Mielenterveys Täähän menee taas mukavasti

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Säikähdän jokaikistä rasahdusta ulkona kävellessäni, kävin äsken lenkillä ja oli siis yhtä helvettiä ja jatkuvaa paniikkikohtausta. Säikähdän jokaista rasahdusta, jokaista ihmistä, varsinkin miehiä, kotona sit oon kans vainoharhanen ja käyn laittamas ulko-ovee lukkoon ja mietin että onkse nyt varmasti lukossa. Kiitos taas vitusti true crime. Ja tämäkin kai tuli tosta yhdestä keskustelusta vaan. Se on ihan selkee ero et jos luen näit juttui ni mitä enemmän luen sitä enemmän pelkään ja sitä vähemmän uskallan liikkua missään ikinä, sit taas jos en lue mitään pitkään aikaan niin on heti helpompi olla. Mutta kun näitä ei voi välttää koska uutiset ja kaikki. Ei se oo mahollista välttyä mutta miten minimoida nää ongelmat. Vittu että elämästä tulee vaikeeta kun pitää vältellä jokaista uutista joka saattaa ahdistaa. Vitun vittu :D ei oikeasti edes naurata enää. Välillä mua huvittaa tää mun vainoharhasuus mut nyt ei oikeasti enää edes huvita. Tuntuu et oon peloissani koko ajan ja oon vankina tässä pelossa koko ajan. En ees tiiä enää mitä tehä :D no joo ehkä tää menee ohi. Tai sit ei. Tietty näissä on aina tämmösiä piikkejä et oireet menee pahemmaks aina kun lukee jotain tai jos näkee vaikka painajaista, mutta sit ajan myötä se taas helpottaa kun ei välttelee kaikkea true crimee mut edelleenkin siltä on vaikea vittu välttyä. Voi vittu oikeasti itken miks mun pitää olla tämmönen joka asiasta vinkuja. Oon maailman kateellisin normaaleille ihmisille. Niil vaikuttaa olevan kaikki hyvin. Mä itken vittu joka asiasta ja pelkään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Huutista sillekin kun tosiaan viime yönä taas näin jotain painajaista :D ylläri. Se oli sitä paitsi ihan naurettava painajainen mut sit kuitenki pelottava. Nii en ymmärrä miks niitki on vittu koko ajan.
 
Ylös Pohja