Taide Taideryhmä!!

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
1648986330926.png
Idea siis on että joka viikolle on on oma aihe ja siihen liittyen saa tehdä mitä vaan taidetta. Runon, lehtileiketyön, maalauksen, piirroksen, digitaalisen piirroksen, patsaan, valokuvan...mitä vaan keksitte!
Tänne saa sitten laitella kuvia töistä ja joka viikko ei tietenkään ole pakko osallistua mutta se on vaan hauskempaa mitä useampi osallistuu!

Eli tosissaan kuka vaan saa ehdottaa viikottaista aihetta jotka mä yritän parhaani mukaan ottaa ylös ja sieltä sitten järjestyksessä aina aihe uudelle viikolle.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Kuulostaa mielenkiintoiselta. Voisin osallistua ainakin runoilla. Olen auttamattoman huono piirtäjä mutta sitäkin voisi kokeilla... Muutenkin tuo runojen tekeminen on jäänyt köh köh, kirjoittelin aiemmin hyvinkin aktiivisesti.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Minäkin heitän aiheita:
-Suurin unelmasi
-Musapiirros/-maalaus/-ihan mikä vaan
-Tai sit ihan vaan vapaamuotoinen taideteos lempibiisin lyriikoiden pohjalta
-Jokin random yksityiskohta talostasi (tähän mä tiiän jo yhen idean)
-Jokin rakennelma valitsemistasi kierratysmateriaaleista
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Tää kuulostaa mielenkiintoiselta. Voisin osallistua kyllä nyt, vaikka joka viikko en välttämättä ehi D:
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Saako olla äänitaidetta? Jos vaikka tulee joku äänimaisema idea. En oo ennen äänimaisemia tehnyt, mutta mielenkiintoista ois kokeilla…
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
kerrankin olin edelläkävijä ja pinnasin tän jo tässä vaiheessa! D: en varmaan ite osallistu, mut tuun kärkkymään tätä kessaa. ny tää on helposti kaikkien muidenkin kärkkyjien löydettävissä 🌚
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Olen nyt laittanut tähä mennessä tulleet ideat random-hyrrään vai mikä onnenpyörä lieneekään ja
viikon 14 aihe on: "vapaamuotoinen taideteos lempibiisin lyriikoiden pohjalta"
Jee!
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
miulla on valmistumassa tämmönen perhosmaalaus, jossa käytän akryylimaaleja D: tein tän siis toissapäivänä.
Screenshot_20220406-185507_WhatsApp.jpg
tää on sit tosi keskeneränen, esim. tuntosarvia pitäs korjata ja toinen siipi tehä vielä. aattelin myös tehä taustalle lisää perhosia ja maalata taustaa jotenkin. kertokaa ihmeessä, jos on jotain vinkkejä D: pää lyö nimittäin aika tyhjää värien suhteen ja muutenkin.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
miulla on valmistumassa tämmönen perhosmaalaus, jossa käytän akryylimaaleja D: tein tän siis toissapäivänä.
katso liitettä 4536
tää on sit tosi keskeneränen, esim. tuntosarvia pitäs korjata ja toinen siipi tehä vielä. aattelin myös tehä taustalle lisää perhosia ja maalata taustaa jotenkin. kertokaa ihmeessä, jos on jotain vinkkejä D: pää lyö nimittäin aika tyhjää värien suhteen ja muutenkin.
Hieno!
Oliko tässä joku kappale takana? Vai ihan muuten vaan?
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,147
Reaktioarvo
5,467
Rääh miten kiva aihe, pitää katsoa kerkeänkö viikonloppuna piirtämään jotain
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Hieno!
Oliko tässä joku kappale takana? Vai ihan muuten vaan?
kiitos :3 ja tiktokissa on paljon pyöriny sellanen biisi ku "haluun takas mun perhoset", niin se kertosäe kuulostaa jotenkin ihanalta ja sopii hieman miun tänhetkiseen tilanteeseen elämässä D: siitä tuli mieleen, että haluun tehdä jonkun perhosmaalauksen.
 
Ylös Pohja