tänään on hyvä päivä D:

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
mul oli heti hyvä tunne ku heräsin tänää D: harjasin hiukset, pesin hampaat ja naaman ja sit viel kohta syön ruokaa joka ei ole nuudelia! teen riisii ja paistan vihanneksii ja poppiksia D: ei tää ehkä kuulosta paljolta mut mul tää on. toivottavast tällasia päiviä tulee lisääkin taii no ei nyt niinku sillee että oisin aina alakulonen tai jotain, mut tänää on vaa erityisen hyvä olo. elän parasta elämääni! 🦔

tulkaapa kertomaan, mitä teille kuuluu D: haluun tietää
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,136
Reaktioarvo
5,462
Ihana kuulla, että on hyvä päivä! Se on ihan parasta, kun on tuollaisiakin välillä.

Mullakin on ihan hyvä mieli tänään, olen vapaalla. Yksi koulutehtävä pitäisi saada tehtyä, mutta se on jo loppusuoralla niin se on sellainen puolen tunnin pikkuhomma. Vähän väsyttää, koska heräsin aamulla yhteen puheluun, vaikka luulin saavani nukkua pitkään. No, kohta on viikonloppu niin sitten kerkeää nukkua.
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,691
heräilin pitkin yötä ku en ole miehen kainalossa, nukuin siis surkeesti, kävin hammaslääkärissä ja tuhlasin liikaa rahaa, vatsa kipeä ja ällöttää oma lihavuus niin paljon kun ei mitkään vaatteet mahdu ja kamala olo, nyt meen nukkuu päikkärit ja viideltä alan opiskella ja illalla kirjoitan pienen aineen mikä pitää palauttaa tänään. huhhuh. ihan ok päivä mutta jaa. tekee mieli leipoa mutta ei olisi millään mittarilla varaa joten ei.

mutta hyvä sinä!!!! olen ylpeä sinusta. siitä se lähtee, pienin askelin mutta varmasti!
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
mulla on ollut vähän ahdistava päivä. D: kaikenmaailman pelot on pyörineet pakonomaisesti päässä. tekemistä olis ollut vaikka millä mitalla, mut oon tähän mennessä saanut vain pyykkiä pestyä ja käytyä kaupassa. nyt kova ponnistus jotta jaksaisin tehdä ruokaa ja lukea kurssikirjan loppuun.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Ihana kuulla, että on hyvä päivä! Se on ihan parasta, kun on tuollaisiakin välillä.

Mullakin on ihan hyvä mieli tänään, olen vapaalla. Yksi koulutehtävä pitäisi saada tehtyä, mutta se on jo loppusuoralla niin se on sellainen puolen tunnin pikkuhomma. Vähän väsyttää, koska heräsin aamulla yhteen puheluun, vaikka luulin saavani nukkua pitkään. No, kohta on viikonloppu niin sitten kerkeää nukkua.
niin on! D: vaalin tätä päivää

hyvä kuulla, et sinullakin on hyvä päivä! hmm uteliaisuus heräsi, millanen koulutehtävä? 👀 onneks on viikonloppu kohta niinku sanoitki, niin ei kukaan häiritse unia D:
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
heräilin pitkin yötä ku en ole miehen kainalossa, nukuin siis surkeesti, kävin hammaslääkärissä ja tuhlasin liikaa rahaa, vatsa kipeä ja ällöttää oma lihavuus niin paljon kun ei mitkään vaatteet mahdu ja kamala olo, nyt meen nukkuu päikkärit ja viideltä alan opiskella ja illalla kirjoitan pienen aineen mikä pitää palauttaa tänään. huhhuh. ihan ok päivä mutta jaa. tekee mieli leipoa mutta ei olisi millään mittarilla varaa joten ei.

mutta hyvä sinä!!!! olen ylpeä sinusta. siitä se lähtee, pienin askelin mutta varmasti!
ugh se on kamalaa ku ei saa nukuttua kunnolla ;__; also hammaslääkäri on myös the worst - en tiä teistä muista, mut itse en tykkää käydä kirjaimellisesti ollenkaan. toivottavasti vatsakipu menee pian ohi! D: sen kanssa ei oo kivaa elää.

