Taide Taideryhmä!!

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Taidan julkaista kans kaikkia teoksiani sen mukaan miten saan niitä tehtyä. Tässä on ollut kaikkea kiireitä mutta tää vaikuttaa niin kivalta että pakko ottaa osaa joskus.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Itseasias mul tais just alkaa kesälomaki et voisin nyt alkaakin tekemään näit juttui ihan silleen aktiivisestikin. :D
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,147
Reaktioarvo
5,467
Saatan peräti keretä osallistuakin tällä viikolla, sain juuri opinnot pakettiin (siis ihan kokonaan)!
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
No voisi kai tässä vielä.. mutta pelkään että piirrän jotain sarjakuvamaista ja kun Kilsa runoili ihan hauskasti ja helmi löysi sisäisen kauneuteni niin olen vaan teennäinen ja pömpöösi runkku, jos piirrän itse..
Tämän keskustelun idea on antaa jokaisen loistaa. Jotenka annapa mennä vaan.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Ainoa tehty Skeletor-kuva, joten luonnollisesti käytän sitä.. ei ollut kilpailua..
Ihanaa kyllä, että mielikuvasi minusta on pullea ja pörröinen kissa kun olen sellainen ja äiti-kissani Tahvo Kissa-kissa oli..
Minullakin on muuten yks mutta unohdin laittaa:D
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Okei sain nyt piirrettyä aiheeseen kesä liittyvän nopeen työn. Tusseilla ja aion maalata tästä akryyleilla isomman taulun. En tiedä rikonko sääntöjä kun tää työ liittyy yhteen toiseen taideprojektiini mut ainahan mä oon taiteessa ollut sillee ”v*tut rajoituksista ja säännöistä!!” (Ja taiteessa voi olla ja eiks tää oo ihan vapaa taideryhmä) Ja ajattelin että tää idea vois sopia niin hyvin aiheeseen enkä jaksanut alkaa väkertämään jotain perus maisemaa kun tässä ideassa jo tulee esille asiat, mitkä mulle on tärkeää kesässä.
4F7A293F-A685-4D8D-98F5-86A7214AC51F.jpeg
Ajattelin aluksi että tausta ois vaaleamman vihreä mut vahingossa siitä tuli noin tumma. Noh, maalauksessa sitten vaaleampi. Teoksen nimi tulee olemaan ”The pleasure of butterflies.” Tästä oon tehnyt kans musakappaleen.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Skeletor-aiheesta tulikin idea, että vois suunnitella Skeletorin kootut vitsit-vitsikirjan kannen. Harmi vaan kun mulla ei ole ideoita kanteen enkä ole muutenkaan taitava graafiseen suunnitteluun liittyvissä asioissa.
Tulin ilmoittamaan että tämän idean saa varastaa ihan vapaasti, jos joku muu ilomielin suunnittelisi kannen Skeletorin vitsikirjalle :biggrin:
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Pohja