Opiskelu Suullinen tentti

Opiskelu ja itseopiskelu
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367
D: yhdellä kurssilla on semmonen tulossa. Onko jollain ollut? En tiedä mitä odottaa.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367
Saatiin tarkempia tenttiohjeita. Tenttiaika on 15 minuuttia, alussa tenttaattori arpoo kaksi kysymystä, joista toiseen pitää vastata. Muistiinpanoja ei saa käyttää.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Mulla ei oo ikinä ollut. :O Onko tuo siis sellainen (jos tiiät jo), että se on yksilötentti ja olet tenttitilanteessa kahdestaan tentaattorin kanssa, vai?
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367
Mulla ei oo ikinä ollut. :O Onko tuo siis sellainen (jos tiiät jo), että se on yksilötentti ja olet tenttitilanteessa kahdestaan tentaattorin kanssa, vai?

Näyttää siltä, tossa aikataulussa kurssilaiset on jaettu neljään ryhmään, joilla on eri linkit ja ne vielä 15 minuutin pätkiin. En tiedä saako siinä sitten yhtään miettiä, mitä sanoo D: en pysty vastauksen jäsentelyyn suullisesti.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Näyttää siltä, tossa aikataulussa kurssilaiset on jaettu neljään ryhmään, joilla on eri linkit ja ne vielä 15 minuutin pätkiin. En tiedä saako siinä sitten yhtään miettiä, mitä sanoo D: en pysty vastauksen jäsentelyyn suullisesti.
Aa niin joo, jotenkin onnistuin hetkeksi unohtamaan tämän vallitsevan koronatilanteen ja etäopetuksen. XD Voin kuvitella, että on varmaan aika kuumottava tilanne, etenkin kun ei tiedä mitä on tulossa.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367
Noniin se oli äsken ja luulen, että mun vastaus oli vähän turhan lyhyt, mutta kai se nyt sentään läpi menee. Luulisin :D

Alussa arvoin itselleni kaksi kysymystä sanomalla numerot väliltä 1–9, ja sitten tenttaattorit sano kaksi kysymystä, joista sain valita toisen. Sitten sain kirjoittaa muistiinpanoja ja aloittaa vastauksen sitten kun haluan.

Toinen kysymys oli viittomakielisten monikielisyydestä ja identiteetistä ja siihen liittyviä artikkeleita en ole ehtinyt vielä edes lukea. Oli sitten vähän pakko valita se toinen, vaikka ei kauheesti ollut sanottavaa siihenkään. Piti selittää monikielisyyden määrittely resursseina ja miten monikielisyyttä voi tutkia sosiaalisessa mediassa.
 
Ylös Pohja