aaaalso can relate, että oma lihavuus ällöttää - ainakin joskus D: sekin on oma hommansa et hankkis isompia sopivia vaatteita, vaikka pitkällä tähtäimellä se ois kai vaan fiksua. tai ainakin uskoisin, koska ku on mukava olla vaatteissa niin olokin on parempi D: toisaalta se on sit eri asia jos/kun ei oo rahaa tms. noniin, kuitenkin niin ymmärrän sinua. ja! "we are not meant to fit clothes, clothes are supposed to fit us" eli se, että kroppa muuttuu elämän aikana ei ole huono asia. et sanonu niin, mutta halusin muistuttaa tästä asiasta nyt kun oli sopiva hetki D:

päikkärit kuulostaa hyvältä idealta ja tsemppiä aineen kirjoittamiseen! toivottavasti se ei oo kauheen työläs 👀

kiitos!! ;_______; mäkin olen ylpeä itsestäni
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
mulla on ollut vähän ahdistava päivä. D: kaikenmaailman pelot on pyörineet pakonomaisesti päässä. tekemistä olis ollut vaikka millä mitalla, mut oon tähän mennessä saanut vain pyykkiä pestyä ja käytyä kaupassa. nyt kova ponnistus jotta jaksaisin tehdä ruokaa ja lukea kurssikirjan loppuun.
harmillista, että on tuollainen päivä ;__; mut silti oot saanut pestyä pyykkiä ja käytyä kaupassa, ja vielä aiot tehdä ruokaa ja opiskella - oot varmasti superihminen! D: toivottavasti päivä muuttuu paremmaksi ja saat ajatukset jotenkin muualle, tsemppiä!!! ❤️
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,136
Reaktioarvo
5,462
niin on! D: vaalin tätä päivää

hyvä kuulla, et sinullakin on hyvä päivä! hmm uteliaisuus heräsi, millanen koulutehtävä? 👀 onneks on viikonloppu kohta niinku sanoitki, niin ei kukaan häiritse unia D:
Sellainen tiedonhakutehtävä, jossa pitää etsiä tietyistä sairauksista niiden perustiedot, yleisyys, sukupuoli- ja ikäjakauma sekä miten ne ilmenevät röntgenkuvissa. Ihan mielenkiintoinen, mutta aika työläs.
 
Liittynyt
10.9.2021
Viestejä
256
Reaktioarvo
270
Ihana kuulla, että sun päivä on menny hyvin:)
Mulla on ollut ihan ok päivä, oon saanu tehtyy vähän koulujuttuja mutta oon silti edelleen jäljessä. Vaikka tein aikataulun, jonka mukaan ehtisin tekee kaiken, niin silti vaan lipsuin enkä sit lopulta saanu tehtyä melkeen mitään
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Ihanaa että on ollut hyvä päivä. Niistä kuuluukin nauttia.

Mulla itselläni on ollut taas vähän sellainen päivä, että tuntuu, kuin olisin jossain jatkuvassa valmiustilassa. Ei voi sanoa, että ahdistaa, mutta ei tunnu normaaliltakaan. En oikein osaa rentoutua. Enkä nukkunut edes kovin hyvin. Ehkäpä se siitä kun viikonloppu pääsee alkamaan.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Sellainen tiedonhakutehtävä, jossa pitää etsiä tietyistä sairauksista niiden perustiedot, yleisyys, sukupuoli- ja ikäjakauma sekä miten ne ilmenevät röntgenkuvissa. Ihan mielenkiintoinen, mutta aika työläs.
kuulostaa kivalta mut myös työläältä D: toivottavast oli mielekästä tehä sitä kuitenki!
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Ihana kuulla, että sun päivä on menny hyvin:)
Mulla on ollut ihan ok päivä, oon saanu tehtyy vähän koulujuttuja mutta oon silti edelleen jäljessä. Vaikka tein aikataulun, jonka mukaan ehtisin tekee kaiken, niin silti vaan lipsuin enkä sit lopulta saanu tehtyä melkeen mitään
hyvä ku oot saanu tehtyy! ei se mitään haittaa et on jäljessä tai ei ihan pysy aikataulussa D: kyllä se siitä, pääasia et teet omaan tahtiin etkä kuluta itseäs liikaa
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Ihanaa että on ollut hyvä päivä. Niistä kuuluukin nauttia.

Mulla itselläni on ollut taas vähän sellainen päivä, että tuntuu, kuin olisin jossain jatkuvassa valmiustilassa. Ei voi sanoa, että ahdistaa, mutta ei tunnu normaaliltakaan. En oikein osaa rentoutua. Enkä nukkunut edes kovin hyvin. Ehkäpä se siitä kun viikonloppu pääsee alkamaan.
ymmärrän D: mul on kans usein tollanen olo, se on jotenki... emmä tiä, se on ihan niinku et odottais koko ajan jotaki niinku tietyl taval. toivon mukaan viikonloppu auttaa! D: uskon niin.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
No tänä aamuna oli +18, piti laittaa patterit päälle. Mutta se, että on +23 mittarin mukaan tuntuu välillä kylmemmältä kuin on.
voiha se ol seki et mittari näyttää vähä väärin tai jotain D: itekki oon välil ihmetelly ku tuntuu kylmält vaik pitäis ol suht lämmin
 
Ylös Pohja