Aihe vapaa Tätä angstin määrää

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Mitä vittua, aivan älytön angstaus päällä

Mitä nyt 😔 no kai tää joskus menee ohi mutta siihen asti täytyy varmaan rypeä surussa ja ahdistuksessa

MITÄ VITTUA aaaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Oli vissiin hyvä idea kattoa matskuja... Rääh hienosti toimittu

Miks toi kuulostaa joltai runkkumatskult tai jotain ei siis sellasesta oo kyse XD sinänsä :D vaikka timppa kuuma onkin 🙄

Ei mut fr päivä päivältä mietin vaan enemmän ja enemmän että mitä vittua nyt taas

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Tää ei muuten oikeesti lopu koskaan

:DDDDDDDDDD APUA

Tää ei muute OIKEEST lopu

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
En halua mitään muuta kuin kahilaisen tho

(Just vähän aikaa sit kuolasin hessua et ok)

Oli vitun shokeeraavaa taas selailla galleriaa ja huomata kuinka vitun pitkältä ajalta mulla on lähes pelkästään noista kuvia. Ihan vitun pitkä aika. On siellä välissä jtn villua ja tõnuakin mut aika vähän. Mua oikeest shokeeraa tää niin paljon. Ei tää oo enää mahollista ees. Vittu et mä en pysty vaan elämää ilman timppaa. En mä vaan pysty. Se on officially mahdotonta. En tiedä mitä hittoa teen siis kelatkaa jos tää oikeesti jatkuu vielä pitkään tämmösenä, mitäköhän vittua mä teen

Ei siinä muuten kai mitään mut tää angstin määrä on niin tajuton. Aaaaaaa kun en oikeasti halua mitään muuta kuin timpan. Tuntuu karseelta kun kaikki mitä ikinä oot venannu on niiku siin mut et vaan voi olla sen kans

En vaa voi olla sen lähel, en saa tuntee sen kosketust, en saa suudella sitä, se ei ikinä tuu tietää kuinka paljon mä välitän ja kuinka rakastunu oon siihen. Se ei ikinä tuu tietää kuinka koko mun maailma pysähty yhtäkkiä ku rakastuin siihen. Kuinka kaikki muu vaa katos pois. Se ei ikinä tuu tietää kuinka se on ainut jota tarviin näin.

Mitä vittua täällä tapahtuu

Miten näin voi ees käydä

Miten mulle aina tulee tää olo et en haluu ketää muuta ja sit taas hetken päästä oon sillee omg hessu :D just joo

Must vaan jotenkin tuntuu et mitkään sanat ei riitä kuvailemaan sitä kuinka paljon mä tarviin sitä. Ei kukaan täs maailmas voi ikinä korvata sitä. Sehä on Timppa. Ei kukaan oo koskaan saanu mua niin pois tolaltaan ku se. Oon vieläkin iha raiteiltaa ja täs on nyt sentään kulunu jo aikaa ihan hemmetisti ja tuntuu et tilanne on tismalleen yhtä paha kuin alussa. Muistan ku joulukuus katoin kaikkee settei ja vastahakosesti aloin myöntämään että alan rakastua siihen vitusti. Aloin tekemään soittolistaa sille ja vielä ihan alussa mietin että ei tästä välttämättä tuu edes pitkä lista kun enhän mä nyt niin pahasti siihen rakastu varmaan. Haha. Se on yks pisimpiä listoja mitä mul on kellekään ihastukselle. Muistan ku lisäsin ekat biisit sinne ja sillon oli tavallaan se vaihe ku en edes tiennyt siitä lähes mitään mut ajattelin sitä silti, en vaan saanu sitä pois mielestä. Tunsin kuinka pikkuhiljaa sekoon siitä ihan totaalisesti enkä voinu pysäyttää sitä. En muista olikse tammikuuta vai mitä, mut sillon ku yks ilta kävelyl kuuntelin musaa ja yhtäkkiä tajusin et joka ikinen rakkausbiisi tuo sen mun mieleen ja yhtäkkiä vaan kaikki tuntuu niin saatanan pehmeelt ja sumuselt, tunsin fyysisesti kuinka se tunne vaa levis mun kehoon, enkä osannut ajatella ketään muuta enää ku timppaa.

Miten voi aika vaan kulua ja mä en koskaan pysty unohtamaan. En näe itteeni ikinä pääsemäs yli. Mä en vaan pysty uskomaan et jonain päivänä voin sanoo etten oo rakastunu siihen.

En ymmärrä miten mut se vaan on mun elämäni mies eikä siitä pääse mihinkään 😔 lets cry

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ei helvetti huudan siis mitä enemmän ajattelen ni.... Ei vittu. Siis normaalisti olisin jo kauan aikaa sitten siirtyny muihin kuvioihin. Mul ois oikeesti normaalitilantees jo ihan muut kuviot, vaikka se varmaan olis taustalla kyllä ne vanhatkin. Niiku sillon ku tõnu case alkoi joskus heinäkuussa vast sillee kunnolla ja sit oikeestaa jo elokuussa vai syyskuussako se oli ni olin jo ihan saatanan kusessa a:han. Vaikka toki ajattelin tõnua myös edelleen sillon tällön mut kyl mä semisti olin kuitenkin, ainakin välillä, irti siitä. Timpast en oo yhtään irti, en yhtään enkä oo ollukaan enkä tuu varmaan olemaan :D enkä oo rakastunu kehenkään uuteen sen lisäks paitsi no hessu ?????? :D mut se on samoist kuvioist tho. En muista mut ei mul oo tainnu ketää muuta uutta olla? Kai? Ainakaan en muista. Ja se on .... No, epätavallista. Tälleen ei kyl yleensä käy :Dd huutista vaan.

En tiennyt ees et oon kykenevä ees tämmöseen et mietin yhtä ihmistä näin kauan sillee vittu koko ajan. Et juu sos.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Haha oon niin varma et nään timpast unta tänä yönä :D aivan varmasti :DDDDD ja varmaa jotai vitu raastavaa viel

Ylös Pohja