Siis miten muka kuuluisi ilmaista kiinnostavalle ihmiselle olevansa kiinnostunut

e71347

Uusi
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
59
Reaktioarvo
73
En osaa ja järki lähtee kun en osaa. Ollaan siis työkavereita mutta ollaan aika minimaalisen vähän tekemisissä edes työjuttujen merkeissä ja niiden ulkopuolella ei ollenkaan. Pikkujouluissa oli pientä lähentymistä ilmassa mutta niinhän kaikilla aina pikkujouluissa eli sitä ei lasketa mutta silti olen nyt siitä asti miettinyt että mitä ihmettä.

Tiedän että olisi kuulunut puhua tuo pikkujouluasia läpi heti tuoreeltaan niin ei tarvitsisi nyt märehtiä mutta jotenkin onnistuin uskottelemaan itselleni että olen kuvitellut ihan liikoja tai että se ihminen ei muista mitä on tehnyt pikkujouluissa. Ja nyt on kuitenkin myöhäistä alkaa viritellä enää keskustelua niin vanhasta asiasta. Siinäkin mielessä olen vähän hölmöillyt että olin aluksi niin hämmentynyt näistä tuntemuksistani että välttelin jopa katsekontaktia eli vaikka jotain olisikin ollut kehkeytymässä niin olen itse luultavasti vahingossa estänyt sen :D

Olisipa edes joku puheenaihe mistä mennä juttelemaan! Työasioissa tulee tosiaan hirveän harvoin puhuttua sen ihmisen kanssa ja nekin tilanteet loppuvat aina hirveän lyhyeen niin pitäisi olla heti mielessä jotain puheenaiheita mitä voisi lähteä tykittämään. Lisäbonuksena en edes tiedä onko se minkäänlaisessa parisuhteessa tällä hetkellä. Melkein naurattaa että obsessoin näin säälittävästi.

Miten etenisitte? Ollaan vanhuksia molemmat eli somessa seuraaminen ja viestittely ei ole vaihtoehto. Onko kenellekään koskaan seurannut mitään hyvää siitä, että on mennyt suoraan töksäyttämään melkein tuntemattomalle ihmiselle, että oletpas muuten aika kuuma. Alan olla pikkuhiljaa valmis sellaiseen tempaukseenkin. Ahdistuuko miehet semmoisesta lähentelystä? En kuitenkaan haluaisi luoda sellaista ilmapiiriä missä pakkien antaminen tuntuisi jotenkin painostavalta tai epämukavalta.

En nyt tiedä onko tässä tekstissä mitään järkeä, lähinnä tekee mieli purkaa ajatuksia koska pää hajoaa kun se ihminen ei ollut tänään edes töissä eli en voinut katsella sitä koko päivänä kulkemassa mun työpisteen ohi tai kulkea itse sen työhuoneen ohi ja seuraavan kerran menen töihin vasta ensi viikolla.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,146
Reaktioarvo
5,466
Tokaiset sille: "pannaaks menee vai mennääks panee?". KJEH RÄH

No ei, mutta sano sille, että olisi kiva tutustua paremmin ja pyydä vaikka kahville. En takaa vinkkieni toimivuutta, koska olen itse erittäin huono ihmissuhteissa...
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Tokaiset sille: "pannaaks menee vai mennääks panee?". KJEH RÄH

No ei, mutta sano sille, että olisi kiva tutustua paremmin ja pyydä vaikka kahville. En takaa vinkkieni toimivuutta, koska olen itse erittäin huono ihmissuhteissa...
itellekin tuli tää mieleen, että kannattaa kertoa että haluis tutustua toiseen paremmin. joku kahville pyytäminen tms. ois varmaan aika varteenotettava idea sen lisäks. mutta miekin oon aika toivoton ihmissuhteiden kans D:
 

e71347

Uusi
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
59
Reaktioarvo
73
"tykkään susta niin että halkeen" lauluvideo snäpissä

siis laulat ite

(testattu on)
Ei ole snäppiä :( Toimisikohan yhtä hyvin työpaikalla. Ihana idea joka tapauksessa!

No siis ite oon pamauttanut kaikkien kanssa aikalailla suoraan vaan että tykkään toisesta ja mulle on tehty samoin. Ikinä ei oo seurannut mitään huonoa, muutama säätö ja pari parisuhdetta
Rohkaisevaa kuulla että siitä voi seurata ihan hyvääkin. Yliajattelen tämänkin kohdalla että olenko sitten tosi rasittava ahdistelija jos teen niin.

Tokaiset sille: "pannaaks menee vai mennääks panee?". KJEH RÄH
Näen tässä potentiaalia kunhan ei tulkita vitsiksi :D

Kahville pyytäminen tuntuu ajatuksena jotenkin todella radikaalilta mutta kuitenkin ihan loogiselta. Tai siis että jotainhan tässä pitäisi tehdä edes johonkin suuntaan eikä vatvoa omassa päässä että olenkohan sittenkin vaan kuvitellut kaiken. Nyt ryhdistäydyn ja heti ensi viikolla lyöttäydyn juttusille vähän hanakammin, ehkä se siitä lähtee sujumaan. Kovasti olen itselleni vakuutellut että kyllä muuten olisin jo torstaina aloittanut lähestymisen jos se vaan olisi ollut töissä silloin.
 
Ylös Pohja