Musiikki Soitatteko jotain soitinta?

aarre

Uusi
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
63
Reaktioarvo
48
soitin vuoden verran pianoa ala-asteella. mitään en oppinut koska moti oli nolla.
 

hoodiehobitti

Harjoittelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
4
Reaktioarvo
4
Kalimbaa eli peukalopianoa soitan.

Mutsi ois halunnu semmosen nätin tytön joka osaa soittaa pianoa kauniisti, joten se laitto mut pienempänä pianotunneille. En tykänny siitä yhtään, ja musta tuntuu et se oli enemmänki mun äidin harrastus:D vähän yli kahden vuoden jälkeen se luovutti ja sain lopettaa ne tunnit. Noh, ainaki opin missä on keski-C.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,495
Viulu kyl löytyy mut en pysty soittaa sitä ku vasen ranne ei taivu silleen et saisin sormet mukavasti kielille :/ tuntuu myös et mun kaula on liian lyhyt ku sattuu pitää sitä tos olalla ja tuntuu epämukavalta, voi kyl johtuu siitäki et mulla ei oo siinä olkatukee. En myöskään tiiä jos 4/4 on mulle liian iso. Viulu nyt ei muutenkaan oo se mitä haluun soittaa vaan haluisin sellon :3
Harmi :(
Mut sello ois kyl ihana :3 Siitä lähtee niin kiva ääni
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,495
Kalimbaa eli peukalopianoa soitan.

Mutsi ois halunnu semmosen nätin tytön joka osaa soittaa pianoa kauniisti, joten se laitto mut pienempänä pianotunneille. En tykänny siitä yhtään, ja musta tuntuu et se oli enemmänki mun äidin harrastus:D vähän yli kahden vuoden jälkeen se luovutti ja sain lopettaa ne tunnit. Noh, ainaki opin missä on keski-C.
Kalimba ois kyl kans siisti :o
Mun mielestä se on jotenki tyhmää et vanhemmat laittaa lapsen harrastamaan jotain mitä lapsi ite ei välttis halua
Keski-C:n osaaminen on jo paljon, kaikki ei tiiä ees sitä xD
 

titi-uuh

"jee"
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
237
Reaktioarvo
401
Pianoa osaan soittaa ja kaikenlaisia midi-kontrollereita kans. Lisäksi soitan kaikkien iloksi haitaria. Pääasiallisesti laulan.

Kotoani löytyy myös putkipenaali ja triangeli :) :) ja pari kanteletta. Ja kaikkea muuta sälää, jota en varsinaisesti osaa soittaa.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,495
Pianoa osaan soittaa ja kaikenlaisia midi-kontrollereita kans. Lisäksi soitan kaikkien iloksi haitaria. Pääasiallisesti laulan.

Kotoani löytyy myös putkipenaali ja triangeli :) :) ja pari kanteletta. Ja kaikkea muuta sälää, jota en varsinaisesti osaa soittaa.
Oii ku kivaa
Ite oon aina haaveillut et mulla ois koti täynnä erilaisia soittimia xD
Kantele on tosi ihana soitin :3
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Nuorena oli musikaalinen ja soitin bassoa ja huilua. Sitten meni melkein 10v että en soittanut mitään. Nyt aloitin pitkäaikaisen unelmani ja ostin saxofonin jouluna. Oon itsekseni opetellut ja huomenna mulla on eka online tunti! Jännää!
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,495
Nuorena oli musikaalinen ja soitin bassoa ja huilua. Sitten meni melkein 10v että en soittanut mitään. Nyt aloitin pitkäaikaisen unelmani ja ostin saxofonin jouluna. Oon itsekseni opetellut ja huomenna mulla on eka online tunti! Jännää!
Wau :oo Tsemppiä sinne!!
 

e71347

Uusi
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
59
Reaktioarvo
73
Pianoa ja klarinettia soitin lapsesta parikymppiseksi asti. Sen jälkeen en halunnut pariin vuoteen nähdäkään kumpaakaan soitinta, nykyään soittelen taas omaksi ilokseni.
 

