Aihe vapaa Tätä menoa en pääse yli michellestä

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Ei vittu pakko selittää mun viimeöisest unesta :DDDD taas sarjassamme vitun randomit unet. Olin jossain random paikassa joka saattoi olla mun mummon kämppä tai siis en nyt tiedä oliko se sen kämppä mutta siis ne kerrostalot siinä ja se piha, se koko paketti you know. Enkä oo varma olinko siellä mut muistutti kai vähän sitä? Sit siel oli joku random tyttö, en tiiä olikse kukaan kenet tiiän oikeesti vai vaan joku iha random. Muistan että juttelin sen äitilleki jotain siinä. Siis nyt kun mietin ni mulle tulee kyl vähän mieleen joku Victoria siit tai joku mut en tiiä? Ehkä? Niin en tiedä oliko se Vic vai muistuttiko se sitä mut anyway. Niin muistan että inhosin sitä niin paljon ainakin aluks, siis mä en voinu sietää sitä muijaa. Ja tunne tais olla molemminpuolinen, meil oli jotai random tappeluit siin tai et vittuiltiin toisillemme ja tämmöst. Sitte ku juttelin sen äidin kaa ni se yritti olla silleen juu kyllä se on ihan hyvä tyyppi. Mut sitten yhtäkkiä se ei enää ilmeisesti vihannukaa mua ja alko olee mukava mulle ja olin sillee ööö okei onkohan se sittenkin ihan siedettävä ihminen. Ja joo ja sit probably mulle tuli jotain tunteit siihen ja ilmeisesti meille kehitty joku juttukin siinä sit :DDD niiku öö ok.

Niiku, miks :D ja siis oikeest painotan että se raasto mun hermoja niin pahasti ja se oli niin kusipääääää, en ees tajuu kuin voi ärsyyntyy uni-ihmisestä noin paljon :D mutta. Ehkäpä tää kertoo vaan siitä kuinka normaalistikin mun ihastukset raastaa mun hermoja ihan kympillä.

Mut huutista jos se muistutti vähän Victoriaa tosin ehkä jotain muutakin mutta en tiedä ketä;__; joka tapauksessa oli kuka oli mut sil oli kunnon sellane bitchmäinen viba :D ja siis nii sinänsä looginen uni koska mua ärsyttää mun ihastukset aina mut silti jotenkin outoo :----D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mut jooooo kuolaan michellee 🤧🤤😫 no ma'am i can't

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
NO NYT :DDDD siis tää on jo jotain kohtaloa tai jotain muuta universumin vittuilua taas :Dd what the fuck

Oikeesti mä ARVASIN TÄN. tai toisaalta en mut juu toisaalta mä niin arvasin.

Oon jo jonkin aikaa kelaillu et koskahan ihastun johonki oasiksesta tai niiku liamii tai noelii and now it kinda happened.

Mä en ees kestä. Ööhh mitä. Jotenki mul on nii vittumainen historia ton bändin suhteen. Varmaan eka kerta ku huutistelin jolleki tähä liittyvälle oli se kun tumppi sano jossai haastattelus et se inhoo tai inhos ainaki joskus don't look back in angeriä nii sit siit koko biisist tuli vaa joku random läppä mulle itelleni ja lisäsi sen tumpin soittolistalle koska siit tulee ny mieleen aina se :D ja olin vaa sillee lol ja esim kerran ku se soi jossain, oisko ollu kaupassa tai jossaki, ni tuli heti mieleen tumppi ja olin iha et snif snif.

Mutta ei siinä vielä kaikki. Jotenki nyt tässä pikkuhiljaa oon alkanu kuuntelee enemmän oasista, tosin en kovin montaa biisiä mut joitain ja no, stop crying your heart out esim on aika... Noh, asioihin liittyvä biisi. Long story short se soi sillon kerran ku olin ööh j:n ja muiden kanssa ja sinä iltana mietin myös ihan vitusti timppaa ja muita ja ni joten se liittyy niihin kaikkiin vähän ja juu. Ja muistan et oikeestaa jo sillon ihan ku oisin aavistellu et täst seuraa viel mahdollisesti jotain. Tai en tiiä mitä seki oli mutjuu.

Mut nii siinä jossain kesussa minkä tein joskus öö no joku aika sitten, ni siin kirjotin just tästä et oasis on joku hiton läppä mulle tai et mul on jotenkin kummallinen fiilis siitä tai et se on jotenkin erityistä mulle vaikka en ees tiedä niin montaa biisiä niilt, mut ku se liittyy asioihin ja emt, weird. Must tuntuu et en osaa ees selittää. Ni mä arvasin et viel salee ihastun liamii tai noelii tai jotain, oikeestaan jo sillon kun kuuntelin sitä tumpin haastatteluu ni mietiskelin et alankohan tykkää niistäki viel jossain vaiheessa. Oikeestaa en tiiä johtuko se viel siitä et ku muahan on aina huvittanu tää mun brittiobsessio ja varsinkin 2019 mul oli paljon mieles just curen tyypit (no ainakin Simon) ja Brian may ja no macca tietysti ja vaikka ketä. Nii varmaa senki takia ajattelin sillon ku kuuntelin sitä haastattelua joskus muistaakseni loppuvuodesta 2019, et jaahas jaahas no jos ne kerran on brittimuusikoita niin eiköhän, eiköhän. Ja varmaan kelasin myös että sopivan ikäsiä. Ööm. Niin.

