Pahvilaatikkoeläin
Jumala
- Reaktioarvo
- 29
... Mikrossa ja ne alko kiehumaan tai jotai ja räjähti sinne mikroon 👁️👄👁️
Mulla ainakaan ei tollasta kämpästä löydy, pitäis varmaan hankkia.Mulla on elämän mullisrava keksintö: mikrokupu
Ai, kaikilla ei ole mikrokupua kotona? Tämäpäs kulttuurishokki!Mulla ainakaan ei tollasta kämpästä löydy, pitäis varmaan hankkia.
Joo, on se siis mullekin tuttu esine ja oon jopa käyttänytkin mikrokupua kotikotona, mutta omassa kämpässä ei sellasta ole. :D En tiiä tosta, että tuleeko mikrokuvut usein mikron mukana kaupanpäällisenä. Mun nykyisen mikron mukana ei tullut.Ai, kaikilla ei ole mikrokupua kotona? Tämäpäs kulttuurishokki!
Mulle sellanen on niin tuttu esine, että luulin peräti, että se tulee mikron mukana. :D Noh, ei sitten.
Hyvänen aika miten barbaarista elää ilman mikrokupua!Mulla ainakaan ei tollasta kämpästä löydy, pitäis varmaan hankkia.
Niinniin, juuJoo, on se siis mullekin tuttu esine ja oon jopa käyttänytkin mikrokupua kotikotona, mutta omassa kämpässä ei sellasta ole. :D En tiiä tosta, että tuleeko mikrokuvut usein mikron mukana kaupanpäällisenä. Mun nykyisen mikron mukana ei tullut.
En tiennytkään, että ihmiset suhtautuvat näin intohimoisesti mikrokupuihin. :D Ikeat on vähän turhan kaukana. Täytyy katsella jos jostakin löytäisin, tosin hyvin oon tähän mennessä pärjännyt ilmankin.Hyvänen aika miten barbaarista elää ilman mikrokupua!
Mutta Ikeasta varmaan löytyy.
No jistain carössoniltakin voi löytyä (vai oliko classolhson)En tiennytkään, että ihmiset suhtautuvat näin intohimoisesti mikrokupuihin. :D Ikeat on vähän turhan kaukana. Täytyy katsella jos jostakin löytäisin, tosin hyvin oon tähän mennessä pärjännyt ilmankin.
Jo tottakai suhtautuvat!En tiennytkään, että ihmiset suhtautuvat näin intohimoisesti mikrokupuihin. :D Ikeat on vähän turhan kaukana. Täytyy katsella jos jostakin löytäisin, tosin hyvin oon tähän mennessä pärjännyt ilmankin.
Näinkö on, sitten taidan kyllä suosiolla jättää kuvun hankkimatta! 🤭Jo tottakai suhtautuvat!
Nehän ovat merkki sivistyksestä!
*shhh* haluutko kuulla salaisuuden?Näinkö on, sitten taidan kyllä suosiolla jättää kuvun hankkimatta! 🤭