Artemis

epäkunnossa oleva järjen ääni
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
267
Reaktioarvo
286
pakotettiin käymään pianotunneilla 5 vuotta ja opettelin soittamaan kitaraa itse
 

Maisie

:)
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
81
Reaktioarvo
80
Soitin seittemän vuotta pianoo tunneilla mut lopetin joskus pari vuotta sitte. En tykänny yhtään koska se ahdisti mut hyödyin soittotaidosta paljo. Ei siis ollu mikää musiikkiopisto nii luojan kiitos ei tarvinnu esiintyä.

Sen lisäks oon opetellu haitaria omalla ajalla mut bassopuoli on kyl mahdoton :Ddd
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,495
Soitin seittemän vuotta pianoo tunneilla mut lopetin joskus pari vuotta sitte. En tykänny yhtään koska se ahdisti mut hyödyin soittotaidosta paljo. Ei siis ollu mikää musiikkiopisto nii luojan kiitos ei tarvinnu esiintyä.

Sen lisäks oon opetellu haitaria omalla ajalla mut bassopuoli on kyl mahdoton :Ddd
Ite olin eka kolme vuotta opistolla mut ei mun tarvinnut esiintyä muuten ku korkeintaan muiden samassa paikassa käyvien kesken, eikä mun lisäksi ollu ku ehkä 10. Nyt konservatoriolla ei oo pakko esiintyä ollenkaan jos ei halua että vuosiarvioinnitki voi tehä omassa luokassa :D

Millä tavalla se bassopuoli on mahdoton? :DD Ite en kyl osais soittaa haitaria ollenkaan
 

Maisie

:)
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
81
Reaktioarvo
80
Ite olin eka kolme vuotta opistolla mut ei mun tarvinnut esiintyä muuten ku korkeintaan muiden samassa paikassa käyvien kesken, eikä mun lisäksi ollu ku ehkä 10. Nyt konservatoriolla ei oo pakko esiintyä ollenkaan jos ei halua että vuosiarvioinnitki voi tehä omassa luokassa :D

Millä tavalla se bassopuoli on mahdoton? :DD Ite en kyl osais soittaa haitaria ollenkaan
Hauska kuulla et jossai voi tollainki harrastaa soittamista. Ja siis ku haitaris pitäs näppituntumalla löytää oikeet "soinnut" niistä pienistä mustista nappuloista mitä on tiheinä riveinä vaikka kuinka paljo.(kyl sä varmaa oot haitarin nähny :D) Ei vaan niinku sormet löydä ja soittamine on siks tosi hidasta
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,495
Hauska kuulla et jossai voi tollainki harrastaa soittamista. Ja siis ku haitaris pitäs näppituntumalla löytää oikeet "soinnut" niistä pienistä mustista nappuloista mitä on tiheinä riveinä vaikka kuinka paljo.(kyl sä varmaa oot haitarin nähny :D) Ei vaan niinku sormet löydä ja soittamine on siks tosi hidasta
No huhhei, pianoa soittaessa saa sentään kattoo koskettimia jos haluaa D: Tommosessa on kyl tosi palijon hommaa opetella soittaa... Ja mää ku joskus aattelin et haitari ois heleppo soitin xD
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Ite oon soittanu ihan liiiiian monta vuotta alttoviulua ja pianoa :D
Lisäksi mulla on rummut ja oma kitara. Seuraavaks sitte vahvistimen ostoon, sillä puoliakustinen kitarani on. :D Sitten mulla on vielä oma ukulele...
Omia biisejä on tullu bändille kyllä tehtyä jo aika monta ajan kuluks :'D
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,495
Ite oon soittanu ihan liiiiian monta vuotta alttoviulua ja pianoa :D
Lisäksi mulla on rummut ja oma kitara. Seuraavaks sitte vahvistimen ostoon, sillä puoliakustinen kitarani on. :D Sitten mulla on vielä oma ukulele...
Omia biisejä on tullu bändille kyllä tehtyä jo aika monta ajan kuluks :'D
Oi soitatko sää bändissä?
 
Ylös Pohja