Elokuvat & Sarjat Siis tajusin että teletapit on ihan sairas lastenohjelma

Tumppetus

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
150
Reaktioarvo
144
jep, luulisin että meitä on enemmänkin D: ja totta, jotenkin ihmettelen että miten tuollanen lastenohjelma on keksitty tai miten tommosta on edes annettu näyttää. toki onhan jotkut lapset siitä pitänykin kovasti, mutta uskon että se on hämmentäny aika monen lapsen mieltä ja joitain myös pelottanu.

hyh, tulipa muuten mieleen yks kauhee ohjelma D: luin joskus että 2000-luvun alussa (olikohan 2000-2002?) telkkarista tuli sellanen lastenohjelma ku morso, ja moni lapsi pelkäs ja / tai vihas sitä tosi paljon. kävin kattoo muutaman jakson yle areenasta ja ei voi muuta sanoo, ku että äärimmäisen outo ohjelma ja tulee suorastaan huono olo siitä. varmasti oisin pelänny sitä lapsena, mutta onneks synnyin 2005, joten en vahingossakaan ois voinu nähdä sitä telkkarista. miun mielestä on aivan käsittämätöntä, että tommonen ohjelma on keksitty ja sitä on näytetty D:: ihan hirvee
Oon syntyny 2004 ja kyllä sitä (Morsoa) vielä minun lapsuudessa näytettiin. Muistan että en tykännyt siitä ja se aiheutti jotenkin epämukavan olon, mutta se johtuu suureksi osaksi siitä ettei se ollut piirretty, enkä tajunnut juonta kun en katsonut vissiin kaikkia jaksoja. Pikkusisko taas pelkäsi ja meni sohvan taakse piiloon ohjelman ajaksi. Pari vuotta sittenhän se tuli pikaisesti uusintana ja 2010 syntynyt velikin pääsi osaksi "traumoja" :D Mutta ideahan siinä ohjelmassa oli tosi kaunis: Morso näyttää pelottavalta, mutta se on oikeasti tosi mukava ja älykäs. Ei vaan onnistunut toteutus. Nyt tarkistin ja sitä olisi kuulemma esitetty Pikku Kakkosessa 1999-2001, tiedä sitten mistä helkkarista minä sitä katsoin.

Mutta anteeksi puheenaiheen muutos, teletapeista sen verran, että katsoin sitä muutaman jakson, mutta liian vanhana, eli "osasin" jo pitää sitä karmivana. Nuoremmat sisarukset kyllä tykkäsivät. Pelkäsin muistaakseni vähän sitä juttua, joka käskee ne nukkumaan, mutta muuten nimenomaan tykkäsin nukkumaanmenemisestä, koska kaikki mitä siellä päivällä tapahtui oli pelottavaa
 
Ylös Pohja