Oikeestaan oonkin tässä jo hyvän aikaa odotellut että koska alkaa tapahtua tällä saralla. Mut kun en mitenkään ihan hirveästi oo kattonu mitään matskuja nii en oo aikasemmin ihastunu. Mut nyt vaa ku katoin jonku livevedon ni olin sillee okay mate why 😭✋

Tai en ees tiiä mitä hittoo mut. Eka olin vaa sillee aaa rakastan tätä hiton melodiaa (don't look back in anger tietty) mut sit olin sillee whaaat okei noel kyl ON söpö ja sit vaa jotenki emt, oon nyt shokissa. =]

Tää on niin perus:D i hate myself. I just fucking hateeee myseeeelf mut ok

Ok tää on normaalia, normaaliakin normaalimpaa 👀😌 mut-

What-

Niinku siis mä vaan oon shokissa siitä et actually kehitin yhtäkkiä tunteita ja et olin aavistanu tän jo aiemmin, tai siis, mä vaan niin arvasin.

Totta kai nää asiat menee näin :D totta kai ne menee, mä niin tiesin tän. Mutta ei se mitään.

Ja tottakai kuuntelen täs julen är här niin että tonyn ääni on kyllä ihan jees 😔💖 en kyllä jaksais siitä tykätä tai mitään (enkä jarkosta) mutta noh what can you do.

No eih :DDDDDDD MIKÄS MUUKAAN BIISI ALKO SOIMAAN KU TÄÄ:
😬😂 Ensinnäkin kuuntelin tätä aika paljon viime vuonna, loppuvuodesta
Toiseks tietty kun georgen biisi niin voi lol nyt taas.

HAHHAH muistan ku olin jossai lenkillä pimees sillon yks ilta ja kuuntelin tätä ja muita jänniä biisejä ja kelasin tumppia 🤔 idk even

Tumppiki on kyllä sellanen jonka vois heittää roskiin 👀🤧

Hmmm none of this makes sense

Joo emt Noel on kyllä söpö mut nyt ihan oikeesti mulla lähtee järki, mutjoo

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Miksi kuulen Jarkon äänen kuulokkeissani atm

Why tho

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mitäh

Ainiin. Mähän sanoin just hetki sitten että ihan varmaa kohta ihastun taas johonki uutee tai uusiin. Noh, noel on periaatteessa uus ja sit no, Steve, paitsi oikeestaan se ei ees oo uus. I mean en oo tykännyt siit koskaan pahasti, mut oon tykännyt siit lievästi jo aikoja aikoja aikoja sitten.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
MY GOD NO 😭😭😭😭😭😭😭🤧🤧🤧🤧🤧🤦🤦🤦🤦🤦

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Arvasin et koht ilmestyy soittolista jonka otsikossa lukee Noel ja niin kävi 🧐

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Siis miten mä niin arvasinkin että tää ei jää tähän. :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Um..... Not today satan, not today 😵

Miksi minua näin rangaistaan.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Lol Noel muistuttaa jotain mut en tiedä ketä..
En helvetissäkään kyllä saa päähäni?? Mut okei??????? Jotain käsittämättömän tuttua siinä on. Emt? Tumppi? Ehkä mut en tiiä onkse se mitä meinaan.

Etenki tää kuva häiritsee https://images.app.goo.gl/JHtqBPbxHzyaiMfn8

Siis Chris ehkä kans mut en tiiä onko täs nyt kyse siitäkää? Paul?? Emmä vittu tiiä :D ärsyttää ku kaikki aina muistuttaa jotain toista..

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Tai ehkä kyse on vaa siitä et oon vaa nähny kuvia siitä aiemminkin (koska varmasti olenkin) ja siks mul on jääny joku random muisto siit????

Toisaalta ehkä Väinö kans? Onhan siinä ainakin vähän tommosta samanlaista feminiinisyyttä,,, tai tolleen. Anyway, i am confusion.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mitäköhän mä tuossakin äijässä oikeasti taas näen :D siis mul on pelkästään kysymyksiä eikä yhtään vastauksia. Niiku en nyt taas ymmärrä :D mikä ihmeen heikkous mulla on vaa niiku... Emt, käytännössä ihan kehen tahansa tuon ikäiseen mieheen :D no ei nyt sentään mutta melkein. Siis mul ei oo nyt mitään muuta kun hämmennystä tässä näin??? Ja miks Noel mut ei Liam? Ei ainakaan vielä, kai. Mut.... Siis... Mä.... Mitäh-

Okei ehkä joskus tajuun tai sitten en..

Mut niiku miks

Niiku melkein kuka tahansa ton ikäinen mies

I mean.. sure.

?????¿¿¿¿

I'm just absolute confusion.

Ylös Pohja