Aihe vapaa Tässä langassa lasketaan päiviä Jouluun.

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
2.12.2021 - 22 päivää Jouluun.
Joulukalenterin luukusta nro.2 paljastuu Niilin Hanhet

 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
3.12.2021 - 21 päivää Jouluun.
Joulukalenterin luukusta nro.3 paljastuu Pikkujoulut kiihtyy - Portion Boys ft. Matti ja Teppo

 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
21 enää!!! D: 3 viikkoa!!! aijaijai!!!

onkos lahjoja jo hankittu? mie en oo ostanu viel yhtäkään, mut iha kohta aattelin ryhtyä toimeen. siskoille pitäis keksiä jotakin, kummilapsel tiiän mitä hankin ja sit öö äidillekin lahja on ostettu siskojen kans yhteisesti D:
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
21 enää!!! D: 3 viikkoa!!! aijaijai!!!

onkos lahjoja jo hankittu? mie en oo ostanu viel yhtäkään, mut iha kohta aattelin ryhtyä toimeen. siskoille pitäis keksiä jotakin, kummilapsel tiiän mitä hankin ja sit öö äidillekin lahja on ostettu siskojen kans yhteisesti D:
Kummipojalle kyllä kai pitää jotain hankkia, meen joulua viettämään isäukon luokse itäsuomeen niin kai sinne pitää jotakin kanssa viedä. Oon ruukannu hankkimaan nää lahjat aina edeltävällä viikolla itse joulua :D
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Kummipojalle kyllä kai pitää jotain hankkia, meen joulua viettämään isäukon luokse itäsuomeen niin kai sinne pitää jotakin kanssa viedä. Oon ruukannu hankkimaan nää lahjat aina edeltävällä viikolla itse joulua :D
siistii, toivottavast siel idässä on lunta jo! D: miust tuntuu et mä ostan aina niinku 2-3 viikkoo ennen jouluu, se o vissii joku mun sellane perus aikaikkuna 🤣
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
siistii, toivottavast siel idässä on lunta jo! D: miust tuntuu et mä ostan aina niinku 2-3 viikkoo ennen jouluu, se o vissii joku mun sellane perus aikaikkuna 🤣
Mä elän ihan liikaa silleen hetkessä että noteeraan omat ja muiden synttärit, joulut normaalisti että piruvie nehän on jo huomenna.
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
5.12.2021 - 19 päivää Jouluun.
Joulukalenterin luukusta nro.5 paljastuu joulunmielinen kissa

screen-1.jpg
 
Ylös Pohja