Aihe vapaa Siis miten voin alkaa itkee tämmösestä

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Luin tän uutisen äsken: https://www.is.fi/terveys/art-2000008382379.html

Ja must tuntu että se aiheutti mulle random sukupuolidysforiaa jonka johdosta mulle tuli yhtäkkiä hetkellinen epätoivokohtaus tai joku ja aloin itkee (mut vaa vähän, lol).

En kyllä oo varma???? Et olikse dysforiaa? Mut kai se oli koska mä nimenomaan huomioin sitä sukupuolesta puhumista siinä kohtaa. Tää on NIIN vitun outoa. Oikeasti. En ymmärrä miten oon pystyny ignooraamaan tän melkein koko elämäni. Ja sen takia en usko tähän vieläkään. Voi että kun on vaikeeta. Ja also: miten hitossa mä tän dysforian kanssa sitten pärjään jos tää kerran sitä on? Siis kyllähän mä pärjään kun ei se oo niin paha mut välil tulee tämmösii hetkii. En mä taas tiiä ku on niin helvetin sekavaa kaikki. Vitun muunsukupuolisuus oikeasti jos mä nyt kerran sellainen olen. Miten tän kanssa pärjää. Ei mua aikasemmin häirinny näin paljon oon basically ollu aina vähän silleen et "ihan sama sano mua mikskä sanot ei mua haittaa" mut mikä vittu nyt on tullu sit. Periaatteessa en oo yleensä ihan hirveästi ajatellut sukupuolta ja se on ollu mulle pitkälti se ja sama ja kai se nytkin tavallaan on, mutta kun aaaa en mä ymmärrä. Onks tää nyt jotain että kun vihdoin alkaa (EHKÄ) ymmärtää mikä on niin siihen vaan kiinnittää huomiota jotenki enemmän tai en minä tiiä. Siis vittu tätä elämää oon kävelevä identiteettikriisi :D niiku calm the fuck down bro.

Jee helpotti vähän kyllä kirjottaa ja juuuuh tää taitaa olla väärässä osiossa D:

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Kyllähän tää tästä, ahdistaa vaan tää kun aina erotellaan miehiin ja naisiin automaattisesti. Eikä se nyt oo mitään super pahaa ahistusta, mutta vähän kummiski

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ja siis en valita tai vingu koska ymmärrän sen että tossa artikkelissa puhutaan esim naisista mut tää nyt on tämmöstä. En siis oo mitenkään vihanen siitä. Tai mitään sellasta. Tunnen vaan oman olon vähän epämukavaksi jostain syystä.

Ylös Pohja