Syksysydän
Löylykauha
- Reaktioarvo
- 624
Vähän on kyllä kieltämättä hiljasta, tylsäähä tässä tulee
Mä ainaki oon lomal nytte, tylsyyskuolema täst täl menol tulee :'DOnko monet nyt talvilomalla vai mistä johtuu, että on hiljaista?
D:Tässä on nyt vähän hankala elämäksi muuttua D:
Vai päinvastoin, onko kaikki töissä/koulussa ja me joilla on aikaa valitamme tylsyyttä täällä?Onko monet nyt talvilomalla vai mistä johtuu, että on hiljaista?
uskoisin tämän, oma loma nääs 2vk päästäVai päinvastoin, onko kaikki töissä/koulussa ja me joilla on aikaa valitamme tylsyyttä täällä?
Mun aivot ei riittäny tajuumaa tota :'Dno kaikilla on loma eri aikaan johtuisko siitä
Jep, ja toivottavast tulee kans semmost kuvaa porukkaa eikä mitää trollivirtaa.Toivottavasti se suunnitteilla oleva varasijan Youtube-video houkuttelee lisää ihmisiä tänne. Mutta niin, pitäisi kai sitä itsekin aloitella jotain keksusteluja useammin (jos vaan keksii :D)
Ei mulla väliä, mä luen kaikki maholliset tylsyytee :DMinkälaisia keskusteluita toivoisitte? :))))
En tiiä, ehkä ne stalkkeroi sivusta salaa D:Mitäs kaikki oikein touhuavat, kun kirjautuneita oli ainakin vielä vähän aikaa sitten ties millä mitalla ja nyt yhtäkkiä kukaan ei kommentoi mihinkään? Vaadin toimintaa! *iskee nyrkkiä pöytään ja halkaisee sen, tosin vahingossa*
Ei sitä ketään voi pakottaa, sitä paitsi must tuntuu et nään tosi usein sun nimimerkkiä kaikissa kesuissa, joten en nyt ihan täysin epäaktiiviseks sanois D: (toivottavast kans alkas menee paremmi, ei ikinä oo kiva et menee huonost 3:. Mut muista et kyl se paha olo siit ain väistyy, ennemmi tai myöhemmi!)Olen kyllä ollut aika epäaktiivinen, kun nyt menee vähän huonommin. Toisaalta mielenkiintoisia kesuja on vähän vaikea tehdä kun en edes tiedä mitkä ovat niitä mielenkiintoisia/hauskoja aiheita varaaneiden mielestä, vaikka tiedän kyllä että teille kelpaa melkeinpä mitkä vaan aiheet, niin myös minullekin. (jopa ne tylsimmät kuten, keitin teetä) pitäisi kai tästä yrittää aktivoitua! D:
Juu ei siis kyse ole siitä etten haluis, täällä on ihania ihmisiä ja pidän tästä paikasta paljon, itellä vaan on vaikee elämäntilanne joka sitten näkyy epäaktiivisuutena. Kiitos paljon, toivotaan! Oon mä toisten kesuihin kommentoinu aina kun mahdollista, tarkotin tolla epäaktiivisuudella kesujen luomista. :D Nyt on muutenkin lomakausi menossa niin uskon että se tulee vaikuttamaan ainakin alkuun täällä aika paljon!Ei sitä ketään voi pakottaa, sitä paitsi must tuntuu et nään tosi usein sun nimimerkkiä kaikissa kesuissa, joten en nyt ihan täysin epäaktiiviseks sanois D: (toivottavast kans alkas menee paremmi, ei ikinä oo kiva et menee huonost 3:. Mut muista et kyl se paha olo siit ain väistyy, ennemmi tai myöhemmi!)
Totta tuoki, mul ei myöskää oo mitää hajuu mitkä on kiinnostavii kesui vaik kyl aikalail kaikki luen silti :D. Ja joskus joku kaikista tylsin aihe tuntuu kiinnostavammalta ku joku oikeesti mielenkiintone aihe.
Nii :(Vähän on kyllä kieltämättä hiljasta, tylsäähä tässä tulee
Mikä youtube video?Toivottavasti se suunnitteilla oleva varasijan Youtube-video houkuttelee lisää ihmisiä tänne. Mutta niin, pitäisi kai sitä itsekin aloitella jotain keksusteluja useammin (jos vaan keksii :D)
Tällainen ehdotus on esitetty.Mikä youtube video?
Myötähäpeän määrän tuntee jo nyt.Mut mitä siinä olis?
Ai minun tietämättömyydestäni vai videosta ylipäätään?Myötähäpeän määrän tuntee jo nyt.
Videosta. Sen tietää mitä käy, kun jotkut 14-vuotiaat tekevät videon pienelle foorumille.Ai minun tietämättömyydestäni vai videosta ylipäätään?
Opettele vaaPitäsköhän opetella tekemään keskusteluita matalammalla kynnyksellä
Paitsi että vastasiko niihin kukaan?Väkisinkin muuten tulee mieleen että tän paikan epäaktiivisuus johtuu kebun, qq:n ja yeeteen poissaolosta. Nehän loi myös paljon keskusteluja demissä, en tiedä onko muita jotka poissaolollaan vaikuttaa paljon tähän paikkaan.