuu että tommonen pieni määrä jotenki poistaa ahistusta just riittävästi.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Aaaw se hellyyttävä jätkä oli niiiin söpö xd se sano viel sen jotenki "ujosti" tai jotenki D::::::: aivan ihana 3: se jotenkin tuntu silt et se oikeesti tarkotti sitä mitä sano D':: emt kuka tietää mut kummiski

Rääh mut miks j kiusaa mua näin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Huutista pitkästä aikaa tälle saakelin biisille xDDDDDD Rääh ja muutenkin huutista mun "..." Soittolistalle :Dd miks mä en ees haluu vaihtaa noit nimii takas enää :----------Dddddd skskskk pLEASE

Ylös Pohja